Duże nadcisnienie w w zbiorniku paliwa.

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

skaza86
Posty: 19
Rejestracja: 27 lis 2013, o 21:14
Lokalizacja: Ełk

Duże nadcisnienie w w zbiorniku paliwa.

Post autor: skaza86 »

Witam
Od pewnego czasu mam pewien problem z dużym nadciśnieniem w zbiorniku paliwa. Cały bok auta od korka do tyłu jest brudny i tłusty od ropy a podczas odkręcania korka czuć jak z zbiornika uchodzi duże ciśnienie. Ostatnio zatankowałem pod korek i po krótkiej jeździe jak go odkreciłem wywaliło ok litr ropy na asfalt i na mnie hehe. Może zastapie orginalny korek na taki co można kupić na stacji benzynowej taki uniwersalny i wtedy już ciśnienie nie będzie się zbierac.
W210 E300 TD Elegance 1999
VIN WDB2100251A898533
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

wyglada ze masz przytkana rure odpowietrzajaca. Nie powinienies miec paliwa pod korkiem tylko powietrze. Zajrzyj pod spod i zobacz czy waz lecacy obok rury wlewu nie jest zalamany.
skaza86
Posty: 19
Rejestracja: 27 lis 2013, o 21:14
Lokalizacja: Ełk

Post autor: skaza86 »

W mojej gwieździe zbiornik jest za tylnymi fotelami i jak patrzyłem dzisiaj od strony bagażnika to do zbiornika od strony wlewu idzie tylko jedna gruba metalowa rura podejrzewam ze rurka odpowietrzająca idzie w środku tej grubej to już nie wiem o co chodzi
W210 E300 TD Elegance 1999
VIN WDB2100251A898533
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Rurka odpowietrzajaca idzie z przodu rury nalewowej wiec od tylu mogles jej nie widziec.
Jak otworzysz korek wlewu, to kilka centymetrow w glebi zobaczysz otworek do rurki odpowietrzajacej.
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Ponadto niedawno temat był walcowany, poszukaj. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
skaza86
Posty: 19
Rejestracja: 27 lis 2013, o 21:14
Lokalizacja: Ełk

Post autor: skaza86 »

Dzisiaj dobrze się przyjrzałem wlewowi i jest tak jak podejrzewałem rurka odpowietrzająca jest w srodku rury wlewowej czyli nie może być zapchana wszystko jest w zbiorniku jest ok mysle ze cos innego nie gra w dodatku zauważyłem plame ropy pod silnikiem po postoju z kas leci tylko nie wiem gdzie. Mysle ze duże nadciśnienie w zbiorniku znalazło inna droge wyjścia Mam pytanie czy w moim Mietku jest cos takiego jak zawor regulujący ciśnienie w zbiorniku??

Na tym rysunku tez nie ma rurki odpowietrzającej
http://mb.ilcats.ru/part/vin/WDB2100251 ... rs//clid/1
W210 E300 TD Elegance 1999
VIN WDB2100251A898533
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

Nie wiem dokładnie, jak jest to rozwiązane w w210 (jeszcze nie musiałem zaglądać), ale w starszych modelach odpowietrzenie służące do wyrównywania ciśnień zbiornika wychodziło na dole, obok przewodów paliwowych. Tam w dnie była rurka, która pewnie wewnątrz sięgała najwyższego punktu w zbiorniku, a na tę rurkę nałożony kawałek wężyka z jakimś zaworkiem czy innym urządzeniem.
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

ayreon pisze:Nie wiem dokładnie, jak jest to rozwiązane w w210 (jeszcze nie musiałem zaglądać), ale w starszych modelach odpowietrzenie służące do wyrównywania ciśnień zbiornika wychodziło na dole, obok przewodów paliwowych. Tam w dnie była rurka, która pewnie wewnątrz sięgała najwyższego punktu w zbiorniku, a na tę rurkę nałożony kawałek wężyka z jakimś zaworkiem czy innym urządzeniem.
I tak jest do teraz. Odpowietrznik jest biały w kształcie grzybka.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
ufoludek
Posty: 45
Rejestracja: 30 lis 2008, o 15:52
Lokalizacja: katowice

Post autor: ufoludek »

Witamserdecznie.Może Ktoś miał taki przypadek. Skąd w filtrze węglowym oparów paliwa benzyna która potem jest podawana przez elektrozawór oparów do przepustnicy.Mercedes w 210 2.0 kompressor WDB2100481B246760
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości