SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Nolimit
Posty: 46
Rejestracja: 31 maja 2018, o 18:43

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: Nolimit »

Wpisanie rozmiaru opon do „comand” - jak to się robi?

Borykam się z tematem wyskakującego tempomatu, byłem w serwisie na diagnostyce, przekopałem forum i nic owocnego z tego nie wynikło, poza ciekawostką: wpisywanie rozmiaru opon do „comand”, które komuś rozwiązało problem (podobnie jak komuś innemu wymiana opon). Mam 2 komplety kół, na obu nowe opony, problem nabyłem z samochodem kiedy miał inne opony i po wymianie na nowe jakby troszeczkę się nasilił. Może to zbieg okoliczności, a może to wpisanie rzeczywiście ma znaczenie - na pewno chcę spróbować.

Jeżeli ktoś wie jak to rozrobić, albo gdzie znaleźć taką informację - proszę o wskazówkę.
Teraz: Okular kombi 270 CDI aut, zgniło-zielony, 280 kkm, VIN: WDB2102161B462449
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
zbigw210
Posty: 24
Rejestracja: 3 sty 2018, o 19:45
Lokalizacja: Turek

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: zbigw210 »

Witam wszystkich. Jeśli temat się powtarza to przepraszam ale nie mogłem znalez. Co może być przyczyną ze nawiew wewnątrz ciągle daje ciepłym powietrzem nie ważne jak ustawie na panelu daje na full ciepłe
zbigw210
E270 CDI
WBD2100161B005848
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: rr6 »

zbigw210 pisze: 18 wrz 2021, o 12:32 Witam wszystkich. Jeśli temat się powtarza to przepraszam ale nie mogłem znalez. Co może być przyczyną ze nawiew wewnątrz ciągle daje ciepłym powietrzem nie ważne jak ustawie na panelu daje na full ciepłe
Zablokowane zawory - pod maską po stronie pasażera są dwa (lewa i prawa strona). Trzeba rozebrać i przeczyścić, wymienić ewentualnie uszczelki. Można zrobić bez spuszczania płynu chłodzącego.

Są zestawy naprawcze zawierające uszczelki i nowe grzybki, ewentualnie można kupić używane. Ale wyczyszczenie w większości przypadków wystarcza.
Robcio92-R1
Posty: 191
Rejestracja: 1 maja 2015, o 22:42
Lokalizacja: Czerwińsk nad Wisłą

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: Robcio92-R1 »

Siemka
Jak myślicie, czy pogniecione w ten sposób rury mogą dławić wydech?
Auto jest tylko na jednym końcowym tłumiku. Silnik 4.2
Załączniki
20210929_194313.jpg
20210929_194139.jpg
20210929_194207.jpg
20210929_194257.jpg
20210929_194339.jpg
20210929_194342.jpg
"Kto nie chce szuka powodu, kto chce szuka sposobu."

+ 1wszy był: W210 2.2 CDI 125Km 1999r
WDB2100061A905502 + nadal jest :super:

+ teraz NASTĘPCA W210 violan e420
WDB2100721A330234
Awatar użytkownika
Adrian_W210
Moderator
Posty: 674
Rejestracja: 7 maja 2017, o 16:59
Lokalizacja: Mosina k/ Poznania

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: Adrian_W210 »

Czy można zaprogramować używany kluczyk żeby pasował do mojego auta?
Pierwszy: Rover 620di do 21.04.2017
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: rr6 »

Adrian_W210 pisze: 17 lis 2021, o 20:07 Czy można zaprogramować używany kluczyk żeby pasował do mojego auta?
Można.
Awatar użytkownika
Adrian_W210
Moderator
Posty: 674
Rejestracja: 7 maja 2017, o 16:59
Lokalizacja: Mosina k/ Poznania

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: Adrian_W210 »

rr6 pisze: 18 lis 2021, o 16:20
Adrian_W210 pisze: 17 lis 2021, o 20:07 Czy można zaprogramować używany kluczyk żeby pasował do mojego auta?
Można.
Jednak, 4 lata i nie wpadłem na takie coś ńp
Pierwszy: Rover 620di do 21.04.2017
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: rr6 »

Adrian_W210 pisze: 18 lis 2021, o 20:06
rr6 pisze: 18 lis 2021, o 16:20
Adrian_W210 pisze: 17 lis 2021, o 20:07 Czy można zaprogramować używany kluczyk żeby pasował do mojego auta?
Można.
Jednak, 4 lata i nie wpadłem na takie coś ńp
W sumie to najtańsze źródło pozyskania kluczyka. Warto to zrobić u kogoś kto przejrzy stan płytki w środku i ewentualnie coś poprawi bo kluczyk może być w różnym stanie. Zawsze też można zmienić sobie obudowę na nową. Robiłem zabieg dodania używanego kluczyka u:

https://www.mlawa.pl/firma/hipollo-elek ... amochodowa

ale powinni ogarnąć to wszyscy spece od kluczy.
Awatar użytkownika
Adrian_W210
Moderator
Posty: 674
Rejestracja: 7 maja 2017, o 16:59
Lokalizacja: Mosina k/ Poznania

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: Adrian_W210 »

Czy zwrotnica od kombi podejdzie do Sedana?
Pytanie o E320 CDI ;p
Pierwszy: Rover 620di do 21.04.2017
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
janker
Posty: 76
Rejestracja: 7 lip 2016, o 18:12
Lokalizacja: Kraków

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: janker »

Witam Merc
maniacy tylko w Was nadzieja ze jeszcze pojeżdze moją gwazdą
objaw jest taki że zasysa powietrze widać to w przewodach od filtra do pompy i przy tym jest taki dziwny odgłos w okolicach pompy wtryskowej jakby klekotał jakiś zawor (odmykał się i zamykał im wyższe obroty to szybciej) ale po jakimś czasie różnie wszystko ustaje nie bąbelkuje i silnik dostaje mocy i to nieraz trwało kilka dni, potem coraz częściej pojawiało się to bąbelkowanie i ten dziwny klekot.
Auto na wolnych obrotach nie gaśnie można nawet jechać ale tak by nie przekroczyć 1500 obrotow jak przekroczę to zgaśnie i cężko odpalić z rozrusznika
Wymieniłem czujnik położenia wału,filter (bosch) oringi na przewodach od filtra do pompy,wyczyszczony zbiornik, położony nowy przewód ze zbiornika (podobno był przytkany) do filtra,jeszcze jakieś przelewowe które były kiepskie i to wszystko nic nie dało
MERCMANACY POMOCY bo jeżdze od mechanika do mechnika każdy coś wymieni a ja tylko płacę
Najdziwniejsze jest to że po jakimś czasie wszystko wraca do normy silnik ma moc i można jeździć a za jakiś czas znowu bąble i terkotanie (taki metaliczny odgłos)
Pozdrawiam Janker
W210 E 2,9td Elegance 1998r.
vin WDB2100171A561667
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: rr6 »

janker pisze: 22 gru 2021, o 01:22 Witam Merc
maniacy tylko w Was nadzieja ze jeszcze pojeżdze moją gwazdą
objaw jest taki że zasysa powietrze widać to w przewodach od filtra do pompy i przy tym jest taki dziwny odgłos w okolicach pompy wtryskowej jakby klekotał jakiś zawor (odmykał się i zamykał im wyższe obroty to szybciej) ale po jakimś czasie różnie wszystko ustaje nie bąbelkuje i silnik dostaje mocy i to nieraz trwało kilka dni, potem coraz częściej pojawiało się to bąbelkowanie i ten dziwny klekot.
Auto na wolnych obrotach nie gaśnie można nawet jechać ale tak by nie przekroczyć 1500 obrotow jak przekroczę to zgaśnie i cężko odpalić z rozrusznika
Wymieniłem czujnik położenia wału,filter (bosch) oringi na przewodach od filtra do pompy,wyczyszczony zbiornik, położony nowy przewód ze zbiornika (podobno był przytkany) do filtra,jeszcze jakieś przelewowe które były kiepskie i to wszystko nic nie dało
MERCMANACY POMOCY bo jeżdze od mechanika do mechnika każdy coś wymieni a ja tylko płacę
Najdziwniejsze jest to że po jakimś czasie wszystko wraca do normy silnik ma moc i można jeździć a za jakiś czas znowu bąble i terkotanie (taki metaliczny odgłos)
Pozdrawiam Janker
Jak zacznie bąbelkować to otwórz korek wlewu paliwa i zobacz co się stanie. Może nie masz odpowietrzenia i nie może zaciągnąć paliwa?
janker
Posty: 76
Rejestracja: 7 lip 2016, o 18:12
Lokalizacja: Kraków

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: janker »

Zrobie tak jak radzisz, ale wczoraj pomalutku podjechałem do tankowania i podczas nalewania cały czas słychać było to terkotanie,może dlatego że był harmider na stacji to pomyliłem odgłosy,sprubuję na spokojnie na parkingu.
Dzięki za pomoc rr6
janker
W210 E 2,9td Elegance 1998r.
vin WDB2100171A561667
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: rr6 »

janker pisze: 22 gru 2021, o 16:29 Zrobie tak jak radzisz, ale wczoraj pomalutku podjechałem do tankowania i podczas nalewania cały czas słychać było to terkotanie,może dlatego że był harmider na stacji to pomyliłem odgłosy,sprubuję na spokojnie na parkingu.
Dzięki za pomoc rr6
janker
No to ma sens. Nie ma odpowietrzenia więc problem z podawaniem paliwa występuje. To samo podczas tankowania, bulgocze bo się zapowietrza (choć to niby inne odpowietrzenie jest albo może ma coś wspólnego).
janker
Posty: 76
Rejestracja: 7 lip 2016, o 18:12
Lokalizacja: Kraków

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: janker »

rr6
Zrobiłem jak radziłeś ale nic to nie dało Otworzyłem korek wlewu paliwa w czasie gdy w układzie zasilania pojawiły się bąbelki-bez zmian.
Trzeba będzie szukać dalej,może to w końcu okaże się że to pompa
W210 E 2,9td Elegance 1998r.
vin WDB2100171A561667
Awatar użytkownika
Nolimit
Posty: 46
Rejestracja: 31 maja 2018, o 18:43

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: Nolimit »

1. Jak to się zaczęło? (nagle/stopniowo, po jakimś serwisie/wymianie/naprawie, po tankowaniu itp)

2. Bąble są we wszystkich przewodach dochodzących do pompy wysokiego ciśnienia, czy w konkretnym?

3. Czy coś cieknie/poci się przy tych przewodach /pompie? (powinno być suche jak pieprz, zakurzone na „biało”)

4. Czy któryś z mechaników skontrolował ciśnienie paliwa dochodzące po maskę podczas tego „bąblowanaia”?
Teraz: Okular kombi 270 CDI aut, zgniło-zielony, 280 kkm, VIN: WDB2102161B462449
ML270CDI aut. '03
od 2004: 190-ka, 2.0D aut, '84, 225 kkm
Kiedyś: Beczka (W123) 230 aut, złote cacko - czasy szkolne
i z 50 innych, starych fajnych bryk po drodze
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości