Forum umarło

Sprawy związane z naszym środowiskiem.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

sebus69
Posty: 96
Rejestracja: 26 wrz 2010, o 10:11
Lokalizacja: pz

Forum umarło

Post autor: sebus69 »

Witam czytam to forum od pierwszych dni jego istnienia wczesniej jako nie zarejestrowany uzytkownik , ostatnie 2-3 lata strasznie umarło , widac jak w210 wypsialo z rynku uzytkownicy poprzesiadali sie na inne marki nowsze klasy e
obecnie rzadko juz sie tu ludzie udzielaja czas plynie nieublagalnie jak widac nawet i dla motoryzacji
Tak tylko chcialem sie podzielic swoja obserwacja i myślą dnia dzisiejszego
PoDrawiam
JOhn
Awatar użytkownika
Adrian_W210
Moderator
Posty: 668
Rejestracja: 7 maja 2017, o 16:59
Lokalizacja: Mosina k/ Poznania

Re: Forum umarło

Post autor: Adrian_W210 »

Wszystkie fora zostały zeżarte przez grupy na FB. Jedyną ich zaletą jest to, że codziennie możesz się pytać o to samo bez szukania odpowiedzi na wcześniej zadane pytania od innych użytkowników. Ruch na grupach o W210 nadal jest spory więc to bardziej wina FB niż samego zainteresowania modelem.
Pierwszy: Rover 620di do 21.04.2017
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
sebus69
Posty: 96
Rejestracja: 26 wrz 2010, o 10:11
Lokalizacja: pz

Re: Forum umarło

Post autor: sebus69 »

Adrian_W210 pisze: 13 sie 2022, o 00:47 Wszystkie fora zostały zeżarte przez grupy na FB. Jedyną ich zaletą jest to, że codziennie możesz się pytać o to samo bez szukania odpowiedzi na wcześniej zadane pytania od innych użytkowników. Ruch na grupach o W210 nadal jest spory więc to bardziej wina FB niż samego zainteresowania modelem.
Bardziej chodzi mi o starych wyjadaczy posiadaczy tego modelu udzielajacych sie na forum , na facebooku sa same malolaty
JOhn
Awatar użytkownika
SuperBuster11
Moderator
Posty: 1020
Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
Lokalizacja: Brzeg

Re: Forum umarło

Post autor: SuperBuster11 »

Ja już od ponad roku nie mam żadnego samochodu, tu czasami coś podpowiem, ale moja wiedza jest zbyt mała, żeby udzielać się w każdym temacie.
Dużo rzeczy też się już pozapominało, jedynie z częściami czasem mogę coś pomóc, bo mam program do tego, ale tu też bywają problemy ;)
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
sebus69
Posty: 96
Rejestracja: 26 wrz 2010, o 10:11
Lokalizacja: pz

Re: Forum umarło

Post autor: sebus69 »

SuperBuster11 pisze: 13 sie 2022, o 11:56 Ja już od ponad roku nie mam żadnego samochodu, tu czasami coś podpowiem, ale moja wiedza jest zbyt mała, żeby udzielać się w każdym temacie.
Dużo rzeczy też się już pozapominało, jedynie z częściami czasem mogę coś pomóc, bo mam program do tego, ale tu też bywają problemy ;)
bardziej chodzi mi o takich weteranów jak baca , gawra , noc , mesio , podejrzewam ze ci ludzie poprzesiadali sie na nowe mercedesy a ze z W210 raczej wielkich problemów eksploatacyjnych niema przez całe zycie samochodu to mało co jest tu do pisania :-) :rotfl:
nowe modele MB to padaka w porownaniu z dziadkiem okiem , wiem bo sam mam jeszcze 211 polift i 221 s klase , w tych autach jest do zrobienia cos przynajmniej raz w miesiącu :-) w w210 do zrobienia jest cos raz na 10 lat :rotfl: w szczegolnosci przedlift
żona ma A klase W169 benzyna 200 motor m266 , i moge powiedziec tylko ze to rewelacyjny mercedes z krwi i kosci bezawaryjnosc tego auta jest na poziomie 210 -124 , 0 problemów i bardzoe ladnie jezdzi sie tym , poprostu założenia firmy byly takie ma byc tani i sie nie psuć
JOhn
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9448
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Forum umarło

Post autor: fabek »

Jednak mam wrażenie, że sporo okularów odjechało do krainy wiecznego odpoczynku. Na drogach jest coraz mniej W210, nawet W211 z początku produkcji to już gruzy. Naturalna kolej rzeczy.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
sebus69
Posty: 96
Rejestracja: 26 wrz 2010, o 10:11
Lokalizacja: pz

Re: Forum umarło

Post autor: sebus69 »

fabek pisze: 16 sie 2022, o 11:40 Jednak mam wrażenie, że sporo okularów odjechało do krainy wiecznego odpoczynku. Na drogach jest coraz mniej W210, nawet W211 z początku produkcji to już gruzy. Naturalna kolej rzeczy.
Taak cos w tym jest , coraz mniej tego na ulicach praktycznie wcale
JOhn
Awatar użytkownika
Adrian_W210
Moderator
Posty: 668
Rejestracja: 7 maja 2017, o 16:59
Lokalizacja: Mosina k/ Poznania

Re: Forum umarło

Post autor: Adrian_W210 »

fabek pisze: 16 sie 2022, o 11:40 Jednak mam wrażenie, że sporo okularów odjechało do krainy wiecznego odpoczynku. Na drogach jest coraz mniej W210, nawet W211 z początku produkcji to już gruzy. Naturalna kolej rzeczy.
To widać na grupach na FB o W210 gdzie większość postów to auta na części. To najlepszy czas na zakup W210 bo te co zostały to raczej się trzymają jeszcze kupy a części z aut z rozbiórki jest masa
Pierwszy: Rover 620di do 21.04.2017
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2846
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Forum umarło

Post autor: Muniek »

Pozwolę podzielic sobie wlascicieli okularow na dwie grupy.

1. Ci co traktuja W210 jako daily. Moim zdaniem ta grupa sie bardzo szybko kurczy bo 27-letnie auto nie nadaje sie na daily. Zarowno pod kątem niezawodności jak i kosztu utrzymania. Wraz ze spadkiem zainteresowania okularem jako tanim i niezawodnym autem spada ilosc osob udzielajacych sie na forach jak te. Nie ma daily; nie ma problemow dnia codziennego; nie ma postów.

2. Osoby ktore juz sie nie rozstana z okularem bo czuja do niego blizej nieokreslona więź bądź "nie opłaca" się go sprzedawać. Takie osoby znają auta jak własną kieszeń; bardziej skomplikowane problemy rozwiązują samodzielnie bądź potrafią używać Google wystarczająco dobrze by nie zadawać drugi raz tych samych pytań. Przez tyle lat powstało bardzo dużo wątków z podobnymi problemami. Oglądaliśmy niejeden cykl życia okulara od produkcji aż do złomowania.

Na forum zostali weterani z drugiej grupy i bardzo okazjonalnie zajrzą tu osoby z pierwszej grupy, które mocno wierzą że w ich okularze "nie ma co się już popsuć".
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
Adrian_W210
Moderator
Posty: 668
Rejestracja: 7 maja 2017, o 16:59
Lokalizacja: Mosina k/ Poznania

Re: Forum umarło

Post autor: Adrian_W210 »

To ja kumpla "wpakowałem" w pierwszą grupę bo odkupił ode mnie srebrnego ;p
Ale dba, inwestuje i wszystko robi na bieżąco ale po porady idzie na grupę na FB. Ale uważa go za najlepsze auto jakie miał ;p
A sam to się pakuję w drugą grupę (syndrom sztokholmski? Tak to się nazywa? :D) bo jak kupię W212 E500 to dokupię potem 300TD przedlifta. A jeśli odkupię z powrotem E55 to wtedy kupię W212 E350 CDI. W każdym razie kiedyś znowu kupię okulara ;p
Pierwszy: Rover 620di do 21.04.2017
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
sebus69
Posty: 96
Rejestracja: 26 wrz 2010, o 10:11
Lokalizacja: pz

Re: Forum umarło

Post autor: sebus69 »

ja tam traktuje zlomka 290td jako daily , drobne remonty trzeba przeprowadzic po 24 latach ale wsiadam w dryla i moge jechac na koniec europy bez szczegolnego przegladu , czego nie powiem o w211 i 221 airmatici sriki 7g juz nie taka pancerna , milion piencet czjnikow pod komora silnika itd itp, twoje 4matic muniek sie moze psuje i nie nadaje na daily bo pali jak smok , m112 plus 4matic swoje zlopie ,ojciec mial takiego ktrotki czas , to juz lepszy byl twoj zgnilek 270 tylny naped
JOhn
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2846
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Forum umarło

Post autor: Muniek »

sebus69 pisze: 20 sie 2022, o 08:36 ja tam traktuje zlomka 290td jako daily , drobne remonty trzeba przeprowadzic po 24 latach ale wsiadam w dryla i moge jechac na koniec europy bez szczegolnego przegladu , czego nie powiem o w211 i 221 airmatici sriki 7g juz nie taka pancerna , milion piencet czjnikow pod komora silnika itd itp, twoje 4matic muniek sie moze psuje i nie nadaje na daily bo pali jak smok , m112 plus 4matic swoje zlopie ,ojciec mial takiego ktrotki czas , to juz lepszy byl twoj zgnilek 270 tylny naped
Spalanie nie jest problemem. Problemem jest to ze nie ufam już temu autu. Małe awarie mogę wybaczyć ale jak bez ostrzeżenia na autostradzie przedni wał się dezintegruje… Później walczysz kilka miesięcy żeby graty dobrać i to mogło dalej jeździć. Teraz czasami z dupy coś wibruje i nie wiem co. Może znowu wał? A może podpora tylnego wału? A może układ wydechowy? Nie wiesz i tak jeździsz i czekasz co się urwie. Nie lubię tego uczucia
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
Adrian_W210
Moderator
Posty: 668
Rejestracja: 7 maja 2017, o 16:59
Lokalizacja: Mosina k/ Poznania

Re: Forum umarło

Post autor: Adrian_W210 »

To pora na E430 z rwd ;p
Pierwszy: Rover 620di do 21.04.2017
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości