Czyszczenie wtryskiwaczy

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Ramirezzz
Posty: 225
Rejestracja: 14 kwie 2008, o 22:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Ramirezzz »

tonidriver pisze:dzwoniłem do kilkunastu serwisów gdzie regenerują i każdy o samo powtarzał,że czyszczenie nic nie daje.
Być może w przypadku poważnych usterek wtrysków o których pisałeś to ten zabieg czyszczenia nic nie daje. Natomiast żaden serwis nie będzie polecał czyszczenia bo oni żyją między innymi usługi regeneracji końcówek wtryskiwaczy. Wszyscy bez wyjątku "krzyczą" tyle samo +- 450 zł. Przyjeżdża się i pokazują na komputerku, że parametry wtrysku są złe (u mnie tak było w Boschu) . Moje wtryski były regenerowane w tamtym roku i wszystko chodziło super. Jakiś czas temu zaczął mi lekko kopcić. W Boschu zregenerowali mi końcówkę wtryskiwacza. Po wyjeździe stamtąd było ok ale tylko tydzień...zmieniłem stacje paliw na zwykłą spod Auchana. Jestem po trzecim tankowaniu i nie ma dymienia. Parametry wtryskiwaczy się polepszyły. Dzisiaj zakupiłem Liqui Moly do wtrysków i jutro jadę na czyszczenie przez bezpośrednie podpięcie wężyków do puszki z tym środkiem. Podobnie było w rodzinie w ich 2.7 CDI. Parametry wtryskiwaczy były dziwne i trochę nierówno pracował. Po przeczyszczeniu wszystko wróciło do normy. Moje zdanie : lepiej zacząć od tego niż zostawić złodziejowi kasę. Pozdrawiam, Tomek.
W210 2.7 CDI 1999 Elegance ASB (Aktualnie) WDB2100161A983232
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Ramirezzz, no ja w maździe miałem dwa zużyte więc tylko regeneracja
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

Ramirezzz, zrób parę tysięcy z dodatkiem mixolu i jak ręką odjął :)
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

To tak samo , jakbyś psa terpentyną pod ogonem posmarował , bądz poważny pomimo młodego wieku :hyhy:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
exeresis
Posty: 444
Rejestracja: 8 lut 2013, o 09:13
Lokalizacja: WueM / Mazowieckie

Post autor: exeresis »

Jak znasz wady stosowania mixolu to napisz, a nie dajesz durne porównania :znudzony: Ja ich nie znam więc może mnie (i pewnie innych) uświadomisz.
Teraz: Seat Leon 1M '03 1.9 ARL, Top Sport
Weitec coilovers.
Repliki RS6 19x8, 4x 215/35/19

EX:
E290 96'/97' Classic.
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 01r'
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

u mnie silnik pracował nierówno, gdzies tam kilka stron wczesniej pisałem jakie miałem parametry wtrysków, mechanik powiedział że są na tyle dobre że nie jest konieczna regeneracja, tylko lać mixol bo ta nierówna praca to nasze polskie paliwo. Odkąd leje mixol wszystko jest ok i nikt mi nie powie ze to jakaś bajka. Komu dobrze pracuje silnik to ok, niech nie dolewa, ale jak coś się zacznie dziać to ciekaw jestem czy po cichutku tego nie wypróbuje mimo że tu na forum wyśmiewa tę praktykę.
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
acts8110
Posty: 47
Rejestracja: 12 kwie 2013, o 15:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: acts8110 »

Ostatnio po przejechaniu 5000km na paliwie tankowanym w PL zaczela sie troszke nierowna praca silnika. Przetrzepalem forum, zakupilem Liqui Moly ale niestety srednio pomoglo ... natomiast zajechalem tydzien temu z powrotem do Szwajcarii. Zalalem auto na tutejszej stacji, przejechalem 100 km i wszelkie objawy zniknely ... czyli wniosek taki, ze jednak nasze paliwo daleko w tyle z jakoscia ... :/. Przykre, ale prawdziwe.
E270 CDI Elegance
Obrazek
PhantomASA1
Posty: 360
Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: PhantomASA1 »

Jakie mamy paliwo?! 50 l LPG polskiego, zrobiłem zawsze tylko na trasie 370 km,tyle samo austrackiego. 520 km,wiele razy doświadczyłem różnicy,fakt, austriacki gaz droższy był o 70 gr na litrze(w przeliczeniu) ,ale jakością dorównywał benzynie.Jesteśmy ruchani jednym słowem.Tani gaz,to chu..owy gaz!Lepiej żeby był po 3 zł,ale taki jak trzeba.Austriackie paliwo ,ON ,benzyna ,to w porównaniu z naszym,niebo a ziemia.

[ Dodano: 2013-07-28, 06:45 ]
jacekm7 pisze:u mnie silnik pracował nierówno, gdzies tam kilka stron wczesniej pisałem jakie miałem parametry wtrysków, mechanik powiedział że są na tyle dobre że nie jest konieczna regeneracja, tylko lać mixol bo ta nierówna praca to nasze polskie paliwo. Odkąd leje mixol wszystko jest ok i nikt mi nie powie ze to jakaś bajka. Komu dobrze pracuje silnik to ok, niech nie dolewa, ale jak coś się zacznie dziać to ciekaw jestem czy po cichutku tego nie wypróbuje mimo że tu na forum wyśmiewa tę praktykę.
--------------No dobrze,ale jak sądzisz,dlaczego Mixol pomaga?!Czy wiesz o tym,że tylko iluś tam procentowe zagęszczenie ON np.takim Mixolem powoduje wzrost ciśnienia wtrysku np.o 20 barów(nie pamiętam dokładnych danych) Mesio 14 napisał coś o smarowaniu wazeliną psa pod ogonem,gdy ten nie może się wypróżnić :) Dobre porównanie,zajmij się regeneracją układu wtryskowego,by podnieść ciśnienie wtryskiwanego paliwa,a nie smaruj wazeliną końcówek wtrysku.Przyczyna falowania leży głębiej,podobnie jak w przypadku problemów tego psa :)
phantom WDB210004 1A 148308
Awatar użytkownika
S.W.A.T
Posty: 1341
Rejestracja: 31 paź 2008, o 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: S.W.A.T »

Gawra pisze:Dokladnie jak napisales, dwa wezyki potrzebne(zasilanie i powrot)
Zasilanie N1 na foto pierwszym - odkrecasz kluczem 10 zabezpieczenie i wyjmujesz szybkozlacze i w to miejsce montujesz wezyk z dodatkowym szybkozlaczem a koncowke wkladasz do sloiczka z plynem

Zdejmujesz z trojnika powrotu ten czarny przewod nr 2(nie 3) na foto pierwszym i w to miejsce zakladasz tez wezyk i odprowadzasz do sloika

By nie zapowietrzyc; prace zacznij od zdemontowania powrotu, a potem zasilania

Jak zauwazyles musisz miec dodatkowe szybkozlacze do dolotu( a to dlatego, ze niesposob zdjac je z tego wezyka. chyba, ze jakims sposonem wyjmiesz go(tzn caly przewod) z podgrzewacza i potem odprowadzizs do sloiczka)

Tak wyglada u mnie
Chce zrobic w 300TD plukanke wtryskiwaczy LM Diesel Spulung,
w taki sposob:
http://www.youtube.com/watch?v=kMA7hBohMsA
http://www.youtube.com/watch?v=vE9bYkCFNCY

Tutaj gośc zastosowal filterek, w ktorym miejscu go podłaczyc?
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Filterek daje sie na zasilaniu(na przewodzie od sloiczka do filterka wstepnego), Ja nie dawalem, bo przeca do sloiczka nalewa sie specyfik "krystalicznie czysty"

- wazne; by po wypaleniu okolo polowy specyfika dac obroty w granicach 3000 na 3-4min :padam:
- pod koniec do sloiczka dolac ropy(uniknie sie zapowietrzenia)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
S.W.A.T
Posty: 1341
Rejestracja: 31 paź 2008, o 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: S.W.A.T »

Tak bedzie, po kuracji przegonie go na ekspresówce jeszcze.
Czy byla ppoprawa po zastosowaniu plukanki?
Zauwazylem od jakiegos czasu ze 300td po oddaniu gazu faluje, kołysze sie. Cos jakby z wtryskami / pompą...
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Byla i to zdecydowana :padam: Po takim zabiegu, zaaplikuj do baku* litr mioxolu i w droge; wowczas zauwazysz skutki zabiegu po wypaleniu owej mieszany :padam:
(tak pracuje teraz moj engine)
http://www.youtube.com/watch?v=MsIFyovJ ... e=youtu.be

moja ma bak 80l
Ostatnio zmieniony 23 gru 2013, o 14:16 przez Gawra, łącznie zmieniany 1 raz.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
S.W.A.T
Posty: 1341
Rejestracja: 31 paź 2008, o 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: S.W.A.T »

Tak zrobie, widizalem ze Liquy ma tez srodek do smarowania wtryskow ,rusze z tym po swietaj
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Nie uzywalem tego srodka do wtryskow(natomiast zrobilem ich regeneracje)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
S.W.A.T
Posty: 1341
Rejestracja: 31 paź 2008, o 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: S.W.A.T »

Czyli oddales jednak do regeneracji?

[ Dodano: 2013-12-23, 23:45 ]
Pamietasz wymiary fi rurek ktorych uzyles?
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości