BIO DIESEL

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

tomi382
Posty: 326
Rejestracja: 14 paź 2011, o 03:43
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie

Post autor: tomi382 »

Widocznie miałeś mało pola. Nam wracają 80gr od litra. A ja mam człowieka od oleju który mi zawsze coś podrzuci
WDB2021211A601521
simonsamit
Posty: 48
Rejestracja: 2 lip 2011, o 14:51
Lokalizacja: nie z tad glaby

Post autor: simonsamit »

Poszukajcie na niemieckim ebayu oleju przepalonego albo kupcie w Polsce, jakas firma z Kielc sprzedaje. Wiem, bo kiedys jak bylem w Polsce, to sie dowiadywalem i jakos kolo 2 pln za litr bylo rok temu, wiec poniekad sie oplaca, tylko nie wiem czy pofiltrowany. Ja u siebie znalazlem po 53 pensy za litr, do tego damy nafte po 73 pensy za litr. To 1300 litrów za
1000 oleju (530 funtow) + 300 litrów nafty (219 funtow). Razem 749 za 1300 litrów paliwa :D

[ Dodano: 2012-02-21, 16:50 ]
simonsamit,
w stajni :
w210 3.0td
ldv 2.4 td
astra1.7td sprzedany
omega mv6 sprzedany
auto
Posty: 758
Rejestracja: 20 wrz 2011, o 20:04
Lokalizacja: Człuchów

Post autor: auto »

wracajac do tematu BIODIESLA.moje doswiadczenia....chu..owe(!),zaoszczedzilem moze 50zl,pojezdzilem na tym szambie ze 4 miesiace i pompa sie rozszczelnila i zaczela ciec!oddalem pompe do naprawy,wiadomo,wszystkie uszczelki szlak trafil,pompiarze skasowali ok 500zl za robote.dzien po oddaniu pompy dzwoni mechanik i mowi.."a czy przypadkiem nie tankowal pan BIO...?"i wszystko jasne,powiedzial ze to paliwo zabija uszczelki,uszczelki sie rozplynely dlatego poppa zaczela przepuszczac.powiedzial tez ze pompa nigdy nie byla rozbierana ani naprawiana od nowosci wiec te uszczelki nie byly pierwszej mlodosci a BIO w szybkim tempie przyspieszylo degradacje bo jest w tym paliwie jakis skladnik dziwny juz nie pamietam jak on to nazwal ale pisaliscie o tym na forum.wszystko na temat.
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

A jeśli chodzi o kolor rozumiem że bio jest ciemniejsza od normalnej ropki??
Miałem okazje jeździć u siebie 220CDI na bio i to nie raz i nic sie nie działo i nie wiem jakie usterki w CDI występowały.
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

Mariusz, BIO jest ciemno żółta, ropa normalna może mieć lekko żółte zabarwienia albo może przechodzić na niebieski. Im bardziej pod niebieski tym czystsza :hyhy:
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

Może napisze tak ta co lałem była ciemna jakby brązowa ale co to było nie wiem Auto jezdziło bez problemwo i odpalało na mrozach.
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

To wszystko zależy od wielu czynników, jeśli auto zawsze jeździło na dobrym paliwie a ty po 10 latach zaczniesz BIO lać to musi trochę minąć czasu żeby mu się coś porobiło. Na zachodzi wszystko paliwa mają dużo bio w sobie, szczególnie niemiaszki są od jakiegoś czasu uczuleni na tą całą ekologię.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

Czyli zapewne od czasu do czasu nie zaszkodzi jak i na BIO poleci :)
Słyszałem że i na opale latają cdi-kami :)
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Mariusz pisze:Słyszałem że i na opale latają cdi-kami :)
dobrze słyszałeś :P
atal
Posty: 320
Rejestracja: 9 lis 2010, o 20:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: atal »

tonidriver pisze:
Mariusz pisze:Słyszałem że i na opale latają cdi-kami :)
dobrze słyszałeś :P
Dlatego 320CDI opłaca się na taxi :hyhy:
WDB2100161B450683
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

ja akurat nie leje ale wiem,że jeżdżą
Awatar użytkownika
Autoholik
Posty: 413
Rejestracja: 26 cze 2011, o 15:33
Lokalizacja: Okolice Poznania

Post autor: Autoholik »

atal pisze:Dlatego 320CDI opłaca się na taxi
Wydało się ze Red Bull rządzi :rotfl: .
ex:E320 CDI V6 na taxi :)
exE60 3.0 R6 N52 NA TAXI :)
ex:S210 E320 V6 na TAXI :)
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

:-) JA też wiem że leja ale nie tylko do CDI :)
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
devil_inside
Posty: 860
Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: devil_inside »

Mało tego, zdrowo dla układu wtryskowego jest wyjeździć czasem bak redbulla.
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

devil_inside pisze:Mało tego, zdrowo dla układu wtryskowego jest wyjeździć czasem bak redbulla.
Czyli opał tak:-)?
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości