Czyszczenie wtryskiwaczy

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

barman37, jak czesto to wlewałeś? Nie mów że 4 puszki pod rząd co tankowanie.
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
barman37
Posty: 25
Rejestracja: 10 lis 2014, o 10:01
Lokalizacja: lazieniec

Post autor: barman37 »

Nie 1 na zbiornik, ale i tak jak pisalem nic to nie dalo i tak wtryski do remontu poszly
E320cdi avangarde2000 vin wdb2102261b260729
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Mój mechanik kupił niedawno myjke ultradźwiękową. Z ciekawości wrzucił do niej 4 wtryskiwacze z 1.5DCI. Zdechłe były silnik nei odpalał. Wrzucił na regulaminowy zabieg, z ciekawości ponownie w silnik i jaja bo odpalił i pracuje. I tak niestety wygląda większość "regeneracji" w tym kraju...
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

jakies jeszcze opinie macie temat LM 2666 Diesel Spulung. chce to wlac do baku i sie boje :) jak efektu jojo :rotfl:
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

ralfi89, ja do CDI wlałem coś podobnego ale tańszego NEMECKIEGO z karfura i mi przestał falować plus mniej dymił.

czego masz się bać wlać do czysety? :rotfl:
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

ralfi89 pisze:jakies jeszcze opinie macie temat LM 2666 Diesel Spulung. chce to wlac do baku i sie boje :) jak efektu jojo :rotfl:
Z wlasnego doswiadczenia proponuje tylko "hardkorowo" z pominieciem baku a bezposrednio do filtra zastosowac :padam:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

mowicie by wlac to do nowego filtra i go juz zosatwic? nic sobie nie zaszkodze?
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

ralfi89, nie, tylko go zalej bo zapowietrzysz

[ Dodano: 2015-08-11, 20:09 ]
ralfi89 pisze: nic sobie nie zaszkodze?
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

wymienic filtr i zalac go tym plynem zamiast ropa i zamontowac z powrotem. o to mi chodzi. czy cos zle rozumuje :)
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

ralfi89 pisze:wymienic filtr i zalac go tym plynem zamiast ropa i zamontowac z powrotem. o to mi chodzi. czy cos zle rozumuje :)
Nie to sie wykonuje zastepczy obieg paliwa i auto pracuje okolo 30 min na samym specyfiku
Moze znajde linka do yuba, jak to sie robi((badz jest opis w moich postach jak ja to robilem)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

super :ok: możesz dolać trochu ropy jak bd gdzie :hyhy:

[ Dodano: 2015-08-11, 20:24 ]
Gawra pisze:oze znajde linka do yuba, jak to sie robi
na początku wątku so

[ Dodano: 2015-08-11, 20:26 ]
https://www.youtube.com/watch?v=s9hhPtU ... re=related
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

nie ogarne tego, nie mam czym, gdzie i brak czasu aktualnie. myslalem by do baku wlac na caly zbiornik :)
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Link
https://www.youtube.com/watch?v=s9hhPtUrnro
Co prawda jest to 250, ale zasada tozsama. Moja merc po takowym zabiegu znacznie sie wyciszyla
Musisz postarac sie o zastepcza szybkozlaczke do podlaczenia zasilania jak gostek robi to na jubie,

[ Dodano: 2015-08-11, 20:53 ]
ralfi89 pisze:nie ogarne tego, nie mam czym, gdzie i brak czasu aktualnie. myslalem by do baku wlac na caly zbiornik :)
Ogarniesz, ogarniesz: majac szybkozlazcke to 5min roboty i 30 min samego czyszczenia
(odlaczasz od filterka wstepnego szykozlaczke i zakladzsz swoja zastepcza, a drugi koniec do sloika, nastenie zdejmujesz czarny przewod z powrotu a na krociec zakladasz rurke i drugi koniec do sloika i wlawasz do niego specyfik, odpalasz auto i zaczyna sie czyszczenie, pierwzse kilka min na wolnych obrorach nastepnie robisz przegazowke na wysokich..,)

Wlewanie owego specyfiku do baku, to jakbys wlal 0,5 litra spirytusu na wiadro wody :hyhy: jakis tam efekt bedzie :oczami:
Ostatnio zmieniony 11 sie 2015, o 22:11 przez Gawra, łącznie zmieniany 1 raz.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

Bede myslal nad tym. Ewentualnie jak bym wlal do baku gdzie mam zataknkowa ta rope ultimate ta niby lepsza to bedzie jakis konflikt?
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Żadnego ale wiadomo że im większe stężenie tego preparatu tym skuteczniejszy.
Jak zrobisz na "zewnętrznym" obiegu będzie najdokładniej i zgodnie ze sztuką. Metoda polegająca na wlewaniu zawartości do zbiornika z paliwem jest po prostu dla leniwych (czyli 99,9% użytkowników stosujących tego typu specyfiki).
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości