Gaz w w210

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

kamil Eklasa
Posty: 18
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 13:55
Lokalizacja: Brzezice

Gaz w w210

Post autor: kamil Eklasa »

Witam dziś zauwarzyłem pewien problem po odpaleniu gwiazdy i przełączeniu auta na gaz wyłączyłem samochód i usłyszałem dzwięk powietrza który wydobywał się z czujnika ciśnienia gazu idzie od niego przewód od parownik do wtrysów niewiem czy tak ma być czy coś sie popsuło auto normalnie pali ale z gazem niema żartów
Bez Gwiazdy Niema Jazdy
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Podjedz do gazownika,sprawdza szczelnosc testerem i ewentualnie usuną usterkę.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
adbur
Posty: 76
Rejestracja: 4 maja 2013, o 14:07
Lokalizacja: szczecin

Post autor: adbur »

stanleym210 pisze:Podjedz do gazownika,sprawdza szczelnosc testerem i ewentualnie usuną usterkę.
Jak miałem civica UFO z gazem i zaczęło lpg we wnętrzu cuchnąć za drugim razem jak gazownik nie mógł nieszczelności znaleźć to zaczął przewody ściskać i zapalniczkę przykładać, pojawił się płomień i od razu gazmen wiedział gdzie uszczelniać 😆
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Dziwny sposob kontroli szcaelnosci.
Dobry warsztat posiada tester elektroniczny i pianke w sprayu.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
kamil Eklasa
Posty: 18
Rejestracja: 21 wrz 2014, o 13:55
Lokalizacja: Brzezice

Post autor: kamil Eklasa »

poczytałem troche i padł ten czujnik ćiśnienia i dlateko też tracił moc i pewnie dymił tylko teraz trzeba wymienić ten czujnik
Bez Gwiazdy Niema Jazdy
adbur
Posty: 76
Rejestracja: 4 maja 2013, o 14:07
Lokalizacja: szczecin

Post autor: adbur »

stanleym210 pisze:Dziwny sposob kontroli szcaelnosci.
Dobry warsztat posiada tester elektroniczny i pianke w sprayu.
Sprawdzał testerem i pianką za pierwszym razem, za drugim powiedział,że tylko zapalniczka da odpowiedź :hyhy:
pająk
Posty: 92
Rejestracja: 26 sty 2015, o 19:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pająk »

tylko warsztat :)
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

adbur pisze: i zapalniczkę przykładać, pojawił się płomień
podziwiam beztroskę niektórych fachowców...
WITEK_95
Posty: 34
Rejestracja: 9 sty 2016, o 23:53
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: WITEK_95 »

Gdzie macie umiejscowiony reduktor?? Chodzi mi o silnik 3.2 v6..
W210 E320 PB +LPG Avantgarde 1998r
WDB2102821X011875
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Ja miałem pod prawą podłużnicą. Miejsce idealne jeżeli chodzi o obsługę bieżącą pojazdu bo totalnie niekolizyjne z czymkolwiek, z drugiej osłonięte nadkolem i płytą pod zderzakiem zatem czysto i łatwo do obsługi serwisowej.
Z mankamentów tego rozwiązania:
trochę daleka droga płynu z układu chłodzenia co sprawiało że silnik już miał 30*C a reduktor gazowy jeszcze jej nie rejestrował. Gdybym go miał do tej pory węże wodne miałbym zaizolowane pianką izolacyjną a sam reduktor w jakimś styropianowym opakowaniu aby wszystko miało cieplej i dłużej utrzymywało temperaturę.
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Za chodnicą po prawej stronie patrząc od przodu
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości