Wady konstrukcyjne W210
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Chciałem przeczytać cały ten temat od deski do deski ale po paru stronach sobie odpuściłem. Zamiast pisać o wadach konstrukcyjnych to zaczynała się litania usterek wynikająca wg mnie z niewłaściwego użytkowania a dokładniej z zaniedbania auta.
Wadą konstrukcyjną jest np. zamontowanie obudowy filtra powietrza zbyt blisko prawej lampy. W efekcie czego trzeba odkręcić tą obudowę aby wymienić żarówkę. Oczywiście klapkę lampy można zdjąć bez problemu, ale do wyjęcia żarówki brakuje paru centymetrów.
To jest panowie wada konstrukcyjna a nie przepalająca się żarówka czy gnijący błotnik w 15-letnim zaniedbanym egzemplarzu który ktoś kupił za grosze byleby tylko pokazać sąsiadowi że tak tanio kupił...
Wadą konstrukcyjną jest np. zamontowanie obudowy filtra powietrza zbyt blisko prawej lampy. W efekcie czego trzeba odkręcić tą obudowę aby wymienić żarówkę. Oczywiście klapkę lampy można zdjąć bez problemu, ale do wyjęcia żarówki brakuje paru centymetrów.
To jest panowie wada konstrukcyjna a nie przepalająca się żarówka czy gnijący błotnik w 15-letnim zaniedbanym egzemplarzu który ktoś kupił za grosze byleby tylko pokazać sąsiadowi że tak tanio kupił...
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
korozja wyłażąca na środku dachu np to nie jest zaniedbanie.Leszek304 pisze:Zamiast pisać o wadach konstrukcyjnych to zaczynała się litania usterek wynikająca wg mnie z niewłaściwego użytkowania a dokładniej z zaniedbania auta.
Znaczy jest ale nie posiadacza/użytkownika a fabryki i działu projektowego
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
..., a nie dopisales mu 1 miliona kilometrow; czasem?mrDanio pisze:Mój ma 1370 000 i tylko połowę wypisanych wad więc chyba nie jest źle
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Pomijajac marginalna mozliwosc korozcji miedzykrystalicznej, taka korozja nie staje sie problemem sama z siebie. Zazwyczaj jest to odprysk lakieru po uderzeniu lakierem w pierwszym momencie ciezki do zauwazenia golym okiem. Zostawiony na pare tygodni powoduje babel korozki pod farba, ktory to babel nie zatrzyma sie dopoki ktos tego nie oskrobie i nie zabezpieczy.Piasek pisze:korozja wyłażąca na środku dachu np to nie jest zaniedbanie.Leszek304 pisze:Zamiast pisać o wadach konstrukcyjnych to zaczynała się litania usterek wynikająca wg mnie z niewłaściwego użytkowania a dokładniej z zaniedbania auta.
Znaczy jest ale nie posiadacza/użytkownika a fabryki i działu projektowego
Sugerujesz że każdy kto ma wykwity korozji w stałych punktach na dachu czy na tylnej klapie dostał kamieniem ?? Przecież to zakrawa na jakiś spisek żeby 100% samochodów miało korozję w tych samych miejscach i każdy od kamienia.
To jest powód aby powołać spec-komisję i postawić przed nią Mercedesa jako świadomego sprawcę sabotażu - pracownicy fabryk po godzinach w ramach pracy szturmowej uganiają się za swoimi produktami i tuką w nie kamieniami - zgodnie z wytycznymi producenta
To jest powód aby powołać spec-komisję i postawić przed nią Mercedesa jako świadomego sprawcę sabotażu - pracownicy fabryk po godzinach w ramach pracy szturmowej uganiają się za swoimi produktami i tuką w nie kamieniami - zgodnie z wytycznymi producenta
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Nie wiem o jakich wykwitach mowisz. Wlasnie wczoraj robile zaprawki na aucie zony. Poprzedni wlasciciel jezdzil po grysowej drodze i auto ma 2000 miniaturowych odpryskow.
Przod dookola reflektorow dostal najbardziej, ale znalazem odpryski nawet 30 cm od szyby.
Nie ma zadnego wykwitu, no ale auto ma tylko 15 lat.
Przod dookola reflektorow dostal najbardziej, ale znalazem odpryski nawet 30 cm od szyby.
Nie ma zadnego wykwitu, no ale auto ma tylko 15 lat.
- Załączniki
-
- images.jpg (13.16 KiB) Przejrzano 2839 razy
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Kurde uważacie ze 15letnie auto mające oznaki korozji to wada konstrukcyjna...
...miałem 8letniego Fiata Marea i też miał oznaki Korozji
...miałem 10letniego Hyundaia Sonate - pojawiła sie rdza na nadkolach
...miałem 9letnią Toyote Avensis - pojawiła sie rdza w kilku miejscach
...no więc Mercedes po-prostu z blachą pofolgował sobie i przyznał sie do tego... ale to nie wada konstrukcyjna, wszystko zostało wyliczone ile ma wytrzymać zęby klient wrócił
...miałem 8letniego Fiata Marea i też miał oznaki Korozji
...miałem 10letniego Hyundaia Sonate - pojawiła sie rdza na nadkolach
...miałem 9letnią Toyote Avensis - pojawiła sie rdza w kilku miejscach
...no więc Mercedes po-prostu z blachą pofolgował sobie i przyznał sie do tego... ale to nie wada konstrukcyjna, wszystko zostało wyliczone ile ma wytrzymać zęby klient wrócił
... Świat widziany za szyby Mercedesa jest lepszy...
VIN : WDB2102251A571900
VIN : WDB2102251A571900
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 40 gości