https://www.redmars.pl/product-pol-58-O ... 722-6.html
Oryginał niewiele kosztuje, nie ma sensu kombinować.
Nie trzeba nic z komputerem działać, wystarczy wymienić samą wtyczkę. No chyba, że wcześniej były błędy to wiadomo skasować trzeba.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
https://www.redmars.pl/product-pol-58-O ... 722-6.html
Dokładnie. Ale to nie do końca jest tak, że nie wpływa na styki. Bo choć zwarcia nie ma jak zrobić to olej może spowodować, że teoretycznie styku nie będzie. No i może dojść do sterownika. Generalnie jak jest ok to nie ma co się nad tym skupiać, ale jak zmieniać będziesz olej to i wtyczkę warto nawet jak jest sucha, żeby potem niepotrzebnie nie wchodzić pod auto.Nolimit pisze: ↑28 sty 2022, o 12:40 Znalazłem kilka filmików na ten temat, najczytelniejszy: https://youtu.be/bRZrPyTZCVY
Wynika z tego, że cały temat polega na pompowaniu oleju peszlem do sterownika, jeżeli oringi na tej obudowie wtyczki stracą szczelność.
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 6 gości