w210 2.2d różna prędkość maksymalna zależnie od egzemplarza
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 22:48
- Lokalizacja: Zamość
w210 2.2d różna prędkość maksymalna zależnie od egzemplarza
Od jakiegoś czasu szukam, ale nie znalazłem odpowiedzi. Oficjalnie 2.2 dieselek w W210 osiąga prędkość maksymalną mniej więcej około 180km/h. Znalazłem 2 filmiki na youtube jak 2.2d wyciąga licznikowe 205-210km/h. Na innych filmikach na pełnych obrotach leci ok 180 km/h. W jakimś temacie pewien forumowicz pisał, że jego 2.2d leci ponad 200 potwierdzone gps. Również moja e klasa licznikowo wyciąga ok 210(dawno temu na autobanie). Dodam, że moja jest po taxi w automacie. Różnią się jakimś przełożeniem w skrzyni?
E 220 Diesel 2155 cm³ R4 70 kW (95 KM) 150 Nm przy 3100 obr/min 180 [177] 1995–1998
Tyle fabryka ,a reszta to życie.Stan techn auta -to ma wpływ czy pojedziesz 180 czy 200 .Obciążenie auta ,teren w jakim się porusza ,paliwo i wiele innych czynników .
Tyle fabryka ,a reszta to życie.Stan techn auta -to ma wpływ czy pojedziesz 180 czy 200 .Obciążenie auta ,teren w jakim się porusza ,paliwo i wiele innych czynników .
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Fabrycznie jest tak jak niżej, a w rzeczywistości to różnie mówią podobno 200 idzie.Ja tylko raz,albo dwa rozpędziłem sie na autostradzie do prędkości maxymalnych, w celach testowych.
W skrzyni manualnej 5-ce:
Gear transmission I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; V. 0,81; R. 4,27
Differential ratio 3,23
Maximum speed 180 km/h
Accelerations 17,0 s
W automacie 4-ce:
Gear transmission I. 4,25; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; R. 5,67
Differential ratio 3,64
Maximum speed 177 km/h
Accelerations 17,4 s
W automacie 5-ce:
Gear transmission I. 3,93; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; V. 0,83; R. 3,10
Differential ratio 3,64
Maximum speed 177 km/h
Accelerations 17,4 s
W skrzyni manualnej 5-ce:
Gear transmission I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; V. 0,81; R. 4,27
Differential ratio 3,23
Maximum speed 180 km/h
Accelerations 17,0 s
W automacie 4-ce:
Gear transmission I. 4,25; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; R. 5,67
Differential ratio 3,64
Maximum speed 177 km/h
Accelerations 17,4 s
W automacie 5-ce:
Gear transmission I. 3,93; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; V. 0,83; R. 3,10
Differential ratio 3,64
Maximum speed 177 km/h
Accelerations 17,4 s
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
-
- Posty: 97
- Rejestracja: 15 cze 2010, o 20:03
- Lokalizacja: W-wa
Kolego znaczenie ma rozmiar koła czy opony, ale gps potwierdza prędkość.Silniczek 2.2d to jest dobry osiołek który telepie się wiele setek kilometrów, mimo że osiągami nie zachwyca da się go polubić.Tani w eksploatacji, a i luckas nie taki straszny spalanie też przyzwoite.A do wyścigów to inne jednostki.
Całe zawodowe życie za kółkiem uczy pokory myślenia i rozwagi.Ale wszystko z umiarem,bo w niebie pieniądze nie są potrzebne! w210 2.2d asb 96r.
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 22:48
- Lokalizacja: Zamość
Merlin, a jak twój idzie? 0-100 i vmax? Ja jutro zmierze przyspieszenie w swoim, ale myślę, że lepiej będzie zmierzyć 20-120. Bo każdy inaczej startuje A tak przy okazji zapytam, czy szarpnięcia przy zmianie biegu są normalne w tym modelu, gdy się mocniej przyspiesza? Najbardziej chyba szarpie z 1 na 2. Czuć taki skok do przodu Jak jadę łagodniej to nic nie szarpie. I jeszcze jedno, jadąc na 5 lub na 4 przy obrotach ok 2500 obroty falują i lekko podszarpuje. Czy może coś się poważnego dziać?
mam manual 5-ka wiec dane jak wyzej od normy nie odbiega, jechałem na autostradzie raz albo 2 testowo te 180,
-ciśnienie sprężania pomierzone jak wymieniałem świece żarowe- fabryczne normy w okolicy 3 Mpa na każdy gar
-wykres z hamowni mojego auta niżej, moc auta na hamowni wyszła 96,4 KM, świadczy to o bardzo dobrej kondycji w jakiej znajduje się silnik.(wymiany oleju, zużycie itp)
-teraz mam przebieg 294 tys km, na 3-jce ma dobrą elastyczność i nieźle wgniata w fotel (jak na swoje 95KM), Mistrzem sprintu spod świateł jednak nie jest.
[ Dodano: 2011-07-29, 00:38 ]
-ciśnienie sprężania pomierzone jak wymieniałem świece żarowe- fabryczne normy w okolicy 3 Mpa na każdy gar
-wykres z hamowni mojego auta niżej, moc auta na hamowni wyszła 96,4 KM, świadczy to o bardzo dobrej kondycji w jakiej znajduje się silnik.(wymiany oleju, zużycie itp)
-teraz mam przebieg 294 tys km, na 3-jce ma dobrą elastyczność i nieźle wgniata w fotel (jak na swoje 95KM), Mistrzem sprintu spod świateł jednak nie jest.
[ Dodano: 2011-07-29, 00:38 ]
Może poduszki tylniej belki, albo jesli masz automat to zaczynaja sie z nim problemy. U mnie zadne szarpanie autem nie wystepuje.lukaszw210 pisze:czy szarpnięcia przy zmianie biegu są normalne w tym modelu, gdy się mocniej przyspiesza? Najbardziej chyba szarpie z 1 na 2. Czuć taki skok do przodu
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
- DirtyHarry
- Posty: 708
- Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
- Lokalizacja: Rybnik
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości