2 kółka ;-)

Rozmowy na różne tematy, niekoniecznie o motoryzacji.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

no popatrz,siedzę na forum HD i nic takiego nie wyczytałem :)
RafałTczew
Posty: 49
Rejestracja: 6 lip 2014, o 14:27
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: RafałTczew »

Zapewne ciekawy sprzęt, ale dla mnie zbyt kolorowy (rzecz gustu). tonidriver, twój?
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Bo na forum sami posiadacze takich siedzą ;)
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

RafałTczew pisze:Zapewne ciekawy sprzęt, ale dla mnie zbyt kolorowy (rzecz gustu). tonidriver, twój?
nie mój ale taki bym chciał tylko trzymać nie ma gdzie. Jedni lubią Harleye czarno niklowane a mi sie podoba taki własnie :)
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

V-Rod był potrzebą czasu bo odchodziła im cała masa nowej, zamożnej klienteli, lekarzy, prawników itp którym nagle zamarzyło się być wyluzowanym a klasyczne H-D były zawsze trochę archaiczne, zbyt klasyczne i znaczyły teren. Ci właśnie ludzie uciekali w stronę japońskich maszyn oferujących wtryski paliwa, niezłą dynamikę, silniki były szczelne a konstrukcje trwałe, niezawodne i mniej paliły. Lata 2000-2010 to era mega cruiser`ów jak Honda VTX, Yamaha Wild Star czy Suzuki M109 Boulevard a także lata narodzin nowego gatunku motocykli zwanych sport-cruiser stąd właśnie te opływowe linie. Era motocykli w których chrom nie był chromem tylko plastikiem imitującym chrom a zbiornik paliwa imitacją zbiornika (był osłoną filtra powietrza i elektroniki sterującej, zbiornik właściwy, mieszczący paliwa na zaledwie250-300km, znajdował się pod siodłem).
H-D chcąc utrzymać się na rynku przede wszystkim europejskim i zarabiać na motocyklach musiał zbudować maszynę w tym właśnie stylu aby przyciągnąć nowych klientów marki, klientów z kasą którzy szli do konkurencji kupować coś co paliło na przycisk, nie wymagało jeżdżenia z kluczami, nie wymagało myślenia aby jeździć tak by nie przegrzać tylnego cylindra, spełniało jakieś debilne normy emisji spalin i zaparkowane nie znaczyło olejem miejsca postoju.
Ale za to przez pierwsze kilka lat Hary zbierał ostre cięgi od purystów marki którzy trwali przy niej właśnie przez to że był prawdziwy, żelazny, że był jaki był. Cięgi za to że nie wypuścili V-Roda pod marką Buell tylko sygnowali legendą którą każdy doktorek czy inna papuga mogła sobie sprawić, założyć w sobotę rano kurteczkę ze skaju i udawać jakim to się jest easy-riderem wyjeżdżając swoim "harlejem" z domu dwie ulice dalej do baru na piwo z kilkoma podobnymi, ustawić je przed wejściem, wszem i wobec wieszcząc "to mój motocykl, patrzcie na mnie jaki jestem cool i freak.
A Harley przez całe 10-lecia to nie był zwykły, przeciętny motocykl do lansu, Harley był stylem życia, ikoną wolności i jazdy przed siebie... (do momentu pojawienia się V-Roda). Odtąd stał się już tylko ekskluzywną zabawką i gadżetem jak Rolce-Roys, Bentley czy zegarki Rolexa.
RafałTczew
Posty: 49
Rejestracja: 6 lip 2014, o 14:27
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: RafałTczew »

Piasek, Jeśli ktoś lubi dłubać i ma na to czas to ok, ale jeśli chcę jeździć i nawet na samą jazdę czasu często brakuje to co wybiorę? Styl życia itd. owszem zgadzam się V-Rod średnio mi się podoba, a właściwie nie ma modelu który jakoś wyjątkowo pasowałby do mnie dla tego Japonię wybrałem.

tonidriver, Nie istotne co wybierzesz, istotne jak będziesz się na tym czuł i jakim motocyklistą będziesz (lub jesteś).
Pozwodzenia i LWG.
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Vrod fajny, można LPG zakładać :hyhy:
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

Ja również jestem pasjonatem :-) W tym roku niestety ale sprzedałem moją maszykę :-)
Obrazek
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Mariusz zmieniasz na coś innego ?
Awatar użytkownika
rekin175
Posty: 439
Rejestracja: 1 lut 2014, o 16:57
Lokalizacja: DZG

Post autor: rekin175 »

Jeżeli idzie o moją Osobę wczoraj zakupiłem sobie CBR 1000 F przesiadłem się z FZ6 .
MB|e240|2.6 V6 (112,914) Manual-6 2001.r -Sprzedana .

MB|W211|e320| V6 M112.949| ASB 722.6 |Avangarde sedan

Star diagnosis Zgorzelec 508 834 500
RafałTczew
Posty: 49
Rejestracja: 6 lip 2014, o 14:27
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: RafałTczew »

rekin175, Gratuluję, pokaż ją.
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

tonidriver pisze:Mariusz zmieniasz na coś innego ?
Chwilowo inne plany były i musiałem go sprzedać :-((
Ale co bym teraz kupił sam nie wiem :-)
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Mariusz, a za ile poszło to ze zdjęcia jeśli można wiedzieć ?
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Jak dla mnie to nie czas na armaturę bo przecież to nie hamuje ,nie przyspiesza i nie skręca. Do cruseingu jak najbardziej, ale to wszytko to indywidualna sprawa. Osobiście cenię sobie uniwersalność i dlatego podobaja mi się mocne nejki , dlatego mam GSF1250SA '08. Uwielbiam go za to ,ze jest klasyczny, wygodny i prostuje łokcie :hyhy:
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
RafałTczew
Posty: 49
Rejestracja: 6 lip 2014, o 14:27
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: RafałTczew »

elspasoo, co do cruiserów to gdzieś już taką opinię słyszałem i... nie zgadzam się, ale każdy oczywiście ma swoje zdanie.
Całkiem fajnie, że na forum "puszkarskim" można również podyskutować o motocyklach.
A jeszcze co do cruiserów to uważam, że w nich trzeba się zakochać żeby zrozumieć po co się tym lata tyle, że tak chyba jest ogólnie z motocyklami.
LWG
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości