W210 by Michael93
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: W210 by Michael93
Ja bym za wszelka cene staral sie naprawic ten dogrzewacz. Bez niego auto zima pali jak smok i o wiele wolniej lapie temperature(silnik sie bardziej meczy w miescie, bo jest ciagle zimny). Moze sprobuj w jakims serwisie webasto?
S210 320 CDI Avantgarde
Re: W210 by Michael93
Z pompką jest taka sprawa, że może szczotki są w niej wytarte.
Re: W210 by Michael93
czytam i czytam o tym dogrzewaczu ale coraz mniej wiem...
Ogólnie to tak, gaszę auto i słyszę jak przez kilkadziesiąt sekund coś " bzyczy". Dźwięk dochodzi z okolicy zbiorniczka płynu chłodniczego ewentualnie turba, tamte okolice. Po teście klimatronika wychodzi mi błąd b1416 ale z tego co wyczytałem przy tym błędzie nie powinien się włączyć dogrzewacz... Więc co tam bzyczy? Jakaś inna pompka?
Ogólnie to tak, gaszę auto i słyszę jak przez kilkadziesiąt sekund coś " bzyczy". Dźwięk dochodzi z okolicy zbiorniczka płynu chłodniczego ewentualnie turba, tamte okolice. Po teście klimatronika wychodzi mi błąd b1416 ale z tego co wyczytałem przy tym błędzie nie powinien się włączyć dogrzewacz... Więc co tam bzyczy? Jakaś inna pompka?
Re: W210 by Michael93
Prawdopodobnie zawór podciśnienia turbiny wyrównuje ciśnienie tak ma bzyczeć
Re: W210 by Michael93
No i up.
Jak już pisałem wcześniej chodził mi po głowie remap. Tydzień temu zrobiłem podejście nr 2 z tym że auto zostało w domu a przyjechałem gdzie trzeba z samym sterownikiem silnika. Tu kabelek tam kabelek, chwila zabawy na komputerze i po godz już robiłem jazdy testowe Biorąc pod uwagę przebieg zdecydowałem się narazie na delikatny program i teraz auto powinno mieć +- 192KM i 430 Nm. Pogoda nie sprzyja testom przy dużych prędkościach ale jeżeli chodzi o przyśpieszenie to zrobiło się na prawdę przyjemnie a trakcja protestuje mrugając trójkątem przy każdym mocniejszym ruszeniu
Zdjęć brak bo robota szybka ale kiedyś może nagram filmik
Jak już pisałem wcześniej chodził mi po głowie remap. Tydzień temu zrobiłem podejście nr 2 z tym że auto zostało w domu a przyjechałem gdzie trzeba z samym sterownikiem silnika. Tu kabelek tam kabelek, chwila zabawy na komputerze i po godz już robiłem jazdy testowe Biorąc pod uwagę przebieg zdecydowałem się narazie na delikatny program i teraz auto powinno mieć +- 192KM i 430 Nm. Pogoda nie sprzyja testom przy dużych prędkościach ale jeżeli chodzi o przyśpieszenie to zrobiło się na prawdę przyjemnie a trakcja protestuje mrugając trójkątem przy każdym mocniejszym ruszeniu
Zdjęć brak bo robota szybka ale kiedyś może nagram filmik
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:10
Re: W210 by Michael93
Byłeś autem na hamowni przed wgraniem nowej mapy ?
Re: W210 by Michael93
Nie byłem i po raczej też nie będzie. Nie mam zajawki na podkręcanie do granic możliwości, po prostu auto ma lepiej jechać i tak jest rzeczywiście. Miałem wcześniej w 166 program robiony przez tego człowieka, jeździłem kilkoma bmw które robił i za każdym razem jest dokładnie tak jak oczekiwał właściciel, a jeżeli nie było to jazda testowa i mówi się kiedy jak auto ma jechać i robił korekty
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:10
Re: W210 by Michael93
Nie chodzi o chipowanie do granic możliwości tylko o to żeby sprawdzili czy samochód jest gotowy do tej zabawy bo jeśli nie jest może być tak że długo nie pojeździsz. https://www.youtube.com/watch?v=-lhXrSb8YfU obejrzyj polecam.
Re: W210 by Michael93
Tak jak mówiłem, miałem już auto po takim zabiegu i wiem czym to się je Przy moim założeniu hamownię uważam za zbędny wydatek który wolę zainwestować w lepszej jakości części Co innego gdybym walczył o każdego KM, wtedy Hamując auto mam punkt odniesienia i wiem ile wyciskam z auta
Re: W210 by Michael93
Chodzi raczej o to, że nie wiesz czy to coś dało. Równie dobrze mogli Ci zmienić "krzywą pedału gazu", czyli nie narasta ona liniowo jak standardowo tylko jest bardziej stroma na początku. Opisujesz własne odczucia bo możesz szukać czegoś na siłę. Maszyna poda konkrety i o to chodzi.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: W210 by Michael93
Muniek tak konkretnie to została zmieniona mapa silnika, tam gdzie chciałem zostało podlane, przez co auto inaczej przyśpiesza. Dla mnie konkretem jest fakt iż auto jedzie tak jak chciałem i nie ma żadnych niepokojących objawów. Wykres z hamowni nie jest dla mnie istotny. Zaznaczam fakt iż osoba która mi to robiła jest sprawdzona i godna zaufania. Zawszę w razie czego mogę przywrócić fabryczne ( z mojego egzemplarza) parametry
Re: W210 by Michael93
Nowy rok i nowe wydatki.
Z okolic turbiny, na jałowych obrotach lekko chrobotało, po dodaniu gazu dźwięk się nasilał jakby wirnik tarł o korpus... Turbo miało wpaść na stół ale po zdjęciu paska wielorowkowego rolka od alternatora pięknie dzwoniła i miała luzy. A więc cały alternator trafił na stół odpowiednich ludzi i okazało się że był baardzo zmęczony i to cud że w ogóle jeszcze jakoś ładował. Zapłacone, odebrane, w ASO zapłacone, odebrane oringii (wodny altek) wszystko poskładane, odpowietrzone i na dobry wieczór tryb awaryjny... Brak dostępu do launch'a zmusił mnie do podpięcia do bosha który pokazał błąd przepływomierza. Podziękowania dla perys92 za możliwość podmiany przepływomierza jednak nic to nie dało i musiałem czekać na kolegi launch'a który pokazał słabe napięcie na kostce przepływomierza. Jutro przeglądnę kostkę i mam nadzieję że auto odzyska swoją moc
Do tego wygrzebałem na tym forum informacje o zakodowaniu ryglowania drzwi po osiągnięciu 15km/h które sobie aktywowałem. Czy zna ktoś jeszcze jakieś funkcję które można sobie aktywować ?
Z okolic turbiny, na jałowych obrotach lekko chrobotało, po dodaniu gazu dźwięk się nasilał jakby wirnik tarł o korpus... Turbo miało wpaść na stół ale po zdjęciu paska wielorowkowego rolka od alternatora pięknie dzwoniła i miała luzy. A więc cały alternator trafił na stół odpowiednich ludzi i okazało się że był baardzo zmęczony i to cud że w ogóle jeszcze jakoś ładował. Zapłacone, odebrane, w ASO zapłacone, odebrane oringii (wodny altek) wszystko poskładane, odpowietrzone i na dobry wieczór tryb awaryjny... Brak dostępu do launch'a zmusił mnie do podpięcia do bosha który pokazał błąd przepływomierza. Podziękowania dla perys92 za możliwość podmiany przepływomierza jednak nic to nie dało i musiałem czekać na kolegi launch'a który pokazał słabe napięcie na kostce przepływomierza. Jutro przeglądnę kostkę i mam nadzieję że auto odzyska swoją moc
Do tego wygrzebałem na tym forum informacje o zakodowaniu ryglowania drzwi po osiągnięciu 15km/h które sobie aktywowałem. Czy zna ktoś jeszcze jakieś funkcję które można sobie aktywować ?
Re: W210 by Michael93
Można zaprogramować że po jednym naciśnięciu przycisku otwierania na kluczyku otworzą się tylko drzwi kierowcy a po ponownym pozostałe 3 lub odwrotnie jeśli kogoś to drażni może to zmienić aby otwierały się wszystkie za jednym kliknięciem przytrzymaj przy klamce jednocześnie przycisk zamykania i otwierania aż dioda na pilocie zacznie mrygac wtedy się zmieni
Re: W210 by Michael93
Dzięki ale ta opcja mnie nie interesuje
Cisza w temacie ale coś tam się dzieje cały czas
Przyczyną barku mocy i trybu awaryjnego w poprzednim poście był urwany pin w kostce do przepływomierza. Po podłączeniu pod dobry komputer diagnostyczny pojawił się problem słabego napięcia na kostce. Przerwa ukazała się dopiero po całkowitym rozebraniu kostki ( na oko wszystko wyglądało w porządku)
Jakoś miesiąc temu, podczas dynamicznej jazdy, po kick downie oko mi nagle zgasło w szczerym polu i nie chciało odpalić. Winnym okazały się czujnik i zawór na listwie CR. Jako że kilka dni auto stało czekając na części mogłem w końcu zabrać się za małe czyszczenie wnętrza które chodziło mi już od bardzo dawna po głowie. Jakieś kiepskie APC poleciało na deskę i większość plastików a i guma z multifunkcji która w letnie upały spowalniała działanie guzików i potrafiła się kleić do palców zniknęła
Jakiś czas temu wpadły koła letnie, w tym sezonie wróciłem do ori 16" od avy, a wczoraj został wymieniony dolny sworzeń ( lemforder ) oraz przedni przewód hamulcowy ( Bosch ).
Gdyby ktoś się chciał zamienić za kombi 2,7 albo 3,2 cdi to proszę o kontakt bo rozważam taką zmianę.
Kilka zdjęć:
Ma ktoś pomysł ( oprócz fachowca ze sprzętem) jak wyciągnąć/wypchać wgniecenie na błotniku? Lakier jest cały, niepopękany posiada tylko kilka rys
Cisza w temacie ale coś tam się dzieje cały czas
Przyczyną barku mocy i trybu awaryjnego w poprzednim poście był urwany pin w kostce do przepływomierza. Po podłączeniu pod dobry komputer diagnostyczny pojawił się problem słabego napięcia na kostce. Przerwa ukazała się dopiero po całkowitym rozebraniu kostki ( na oko wszystko wyglądało w porządku)
Jakoś miesiąc temu, podczas dynamicznej jazdy, po kick downie oko mi nagle zgasło w szczerym polu i nie chciało odpalić. Winnym okazały się czujnik i zawór na listwie CR. Jako że kilka dni auto stało czekając na części mogłem w końcu zabrać się za małe czyszczenie wnętrza które chodziło mi już od bardzo dawna po głowie. Jakieś kiepskie APC poleciało na deskę i większość plastików a i guma z multifunkcji która w letnie upały spowalniała działanie guzików i potrafiła się kleić do palców zniknęła
Jakiś czas temu wpadły koła letnie, w tym sezonie wróciłem do ori 16" od avy, a wczoraj został wymieniony dolny sworzeń ( lemforder ) oraz przedni przewód hamulcowy ( Bosch ).
Gdyby ktoś się chciał zamienić za kombi 2,7 albo 3,2 cdi to proszę o kontakt bo rozważam taką zmianę.
Kilka zdjęć:
Ma ktoś pomysł ( oprócz fachowca ze sprzętem) jak wyciągnąć/wypchać wgniecenie na błotniku? Lakier jest cały, niepopękany posiada tylko kilka rys
Re: W210 by Michael93
Zrób dokladne zdjęcia wgniecenia od przodu z bliska i z boków, to może coś z doświadczeń swoich podpowiemy
Teraz: W210 LIFT E270 CDI 1999r Avantgarde WDB2100161A974812
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości