Być może w przypadku poważnych usterek wtrysków o których pisałeś to ten zabieg czyszczenia nic nie daje. Natomiast żaden serwis nie będzie polecał czyszczenia bo oni żyją między innymi usługi regeneracji końcówek wtryskiwaczy. Wszyscy bez wyjątku "krzyczą" tyle samo +- 450 zł. Przyjeżdża się i pokazują na komputerku, że parametry wtrysku są złe (u mnie tak było w Boschu) . Moje wtryski były regenerowane w tamtym roku i wszystko chodziło super. Jakiś czas temu zaczął mi lekko kopcić. W Boschu zregenerowali mi końcówkę wtryskiwacza. Po wyjeździe stamtąd było ok ale tylko tydzień...zmieniłem stacje paliw na zwykłą spod Auchana. Jestem po trzecim tankowaniu i nie ma dymienia. Parametry wtryskiwaczy się polepszyły. Dzisiaj zakupiłem Liqui Moly do wtrysków i jutro jadę na czyszczenie przez bezpośrednie podpięcie wężyków do puszki z tym środkiem. Podobnie było w rodzinie w ich 2.7 CDI. Parametry wtryskiwaczy były dziwne i trochę nierówno pracował. Po przeczyszczeniu wszystko wróciło do normy. Moje zdanie : lepiej zacząć od tego niż zostawić złodziejowi kasę. Pozdrawiam, Tomek.tonidriver pisze:dzwoniłem do kilkunastu serwisów gdzie regenerują i każdy o samo powtarzał,że czyszczenie nic nie daje.
Czyszczenie wtryskiwaczy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
W210 2.7 CDI 1999 Elegance ASB (Aktualnie) WDB2100161A983232
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
u mnie silnik pracował nierówno, gdzies tam kilka stron wczesniej pisałem jakie miałem parametry wtrysków, mechanik powiedział że są na tyle dobre że nie jest konieczna regeneracja, tylko lać mixol bo ta nierówna praca to nasze polskie paliwo. Odkąd leje mixol wszystko jest ok i nikt mi nie powie ze to jakaś bajka. Komu dobrze pracuje silnik to ok, niech nie dolewa, ale jak coś się zacznie dziać to ciekaw jestem czy po cichutku tego nie wypróbuje mimo że tu na forum wyśmiewa tę praktykę.
Ostatnio po przejechaniu 5000km na paliwie tankowanym w PL zaczela sie troszke nierowna praca silnika. Przetrzepalem forum, zakupilem Liqui Moly ale niestety srednio pomoglo ... natomiast zajechalem tydzien temu z powrotem do Szwajcarii. Zalalem auto na tutejszej stacji, przejechalem 100 km i wszelkie objawy zniknely ... czyli wniosek taki, ze jednak nasze paliwo daleko w tyle z jakoscia ... . Przykre, ale prawdziwe.
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Jakie mamy paliwo?! 50 l LPG polskiego, zrobiłem zawsze tylko na trasie 370 km,tyle samo austrackiego. 520 km,wiele razy doświadczyłem różnicy,fakt, austriacki gaz droższy był o 70 gr na litrze(w przeliczeniu) ,ale jakością dorównywał benzynie.Jesteśmy ruchani jednym słowem.Tani gaz,to chu..owy gaz!Lepiej żeby był po 3 zł,ale taki jak trzeba.Austriackie paliwo ,ON ,benzyna ,to w porównaniu z naszym,niebo a ziemia.
[ Dodano: 2013-07-28, 06:45 ]
[ Dodano: 2013-07-28, 06:45 ]
--------------No dobrze,ale jak sądzisz,dlaczego Mixol pomaga?!Czy wiesz o tym,że tylko iluś tam procentowe zagęszczenie ON np.takim Mixolem powoduje wzrost ciśnienia wtrysku np.o 20 barów(nie pamiętam dokładnych danych) Mesio 14 napisał coś o smarowaniu wazeliną psa pod ogonem,gdy ten nie może się wypróżnić Dobre porównanie,zajmij się regeneracją układu wtryskowego,by podnieść ciśnienie wtryskiwanego paliwa,a nie smaruj wazeliną końcówek wtrysku.Przyczyna falowania leży głębiej,podobnie jak w przypadku problemów tego psajacekm7 pisze:u mnie silnik pracował nierówno, gdzies tam kilka stron wczesniej pisałem jakie miałem parametry wtrysków, mechanik powiedział że są na tyle dobre że nie jest konieczna regeneracja, tylko lać mixol bo ta nierówna praca to nasze polskie paliwo. Odkąd leje mixol wszystko jest ok i nikt mi nie powie ze to jakaś bajka. Komu dobrze pracuje silnik to ok, niech nie dolewa, ale jak coś się zacznie dziać to ciekaw jestem czy po cichutku tego nie wypróbuje mimo że tu na forum wyśmiewa tę praktykę.
phantom WDB210004 1A 148308
Chce zrobic w 300TD plukanke wtryskiwaczy LM Diesel Spulung,Gawra pisze:Dokladnie jak napisales, dwa wezyki potrzebne(zasilanie i powrot)
Zasilanie N1 na foto pierwszym - odkrecasz kluczem 10 zabezpieczenie i wyjmujesz szybkozlacze i w to miejsce montujesz wezyk z dodatkowym szybkozlaczem a koncowke wkladasz do sloiczka z plynem
Zdejmujesz z trojnika powrotu ten czarny przewod nr 2(nie 3) na foto pierwszym i w to miejsce zakladasz tez wezyk i odprowadzasz do sloika
By nie zapowietrzyc; prace zacznij od zdemontowania powrotu, a potem zasilania
Jak zauwazyles musisz miec dodatkowe szybkozlacze do dolotu( a to dlatego, ze niesposob zdjac je z tego wezyka. chyba, ze jakims sposonem wyjmiesz go(tzn caly przewod) z podgrzewacza i potem odprowadzizs do sloiczka)
Tak wyglada u mnie
w taki sposob:
http://www.youtube.com/watch?v=kMA7hBohMsA
http://www.youtube.com/watch?v=vE9bYkCFNCY
Tutaj gośc zastosowal filterek, w ktorym miejscu go podłaczyc?
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Filterek daje sie na zasilaniu(na przewodzie od sloiczka do filterka wstepnego), Ja nie dawalem, bo przeca do sloiczka nalewa sie specyfik "krystalicznie czysty"
- wazne; by po wypaleniu okolo polowy specyfika dac obroty w granicach 3000 na 3-4min
- pod koniec do sloiczka dolac ropy(uniknie sie zapowietrzenia)
- wazne; by po wypaleniu okolo polowy specyfika dac obroty w granicach 3000 na 3-4min
- pod koniec do sloiczka dolac ropy(uniknie sie zapowietrzenia)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Tak bedzie, po kuracji przegonie go na ekspresówce jeszcze.
Czy byla ppoprawa po zastosowaniu plukanki?
Zauwazylem od jakiegos czasu ze 300td po oddaniu gazu faluje, kołysze sie. Cos jakby z wtryskami / pompą...
Czy byla ppoprawa po zastosowaniu plukanki?
Zauwazylem od jakiegos czasu ze 300td po oddaniu gazu faluje, kołysze sie. Cos jakby z wtryskami / pompą...
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Byla i to zdecydowana Po takim zabiegu, zaaplikuj do baku* litr mioxolu i w droge; wowczas zauwazysz skutki zabiegu po wypaleniu owej mieszany
(tak pracuje teraz moj engine)
http://www.youtube.com/watch?v=MsIFyovJ ... e=youtu.be
moja ma bak 80l
(tak pracuje teraz moj engine)
http://www.youtube.com/watch?v=MsIFyovJ ... e=youtu.be
moja ma bak 80l
Ostatnio zmieniony 23 gru 2013, o 14:16 przez Gawra, łącznie zmieniany 1 raz.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Nie uzywalem tego srodka do wtryskow(natomiast zrobilem ich regeneracje)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 23 gości