220 CDI pali ok. 16 litrow

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

Objawem jest wysokie spalanie… kiedyś spec od skrzyń mi to tłumaczył jak lock-up jest zepsuty to jakby nie zapina biegu mimo tego, ze skrzynia przełącza biegi poprawnie…
ale cały czas pracuje/jest włączony.
Przerabiałem to w audi z tiptronic spalanie w 1,9tdi wynosiło około 18 litrów a skrzynia pracowała wzorowo.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
Heer
Posty: 39
Rejestracja: 21 gru 2013, o 19:21
Lokalizacja: B-stok

Post autor: Heer »

ile takie cudo kosztuje, ciezko wymienic? pokazuje po podpięciu do kompa, że to nie działa ?
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

Ciężko mi określić cenę w przypadku mercedesa - u mnie stało się to w Audi/tiptronic i…
pojechałem z tym do skrzyniarza to powiedział żeby tak jeździć bo narazie poza spalaniem nie ma objawów i robocizna będzie kosztowała tyle samo teraz jak i w przypadku, gdy sprzęgło się już skończy.
Podobno w przypadku jazdy z uszkodzonym lock-up'em za jakiś czas mają pojawić się wibracje - przy większych prędkościach - 90-100-110 km/h a jeszcze w następnym stadium te wibracje mają mieć miejsce przy 40-60km/h (tak mi to przedstawił).

Ja auto sprzedałem więc do powyższych efektów nie dotrwałem.
P.S.
Około 3tyś. pln taki koszt naprawy został mi nakreślony za sprzęgła/konwerter/lock-up nowy olej, uszczelka… itd.
Ostatnio zmieniony 6 mar 2014, o 14:41 przez --Arkadia--, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
metody
Posty: 577
Rejestracja: 5 mar 2013, o 21:49
Lokalizacja: wwa

Post autor: metody »

Taka sytuacja .
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Awatar użytkownika
Heer
Posty: 39
Rejestracja: 21 gru 2013, o 19:21
Lokalizacja: B-stok

Post autor: Heer »

no to mnie wystraszyłeś teraz..

Koledzy, specjaliści od merca powiedzcie proszę jaka mogłaby być kwota naprawy lock-upa.. bo chyba taniej wyjdzie całą skrzynie wymienić..
atal
Posty: 320
Rejestracja: 9 lis 2010, o 20:17
Lokalizacja: Trójmiasto

Post autor: atal »

Lock-up w Mercedesie kosztuje około 300zł tylko trzeba spuścic olej i wyjąc miskę, filtr oraz płytę sterującą z tego co pamiętam :)
WDB2100161B450683
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

ale przez ten zaworek nie urosnie spalanie dwukrotnie,musial by sie niezle slizgac a autor nie wspomnial nic o tym,lock up zapina biegi po wyrownaniu predkosci na stale
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

--Arkadia--, a byles na diagnostyce? Zrobiles cos w kierunku znalezienia usterki?
Najlepiej od razu wrozyc z fusow i wymyslac usterki.
Czasem warto podleciec np do Bosch Service, zostawic im auto z rana, 250zl i na koniec dnia wiedziec co boli auto. Niz naprawiac wszystko co nie trzeba i wydac 5 razy tyle.
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

sanon,
tak byłem na diagnostyce - komp. pokazał błąd lock-up/sprzęgło. sprawdzający poinformował mnie, ze lock-up nie rozłącza się - nie przestaje pracować bez względu na to jaką prędkością jade i na jakim biegu.

Generalnie na początku nie było kompletnie żadnych błędów dopiero po kilku próbach/przejazdach/resetach się udało.

[ Dodano: 2014-03-07, 12:07 ]
tonidriver pisze:ale przez ten zaworek nie urosnie spalanie dwukrotnie,musial by sie niezle slizgac a autor nie wspomnial nic o tym,lock up zapina biegi po wyrownaniu predkosci na stale
dwukrotnie może nie ale te 6-7 litrów spokojnie więcej łyknie.
P.S.
Nie jestem wyrocznią i nie twierdzę, że u założyciela tematu musi przyczyną być lock'up - opisałem tylko co u mnie było przyczyną takiego spalania - ogólnie podobnych efektów.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
metody
Posty: 577
Rejestracja: 5 mar 2013, o 21:49
Lokalizacja: wwa

Post autor: metody »

Ojciec tematu pisal o wzroscie spalania.
Moze byc wiele powodow , z tym lokapem to chyba gruba przesada, awaria tego daje
Zwykle dodatkowe efekty. Ojciec zalozyciel powinien do szpeca jechac a nie nakrecac sie.
I u szpeca nie dzielic sie diagnozami z forum bo go naciagna na koszty jak mu na jego zyczenie
Dotkna do asb.
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Awatar użytkownika
Heer
Posty: 39
Rejestracja: 21 gru 2013, o 19:21
Lokalizacja: B-stok

Post autor: Heer »

W przyszlym tygodniu podpinam pod kompa. Okaże się może co jest przyczyną ;) tak czy owak dzięki za sugestie, bardzo możliwe, że bedą pomocne :)
Awatar użytkownika
radzioll
Posty: 296
Rejestracja: 1 wrz 2008, o 00:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: radzioll »

jak już będziesz wiedział co było z dama to napisz dla potomnych :)
Mercedes E 270 cdi GT - 2001 r. - AVANTGARDE - automat
WDB2100161B345096
Awatar użytkownika
Heer
Posty: 39
Rejestracja: 21 gru 2013, o 19:21
Lokalizacja: B-stok

Post autor: Heer »

napiszę z pewnością, mam nadzieję, że to będzie jakaś pierdoła :D
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości