Spaliła mi się dwuwłóknowa żarówka od stopu - niby nic ale...
Wszędzie są żarówki jak na górnym obrazku a u mnie są trochę inne tzn. bolce mają rozmieszczone nie na przeciw siebie lecz niesymetrycznie - tak jak na dolnym. Te u góry nie wchodzą w oprawkę.
Myślałem że jest jeden standard, czy to jakiś patent Mercedesa?
Gdzie je kupujecie?
Kubowy pisze:Spaliła mi się dwuwłóknowa żarówka od stopu - niby nic ale...
Wszędzie są żarówki jak na górnym obrazku a u mnie są trochę inne tzn. bolce mają rozmieszczone nie na przeciw siebie lecz niesymetrycznie - tak jak na dolnym. Te u góry nie wchodzą w oprawkę
Awaryjnie (do czasu zakupu prawidłowej żarówki) można w zwykłej żarówce dwuwłóknowej z bolcami znajdującymi się naprzeciw zeszlifować górny bolec znajdujący się bliżej bańki szklanej . Jest to tylko prowizorka , bo żarówka osadzona na jednym bolcu może krzywo siedzieć w gnieżdzie i trzeba wstawić póżniej prawidłową
Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
Te zarowki z nie symetrycznymi "bolcami" to pamietam za czasow malucha kiedy weszly biale kierunki z przodu i wlasnie pomaranczowe zarowki.One tak mialy.
okular ma chyba racje tam jest jakis wynalazek z tyłu 21.4 i te obok sa tez 4 takie walcowate jaks ie wsadzi piatki a te małe 4 to kiepsko w lampie widać
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Dziękuję wszystkim
Udało mi się zdobyć w większym sklepie moto :-D
Dwuwłóknowe są 21/4W (jak na obrazku na dole) a obok w drugim kloszu lampy zwykłe 5W.
Jak ustaliłem asymetryczne bolce są dlatego żeby nie mylić z 21/5W.