E300 TD zapowietrza się
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- Laplandmax
- Posty: 100
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 17:46
- Lokalizacja: Głogów
Jestem mechanikiem, ale maszyn dość duuuuuuuuuuużych. A błędów z linku nie mam zamiaru poważać. Chodzi mi o to czy podkładka miedziana jest jakoś zabezpieczona, czy po prostu leży, a element 119 (rys. z linku) dociska ją?
MB W123 240D '84 - ex
MB E 300 TD '97 - Kombi - Sprzedany
WDB2102251A494289
"GDYBY BÓG BYŁ ZA PRZEDNIM NAPĘDEM
TO CZŁOWIEK CHODZIŁBY NA RĘKACH"
Chevrolet BLazer 4,3 V6 Vortec
MB E 300 TD '97 - Kombi - Sprzedany
WDB2102251A494289
"GDYBY BÓG BYŁ ZA PRZEDNIM NAPĘDEM
TO CZŁOWIEK CHODZIŁBY NA RĘKACH"
Chevrolet BLazer 4,3 V6 Vortec
Podkladka 128 lezy i nie ma zadnego zabezpieczenia a dociska ja sprezyna 125 wraz z elementem 119
Podkladke wyjmowalem pinseta by nie naruszyc elementu 131
(element 119 to wykrecany krociec i na nim jest oring 122 )
Podkladke wyjmowalem pinseta by nie naruszyc elementu 131
(element 119 to wykrecany krociec i na nim jest oring 122 )
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
- Laplandmax
- Posty: 100
- Rejestracja: 27 gru 2011, o 17:46
- Lokalizacja: Głogów
Oko, dz za info. Poszukam gdzieś nasadki 33-ząbkowej i sierpniowym popołudniem zabiorę się do akcji. A tak poza kolejnością, to jeszcze nie ściągałem kolektora. Cała walka odbyła się w ciasnym otoczeniu kolektora i pompy. Ręce poobdzierane. Kolejne podejście zaczynam od usunięcia zbędnego aluminium
MB W123 240D '84 - ex
MB E 300 TD '97 - Kombi - Sprzedany
WDB2102251A494289
"GDYBY BÓG BYŁ ZA PRZEDNIM NAPĘDEM
TO CZŁOWIEK CHODZIŁBY NA RĘKACH"
Chevrolet BLazer 4,3 V6 Vortec
MB E 300 TD '97 - Kombi - Sprzedany
WDB2102251A494289
"GDYBY BÓG BYŁ ZA PRZEDNIM NAPĘDEM
TO CZŁOWIEK CHODZIŁBY NA RĘKACH"
Chevrolet BLazer 4,3 V6 Vortec
Do tej operacji trza obowiazkowo kolektor zdemontowac!
(czynnosc prosta i zarazem skomplikowana, jest opis na forum) )
[ Dodano: 2012-07-17, 14:16 ]
(odkrecalem tylko 2; lacznik interkulera z EGR,klucz imbus i obejma rury odprowadzajacej gazy, klucz 10 nasadowy - no i oczywiscie 14 srub na torx z gory dolotu)
(czynnosc prosta i zarazem skomplikowana, jest opis na forum) )
[ Dodano: 2012-07-17, 14:16 ]
Trza byc ekwlibrysta by zabierac sie za te 4 sruby!herianm pisze:To będziesz miał zabawę. Ja ściągałem wykręcając 4 śruby od dołu kolektora, potrzebny ktoś, kto nakieruje łapą klucz na końcówkę i kanał. Jest jeszcze jeden sposób ale nie próbowałem.
(odkrecalem tylko 2; lacznik interkulera z EGR,klucz imbus i obejma rury odprowadzajacej gazy, klucz 10 nasadowy - no i oczywiscie 14 srub na torx z gory dolotu)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Re:
Gawra pisze:Czy na szybkozlaczach tego wezyku nr2 tez wymieniles oringi? Na nieszczelnosc zaworu gaszenia zwrocil uwage Kolega Vasco24., co wiazalo by sie z wyciekiem paliwa(z tej plastikowej puszki, jak go okresliles)Laplandmax pisze: Oringi wymienione. Ale sytuacja nie zmieniła się. Rano wężyk nr 2 jest pusty download.php?id=6790. Gdzie może dostawać się powietrze? Ten wężyk wchodzi do plastikowej puszki w pompie.
Gawra., u mnie sie poci zawór gaszenia jednak przy kablu, który do niego dochodzi... czy jest tam jakis oring?
Nie moge w EPC znalesc wszystkich uszcelek w tym zaworze, moze ich wymiana by pomogla
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Re: Re:
Na wtycce kabla nie ma oringu, zas sam gaszak ma 2ori na bocznych sciankach, jedenS.W.A.T pisze:Gawra pisze:Czy na szybkozlaczach tego wezyku nr2 tez wymieniles oringi? Na nieszczelnosc zaworu gaszenia zwrocil uwage Kolega Vasco24., co wiazalo by sie z wyciekiem paliwa(z tej plastikowej puszki, jak go okresliles)Laplandmax pisze: Oringi wymienione. Ale sytuacja nie zmieniła się. Rano wężyk nr 2 jest pusty download.php?id=6790. Gdzie może dostawać się powietrze? Ten wężyk wchodzi do plastikowej puszki w pompie.
Gawra., u mnie sie poci zawór gaszenia jednak przy kablu, który do niego dochodzi... czy jest tam jakis oring?
Nie moge w EPC znalesc wszystkich uszcelek w tym zaworze, moze ich wymiana by pomogla
na wejściu do pompy wys.cis , no i na każdej szybkozlaczce wężyka z gaszakiem.
Ropa przy kabelku prawdopodobnie podcieka z ktoregos z owych oringow?
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Re: E300 TD zapowietrza się
Temat stary jak kotlet, ale dorzucę 3 grosze: zapowietrzyła mi sie 300TD gdy zaparkowałem latem na pochyłości do garażu. I to tyłem.
Dopiero Plak pomógł.
Miewalem powietrze w wężykach, ale wymiana wystarczyła na kolejne lata.
Hej! .
Dopiero Plak pomógł.
Miewalem powietrze w wężykach, ale wymiana wystarczyła na kolejne lata.
Hej! .
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości