Ile km zrobiliście w210 od momentu zakupu ? [ ANKIETA ]
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
35 tysięcy kilometrów lekko w ponad rok.
Od razu po zakupie wymieniłem termostat, uszczelniłem pompę paliwa bo ciekła i podkładki pod wtryskiwaczami. Do tego wymieniona pompa wody jak i wszystkie płyny ustrojowe. Po uszczelniu pompy paliwa pasowało by wymienić oringi, bo delikatnie zaczęły się pocić, tylko mi się nie chce... A bym zapomniał, od razu zakupiłem na przód nowe tarcze z klockami (prawie ich nie było), i same klocki na tył bo tylne tarcze były już przyzwoite.
Na start poszło 1300 zł bo tego autko po prostu wymagało, było nieco zaniedbane pod tym względem.
Po przejechaniu 30k km zmieniłem łączniki stabilizatora (tył i przód), podporę wału która właściwie już nie istniała, małe poduszki tylnego wózka (miały delikatny luz) jak i tylne amortyzatory. znów jakieś 500 zł.
I tutaj uwaga, przestrzegam przed zakupem amortyzatorów DACO (kupiłem to badziewie, bo w aucie miałem oryginalne mercedesa które zaczęły wydawać dziwne dźwięki (głuche stukanie)... przejechałem na DACO jakieś 3000 km, była cisza i znów to samo! Także, jeśli chodzi o amortyzatory, kupujcie wyższą półkę
Do kosztów auta należy doliczyć naprawę blacharską (tego akurat nie było w planach.... ale jakiś młodziak bez prawa jazdy wjechał mi w tył i przepchał na drugie auto z przodu. Co najlepsze, po mercedesie nie było bardzo widać prócz delikatnie krzywej klapy a Audi A4 wyglądało jakby miało iść do kasacji (wszystkie płyny wylane, przesunięty silnik, generalnie masakra), to wiec zrobiłem z ubezpieczenia za 1700 zł u znajomego pana Mietka, typowego druciarza (który sprawę nieco mi spaprał ale to inny temat), zostało jeszcze na nowego laptopa
Na początku kosztów troche było, ale generalnie auto jeździ bez problemu i jestem zadowolony. Teraz padła pompka centralnego, kupiłem używaną za 40 zł i jeżdzę dalej.
Jak na malowanego budynia po dwóch dzwonach (jeden dzwon miał poprzedni właściciel, drugi miałem ja) jest według mnie całkiem nieźle.
Od razu po zakupie wymieniłem termostat, uszczelniłem pompę paliwa bo ciekła i podkładki pod wtryskiwaczami. Do tego wymieniona pompa wody jak i wszystkie płyny ustrojowe. Po uszczelniu pompy paliwa pasowało by wymienić oringi, bo delikatnie zaczęły się pocić, tylko mi się nie chce... A bym zapomniał, od razu zakupiłem na przód nowe tarcze z klockami (prawie ich nie było), i same klocki na tył bo tylne tarcze były już przyzwoite.
Na start poszło 1300 zł bo tego autko po prostu wymagało, było nieco zaniedbane pod tym względem.
Po przejechaniu 30k km zmieniłem łączniki stabilizatora (tył i przód), podporę wału która właściwie już nie istniała, małe poduszki tylnego wózka (miały delikatny luz) jak i tylne amortyzatory. znów jakieś 500 zł.
I tutaj uwaga, przestrzegam przed zakupem amortyzatorów DACO (kupiłem to badziewie, bo w aucie miałem oryginalne mercedesa które zaczęły wydawać dziwne dźwięki (głuche stukanie)... przejechałem na DACO jakieś 3000 km, była cisza i znów to samo! Także, jeśli chodzi o amortyzatory, kupujcie wyższą półkę
Do kosztów auta należy doliczyć naprawę blacharską (tego akurat nie było w planach.... ale jakiś młodziak bez prawa jazdy wjechał mi w tył i przepchał na drugie auto z przodu. Co najlepsze, po mercedesie nie było bardzo widać prócz delikatnie krzywej klapy a Audi A4 wyglądało jakby miało iść do kasacji (wszystkie płyny wylane, przesunięty silnik, generalnie masakra), to wiec zrobiłem z ubezpieczenia za 1700 zł u znajomego pana Mietka, typowego druciarza (który sprawę nieco mi spaprał ale to inny temat), zostało jeszcze na nowego laptopa
Na początku kosztów troche było, ale generalnie auto jeździ bez problemu i jestem zadowolony. Teraz padła pompka centralnego, kupiłem używaną za 40 zł i jeżdzę dalej.
Jak na malowanego budynia po dwóch dzwonach (jeden dzwon miał poprzedni właściciel, drugi miałem ja) jest według mnie całkiem nieźle.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 23 lis 2014, o 20:27
- Lokalizacja: Niemcy
Tą ankietę można by było odświeżyć albo nową zrobić.
Od 2013r troszku się zmieniło.
Nie którzy tak jak ja już zmienili swoje oko na inne :p
W210 2,2 D (sprzedany) zrobiłem 5800km w ciągu 7 miesięcy (całkowity przebieg 360970km)
W210 3,0 TD (obecny) zrobiłem 1200km w ciągu niecałego miesiąca (całkowity przebieg 329100km)
Co do przebiegów nie mam pewności bo oba są z 1998r.
Od 2013r troszku się zmieniło.
Nie którzy tak jak ja już zmienili swoje oko na inne :p
W210 2,2 D (sprzedany) zrobiłem 5800km w ciągu 7 miesięcy (całkowity przebieg 360970km)
W210 3,0 TD (obecny) zrobiłem 1200km w ciągu niecałego miesiąca (całkowity przebieg 329100km)
Co do przebiegów nie mam pewności bo oba są z 1998r.
Obecnego E320CDI mam od 2 miesięcy i zrobiłem nim ok. 1200 km.
Poprzednim E300TD przez 4 lata zrobiłem ok. 40000 km.
Poprzednim E300TD przez 4 lata zrobiłem ok. 40000 km.
S210 3,2CDI AVANTGARDE 01 r. WDB2102261B383230
SPRINTER 313CDI 01 r. WDB9036721R298160
W210 2,9TD CLASSIC 99 r. WDB2100171A935959 ex.
S210 3,0TD ELEGANCE 97 r. WDB2102251A500968 ex.
BO BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY, A NAJLEPSZA MUZYKA TO PRACA SILNIKA
SPRINTER 313CDI 01 r. WDB9036721R298160
W210 2,9TD CLASSIC 99 r. WDB2100171A935959 ex.
S210 3,0TD ELEGANCE 97 r. WDB2102251A500968 ex.
BO BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY, A NAJLEPSZA MUZYKA TO PRACA SILNIKA
Od sierpnia 2013 - 25 tyś km
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
220cdi - jakies 20kkm
320cdi - jakies 60kkm
430 - jakies 550 km
e55 - jakies 25 km
320cdi - jakies 60kkm
430 - jakies 550 km
e55 - jakies 25 km
Ostatnio zmieniony 3 lut 2015, o 22:07 przez Januszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Delta-P dla B200 !
-
- Posty: 93
- Rejestracja: 19 paź 2014, o 17:24
- Lokalizacja: BWM/BI
- szamot abras
- Posty: 92
- Rejestracja: 4 lip 2014, o 02:20
- Lokalizacja: Nysa, Kraków, Warszawa
Re: Ile km zrobiliście w210 od momentu zakupu ? [ ANKIETA ]
U mnie na chwilę obecną 22 tys przejechane. W tym miesiącu mija drugi rok z moją Damulką.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości