Czy wszystkie W210 mają szyne CAN?

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Hamerskyy
Posty: 27
Rejestracja: 21 gru 2013, o 01:06
Lokalizacja: Człuchów

Post autor: Hamerskyy »

A czy dobranie odpowiednich oporników do LEDów nie załatwiłoby problemu? Przecież zwykłe żarówki mają większy oprócz niż diody LED, a z tego co mi wiadomo to ten system sprawdzania żarówek działa na zasadzie sprawdzenia oporu chociaż mogę się mylić..
Awatar użytkownika
awhaker
Posty: 127
Rejestracja: 11 lis 2011, o 18:58
Lokalizacja: Koło

Post autor: awhaker »

kamilsp pisze:
Adash pisze:raczej świadczy ;) do po liftów na pewno trzeba szukać żarówek ledowych z CAN-BUSEM
Panowie o czym wy piszecie... Jakie żarówki z szyną CAN ? Widział ktoś z Was żarówkę z interfejsem cyfrowym, czy jakimkolwiek innym ?


Detekcja uszkodzonej żarówki odbywa się przez pomiar prądu płynącego przez nią lub pomiar spadku napięcia(to tu musi wystąpić zgodność z żarówką oryginalną), a to czy zegary dostają informacje od modułu kontroli oświetlenia zewnętrznego przez szynę CAN czy jako dwustanowy sygnał dyskretny to już nie ma kompletnie znaczenia.

Tak samo nie ma czegoś takiego jak LEDy z "czipem", taki LED ma zbliżone parametry elektryczne do oryginalnej żarówki, przez co wspomniany moduł kontroli nie sygnalizuje usterki.


Mam nadzieje że wyjaśniłem :)
Myślę że w tym poście znajdziesz w jaki sposób odbywa się sprawdzanie ów żarówek ;) Każdy led musi mieć opornik bo ich konstrukcja przewiduje coś około 2-3 V żeby świeciły a w samochodzie masz 12V :)
Mercedesa już niestety ale jest inne RWD (i nie jest to BMW ani Mercedes) :D
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości