Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98
Witamy Wszystkich .
Oto pierwsze (aktualne, choć jeszcze nie naszego autorstwa) fotki naszej - przez miesiąc jeszcze niepełnoletniej - "Polarnej Gwiazdeczki" w postaci wspaniałej, dostojnej S210 E290TD A.D.1998 w wersji Classic z nadwoziem kombi i automatyczną skrzynią biegów , której - od przedwczoraj nareszcie - jestem wielce szczęśliwym użytkownikiem .
Opis (wraz z "aktem urodzenia + CV" ) wkrótce...
P.S. Skórzane ubranko z koła kierownicy już zdjęte - mam nadzieję że nie zmarznie .
No to możecie krytykować
Oto pierwsze (aktualne, choć jeszcze nie naszego autorstwa) fotki naszej - przez miesiąc jeszcze niepełnoletniej - "Polarnej Gwiazdeczki" w postaci wspaniałej, dostojnej S210 E290TD A.D.1998 w wersji Classic z nadwoziem kombi i automatyczną skrzynią biegów , której - od przedwczoraj nareszcie - jestem wielce szczęśliwym użytkownikiem .
Opis (wraz z "aktem urodzenia + CV" ) wkrótce...
P.S. Skórzane ubranko z koła kierownicy już zdjęte - mam nadzieję że nie zmarznie .
No to możecie krytykować
Ostatnio zmieniony 16 lip 2016, o 04:35 przez tatex, łącznie zmieniany 4 razy.
Każde dziecko czeka na Gwiazdkę (na masce...)
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
-
- Posty: 1004
- Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
- Lokalizacja: NOS,ZSZ
Re: Śnieżna Gwiazdeczka - W210 E290TD Aut.'98
Jeżdzi w mojej okolicy taka... rudą pięknie widać na białym :-)
Ps: łap za polerkę i czyść jej oczy, bo w nocy pewnie nic nie widać :-)
Ps: łap za polerkę i czyść jej oczy, bo w nocy pewnie nic nie widać :-)
KIA Sedona 2006 3.8 LPG
Re: Śnieżna Gwiazdeczka - W210 E290TD Aut.'98
Nie wiem, jeszcze nią w nocy nie jechałem (poza dobrze oświetlonym samym centrum miasta)fajneksywysazaj pisze:Jeżdzi w mojej okolicy taka... rudą pięknie widać na białym :-)
Ps: łap za polerkę i czyść jej oczy, bo w nocy pewnie nic nie widać :-)
Chyba jednak – wbrew VIN'owi - to nie taksówka , bo z karty pojazdu i szczerej opowieści poprzedniego właściciela wynika, iż był to (teoretycznie do roku 2009,
a praktycznie - do 2005) samochód specjalny, a konkretnie karetka sanitarna do przewozu krwi .
ASO potwierdziło nam że jest to możliwe, gdyż nie było podówczas takiej konkretnej, kodowanej opcji (jedynie ambulans, ale typowym ambulansem to to też raczej nigdy nie było).
Oto obiecany wczoraj obszerny i dokładny opis "Polarnej Gwiazdeczki" (wraz z "aktem urodzenia + CV" ) .
Na chwilę obecną w aucie pozostało i / lub zostało przez kogoś domontowane to :
143 - lakier akrylowy firn white – biały (oryginalny lakier)
101 - MB-Tex (skóra ekologiczna) black – czarny (była w oryginale)
921 - Welur anthrazite/grey - szaro-czarny/szary (był później - do połowy roku 2009)
021 - designo – Skóra + najprawdopodobniej Skóra 235 - cream - kremowy (są obecnie)
033 - cztery alufelgi z oponami letnimi Dayton 215/55 R 16 + zapasowe koło na feldze stalowej
213 - układ kierowniczy z adaptacją czułości w funkcji prędkości
236 - specjalne okablowanie i instalacja dla świateł dziennych
240 - wskaźnik temperatury zewnętrznej
245 - komputer pokładowy
285 - plisowane kieszenie z tyłu oparć przednich foteli
291 - dwie poduszki powietrzne z przodu
292 - boczne poduszki z przodu, kierowca i pasażer
302 - składany tylny podłokietnik z tacą
305 - filtr przeciwpyłkowy
310 - antena na lewym tylnym błotniku z przełącznikiem dla telefonu
330 - schowek pod radiem na płyty kompaktowe (wykorzystam dla radia CB)
340 - trzecia lampa stop
341 - dodatkowe kierunkowskazy
355 - antena dla radia taxi na prawym tylnym błotniku (gniazdo wykorzystam dla anteny CB)
404 - wyprofilowane ortopedyczne oparcie fotela kierowcy (pneumatyczne ustawianie kształtów fotela - nadmuchiwane trzymanie boczne fotela i oparcie)
423 - skrzynia automatyczna 5-biegowa + tempomat
430 - zagłówki tylne
451 - obrotomierz
470 - układ ABS
471 - układ ASR (kontrola trakcji)
472 - układ ESP (stabilizacja toru jazdy)
489 - tylne zawieszenie pneumatyczne samopoziomujące – NIVO
506 - asymetryczne lusterka zewnętrzne podgrzewane i regulowane elektrycznie
533 - przednie (6) i tylne (2) głośniki + niefabryczne radio Kenwood z CD, MP3 i gniazdem AUX
541 - podwójna zwijana roleta bagażnika
550 - hak holowniczy (niefabryczny)
570 - przedni podłokietnik z klimatyzowanym schowkiem
573 - przedni prawy i lewy fotel z regulacją wysokości
580 - dwustrefowa klimatyzacja półautomatyczna Tempmatic
582 - klimatyzacja z tyłu
584 - cztery elektryczne szyby z przodu i z tyłu
599 - szyby atermiczne laminowane boczne, tylna ogrzewana, pasek przeciwsłoneczny, przednia bezbarwna
610 - lampy halogenowe przeciwmgielne
611 - lampki kurtynowe w drzwiach przednich i tylnych
630 - homologowany trójkąt ostrzegawczy wg norm ECE
643 - cztery felgi stalowe z oponami zimowymi Kleber 205/65 R 15 + oryginalne kołpaki
670 - ogrzewanie REST (wykorzystanie ciepła resztkowego silnika)
673 - akumulator o zwiększonej pojemności (100 Ah 850 A)
722 - zintegrowane uchwyty do mocowania bagażu
726 - zintegrowane relingi dachowe
808 - model z roku 1998
825 - dodatkowe wyposażenie/części/ osprzęt w wersjach dla Szwecji
873 - podgrzewane przednie fotele
875 - podgrzewanie płynu spryskiwaczy i układu spryskiwania przedniej szyby
876 - oświetlenie wnętrza z tyłu
884 - dodatkowy mechanizm zamka pokrywy bagażnika (pneumatycznie domykany bagażnik)
886 - pilot do zdalnego otwierania bagażnika
887 - schowek zamykany na klucz
888 - centralny zamek z kluczykiem na podczerwień oraz elektronicznym immobilizerem
910 - alternator o zwiększonej wydajności (alternator koszykowy 120A)
914 - system BAS (asystent wspomagania hamowania)
984 - likwidacja certyfikatu ważności, ale ze świadectwem homologacji
Jeśli chodzi o w/wym. wyposażenie auta to wszystko jest w miarę sprawne. W aucie nie palono.
Samochód wjechał na kanał, gdzie (wraz z mechanikiem) dokonałem dokładnych oględzin, a potem został podpięty pod komputer diagnostyczny i powoli, szczegółowo "przebadany" punkt po punkcie (nikt mnie nie poganiał, a wyświetlacz ewentualnych błędów był cały czas przed moimi oczami).
W przeciągu ostatnich dwu lat zostały wykonane przez poprzedniego właściciela (istnieją na to faktury) :
- wymiana przednich kielichów,
- wymiana sprężyn przedniego zawieszenia,
- wymiana końcówek wtryskiwaczy,
- naprawa pompy paliwa (obecnie jest pompa Bosch),
- wymiana przewodów hamulcowych (obecnie są miedziane),
- wymiana przewodów paliwowych (obecnie są miedziane),
- wymiana tarcz hamulcowych i klocków (w lutym 2016),
- wymiana tłumika końcowego (w lutym 2016),
- pełny serwis układu klimatyzacji Tempmatic (corocznie – ostatni w kwietniu 2016 !!! ),
- wymiana oleju w skrzyni biegów i w tylnym moście (oryginalne MB 25 tys.km wstecz),
- wszystkie pozostałe płyny, oleje i filtry (filtry zawsze Mann) wymieniane na bieżąco.
Poprzedni właściciel przez wszystkie 7 lat auto serwisował na bieżąco u jednego mechanika.
Auto było cały czas w użytkowaniu ; "samochód niepicowany, lecz zadbany - oczywiście nadwozie z drobnymi ogniskami i śladami korozji, lecz progi i podwozie zasadniczo bez śladów korozji, całkiem dobrze zakonserwowane" - to Jego słowa, zamieszczone w opisie auta z ogłoszenia dot. sprzedaży....
Otrzymaliśmy od niego 2 kluczyki (rybki), 2 klucze serwisowe, dokumenty pojazdu i oryginalną książkę instrukcji obsługi w języku szwedzkim oraz dodatkowo
- w gratisie - książkę H.R.Etzolda z cyklu "Sam naprawiam" dedykowaną dla modeli przedliftowych i zapasowy, oryginalny "celownik".
Wedle mojej wiedzy - na chwilę zakupu - z minusów i czynności do wykonania pozostały :
- wyczyszczenie i zakonserwowanie podłogi w obu schowkach w bagażniku (jest spora rdza),
- wyczyszczenie i zakonserwowanie podłogi pod akumulatorem (jest spora rdza),
- wyczyszczenie i zakonserwowanie obu prawych drzwi pod uszczelkami (jest spora rdza),
- wyczyszczenie i zakonserwowanie obu lewych drzwi pod uszczelkami (jest lekka rdza),
- wyczyszczenie i zakonserwowanie wszystkich drzwi przy rantach progów (jest lekka rdza),
- wyczyszczenie i zakonserwowanie lewej prowadnicy lewego przedniego fotela (jest rdza),
- wyczyszczenie i zakonserwowanie dachu za tylnym prawym relingiem (jest lekka rdza),
- wyczyszczenie i zakonserwowanie pokrywy bagażnika (jest lekka rdza na zewnątrz),
- wyczyszczenie i zakonserwowanie zamka i uchwytu bagażnika (jest lekka rdza),
- wyczyszczenie i zakonserwowanie klapki wlewu paliwa (jest lekka rdza),
- wyczyszczenie i zakonserwowanie rantów wszystkich nadkoli (jest minimalna rdza),
- wyczyszczenie i zakonserwowanie przednich części podłużnic (jest lekka rdza),
- wyczyszczenie i zakonserwowanie tylnych sanek (jest lekka rdza),
- podmalowanie punktowe listwy ochronnej przedniego zderzaka na lewym rancie,
- wyczyszczenie i / lub regeneracja i / lub wymiana szkieł obu lamp przednich,
- regulacja przednich prawych drzwi (lekko się zacinają przy otwieraniu od zewnątrz),
- naprawa klamki uchwytu bagażnika (niekiedy nie powraca na swoje miejsce po otwarciu),
- ponowna, solidna konserwacja progów i podwozia (lepiej zawczasu i na wszelki wypadek).
Oto ustalone przez nas fragmenty z udokumentowanej historii naszej "Polarnej Gwiazdeczki" :
- 18/05/1998 – opuszcza fabrykę w Sindelfingen,
- 05/06/1998 – pierwsza rejestracja w Szwecji,
- 21/04/1999 – przegląd techniczny z przebiegiem 95 tys.km u dealera nr 15001 w Szwecji,
- 28/04/1999 – przegląd techniczny z przebiegiem 102 tys.km u dealera nr 15001 w Szwecji,
- 13/09/2000 – przegląd techniczny z przebiegiem 298 tys.km u dealera nr 15001 w Szwecji,
- 25/10/2000 – przegląd techniczny z przebiegiem 318 tys.km u dealera nr 15001 w Szwecji,
- 01/04/2005 – pierwsza rejestracja w Polsce,
- 29/04/2005 – wydanie karty pojazdu (na samochód specjalny - karetkę sanitarną),
- 23/04/2007 – wbicie haku do karty pojazdu,
- 26/04/2009 – adnotacja w karcie pojazdu o zmianie jego rodzaju na samochód osobowy,
- 10/05/2009 - druga rejestracja w kraju (przez poprzedniego właściciela).
Zatem pewne jest tylko to, że :
- przez co najmniej 2,5 a prawdopodobnie przez prawie 7 lat autko hulało po Szwecji,
- pierwszy właściciel w kraju (rocznik 1933) był jego właścicielem przez dokładnie 4 lata,
- drugi i zarazem poprzedni właściciel w kraju (rocznik 1949) użytkował go przez 7 lat,
- resztę swojego żywota autko spędzi w naszych (tj. trzeciego w kraju właściciela) rękach.
Reszta pozostaje domniemaniem – najprawdopodobniej jednak autko po zakończeniu pracy w Szwecji i "natrzaskaniu" jakichś 800 - 900 tys.km zostało tam wystawione na przetarg i zakupił je jakiś turecki handlarz z Niemiec, który wymontował zapewne oryginalną, czarną tapicerkę MB-Tex zamieniając ją na szaro–czarną welurową i "skorygował" zapewne wskazania licznika o jakieś 50%, a potem samochód ten – na niemieckich już blachach wywozowych (na takich został tutaj zakupiony jako – cyt. "karetka sanitarna służąca do przewozu krwi w ....Niemczech" – info od poprzedniego właściciela) przywiózł do Polski jakiś nasz handlarz, ponownie wcześniej "korygując" ("skorygowany" już uprzednio przez Turka) stan licznika o jakieś kolejne 50%...
i tak oto zakupiliśmy to cacuszko z przebiegiem niespełna 325 tys.km...
Istnieje też opcja nr 2, różniąca się od opcji nr 1 tym, że licznik ten nigdy nie był "korygowany" i to, co pokazuje jest najczystszą prawdą – po prostu
zaczął odliczać od nowa (wszak "nigdy nie było w nim nic mieszane, nie było w nim żadnej ingerencji" - jak pokazał komputer diagnostyczny).
Ostatnio zmieniony 6 lut 2017, o 02:29 przez tatex, łącznie zmieniany 4 razy.
Każde dziecko czeka na Gwiazdkę (na masce...)
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
Re: Polarna Gwiazdeczka - W210 E290TD Aut.'98
Licznik mógł być po prostu wymieniony Ale sporo tej krwi przewieźli przez 2 lata w tej Szwecji. Różne tutaj historie słyszeliśmy o taksówkach, ale często auta dużymi silnikami rejestruje się na 'pojazd specjalny' (np. laweta, pojazd szybkiego reagowania) aby nie płacić akcyzy.
Dalszą historię auta będziesz miał tutaj - https://historiapojazdu.gov.pl/
Dalszą historię auta będziesz miał tutaj - https://historiapojazdu.gov.pl/
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - ruda mlaska.
No i wyszło szydło z worka.... ruda mlaska jak szalona...
ona jest ruda, na pewno ruda.... ruda na górze... i na dole też...
Oto jej faktyczny stan sprzed mniej więcej trzech tygodni - a prawda okrutną bywa :
ona jest ruda, na pewno ruda.... ruda na górze... i na dole też...
Oto jej faktyczny stan sprzed mniej więcej trzech tygodni - a prawda okrutną bywa :
Ostatnio zmieniony 25 lip 2016, o 02:43 przez tatex, łącznie zmieniany 12 razy.
Każde dziecko czeka na Gwiazdkę (na masce...)
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
Re: Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98
Udało mi się doczytac do końca.
Historia niesamowita wręcz, gdzieś Ty taki wóz znalazł? Życzę wytrwałości w przywracaniu auta do zdrowia...
Historia niesamowita wręcz, gdzieś Ty taki wóz znalazł? Życzę wytrwałości w przywracaniu auta do zdrowia...
Re: Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98
1. No powiem... że nie ma strucla nie do sprzedania w tym kraju
2. Przebieg: OMG !!. Ja wiem że stare Merce w okolicach 700-800 tyś km ma każdy ale Twoja to bym się nie zdziwił jakby pod 2 bańki już miała
3. Po ilości "modów" <rotfl> nie wiem czy tam cokolwiek jest oryginalnego - z numerami nadwozia włącznie...
Wytrwałości życzę bo niejedno jeszcze cię zdziwi i zaskoczy tak szokująco że prawdopodobnie będzie to Twój pierwszy i ostatni Mercedes w życiu.
Proszę, powiedz że wygrałeś go w karty... że nie położyłeś za to nawet złotówki.
??
2. Przebieg: OMG !!. Ja wiem że stare Merce w okolicach 700-800 tyś km ma każdy ale Twoja to bym się nie zdziwił jakby pod 2 bańki już miała
3. Po ilości "modów" <rotfl> nie wiem czy tam cokolwiek jest oryginalnego - z numerami nadwozia włącznie...
Wytrwałości życzę bo niejedno jeszcze cię zdziwi i zaskoczy tak szokująco że prawdopodobnie będzie to Twój pierwszy i ostatni Mercedes w życiu.
Proszę, powiedz że wygrałeś go w karty... że nie położyłeś za to nawet złotówki.
??
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98
Z zewnątrz igła a w środku zgnity. Myślałem, że u siebie mam problemy z korozją, ale jak zobaczyłem te dziury na wylot...
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98
A gdzie on jest igła z zewnątrz. Zdjęcia tragiczne i już tragicznie wygląda. Te reflektory przednie... tam się z tyłu naftę leje a w kabinie knot podkręca chyba celem zmiany świateł <rotfl>
Zdjęcie 7m: już po tym widać ze drzwi mają "kremowy" odcień a błotniki przedni i tylny zimno-biały. Ulep taki że płakali (ze śmiechu) jak to składali. Brakuje tylko firanek w oknach.
Dramat od początku do końca
Zdjęcie 7m: już po tym widać ze drzwi mają "kremowy" odcień a błotniki przedni i tylny zimno-biały. Ulep taki że płakali (ze śmiechu) jak to składali. Brakuje tylko firanek w oknach.
Dramat od początku do końca
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Odpowiedzi na Wasze posty
Polerka nic tu nie da - trzeba by było je rozebrać i profesjonalnie zregenerować, a że to było raczej jakieś badziewie (DJ Auto) tofajneksywysazaj pisze:Jeżdzi w mojej okolicy taka... rudą pięknie widać na białym :-)
Ps: łap za polerkę i czyść jej oczy, bo w nocy pewnie nic nie widać :-)
OEM Hella pojadą do dodatkowego przeczyszczenia i będą czekać na montaż
Dzięki za linka KolegoMuniek pisze:Licznik mógł być po prostu wymieniony Ale sporo tej krwi przewieźli przez 2 lata w tej Szwecji. Różne tutaj historie słyszeliśmy o taksówkach, ale często auta dużymi silnikami rejestruje się na 'pojazd specjalny' (np. laweta, pojazd szybkiego reagowania) aby nie płacić akcyzy.
Dalszą historię auta będziesz miał tutaj - https://historiapojazdu.gov.pl/
Gratuluję i dziękuję, bo potrzebna wielce będzieperzu126 pisze: Udało mi się doczytac do końca.
Historia niesamowita wręcz, gdzieś Ty taki wóz znalazł? Życzę wytrwałości w przywracaniu auta do zdrowia...
P.S.
A "za miedzą..." Kolego
Ad.1. Prawda to, choć... jak w ubiegłym tygodniu pokazałem te ostanie zdjęcia w telefonie poprzedniemu jej właścicielowi to ten mało zawału nie dostał... autentycznie... pokazał mi fakturę z 2010 roku za konserwację podwozia... mało tego że pewien su...syn nieźle go skasował za trwającą 5 dni "konserwację" , to jeszcze "zużył do niej" dużą butlę jakiegoś dość drogiego środka konserwującego (nie pamięta nazwy), którą zakupił ten poprzedni właściciel...Piasek pisze:1. No powiem... że nie ma strucla nie do sprzedania w tym kraju
2. Przebieg: OMG !!. Ja wiem że stare Merce w okolicach 700-800 tyś km ma każdy ale Twoja to bym się nie zdziwił jakby pod 2 bańki już miała
3. Po ilości "modów" <rotfl> nie wiem czy tam cokolwiek jest oryginalnego - z numerami nadwozia włącznie...
Wytrwałości życzę bo niejedno jeszcze cię zdziwi i zaskoczy tak szokująco że prawdopodobnie będzie to Twój pierwszy i ostatni Mercedes w życiu.
Proszę, powiedz że wygrałeś go w karty... że nie położyłeś za to nawet złotówki.
??
Ad.2. W 2000 roku miał 318000km, a teraz ma prawdopodobnie tylko 1325000km
Ad.3. A to byś się zdziwił np. konserwacja , bo stan faktyczny jest taki, że pod tym "barankiem" (który po lekkim potraktowaniu karcherem sam odchodził całymi płatami prawie) nic nie było, żadnego śladu konserwacji...
Obecna "diagnoza" z fachowych ust : "...ten samochód nigdy nie widział grama ani mililitra żadnej konserwacji - oprócz fabrycznej..." ,
no i paręnaście innych - w tym działających poprawnie - też by się znalazło
P.S.
Chyba nie przeczytałeś dokładnie informacji zawartych w podpisie pod każdym moim postem
Ano widzisz... To co wykryłem od razu to opisałem powyżej (środkowy akapit mojego postu z 18 kwietnia) a reszty w żaden sposób zobaczyć się nie dało.Muniek pisze:Z zewnątrz igła a w środku zgnity. Myślałem, że u siebie mam problemy z korozją, ale jak zobaczyłem te dziury na wylot...
Wszak czy spotkałeś się lub słyszałeś kiedyś o sprzedającym, który podczas oględzin pozwoliłby na kompletny demontaż wykładziny podłogowej do gołej blachy ?
A jak wszedłem pod samochód to zobaczyłem "baranka" na całej powierzchni podłogi...
Tak czy inaczej rudej zdecydowanie wypowiedziałem wojnę globalną - kampania lipcowa w toku...
Sorki, ale na ZPT sztuki profesjonalnego fotografowania ongiś nie uczono...Piasek pisze:A gdzie on jest igła z zewnątrz. Zdjęcia tragiczne i już tragicznie wygląda. Te reflektory przednie... tam się z tyłu naftę leje a w kabinie knot podkręca chyba celem zmiany świateł <rotfl>
Zdjęcie 7m: już po tym widać ze drzwi mają "kremowy" odcień a błotniki przedni i tylny zimno-biały. Ulep taki że płakali (ze śmiechu) jak to składali. Brakuje tylko firanek w oknach.
Dramat od początku do końca
Co do świateł to zapomniałeś o gaszeniu ; a to - wyobraź sobie - kościelny przychodzi i gasi knoty takim specjalnym kielichem...
Kremowego odcienia jakoś nie zauważyłem.
A firanki... pewnie zdemontowali jak ostatnią trumnę przewozili....
Ostatnio zmieniony 26 lip 2016, o 23:25 przez tatex, łącznie zmieniany 4 razy.
Każde dziecko czeka na Gwiazdkę (na masce...)
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
Re: Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98
Akurat to, że błotniki ma w innym odcieniu to pewnie świadczy o tym, że ktoś tanio ratował auto przed rdzą i wstawił takie błotniki jakie były. Co nie zmienia faktu, że ten egzemplarz dużo przeszedł. Jak wygląda mechanicznie?
BYŁ --> Mercedes E290TD Classic
JEST --> Volvo S60 2.4T 2002
JEST --> Volvo S60 2.4T 2002
Re: Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98
nie wiem ile za to dałeś ale zamienniki z DEPO na soczewkach, funkiel nóweczki, kosztują obecnie koło 7 stów kpl. Światła dają tyle co reflektory przeciwlotnicze nie wspominając o efekcie wizualnym ile na wyglądzie zyskuje przód auta. Światła, dobre światła to podstawatatex pisze:(OEM Hella) czekają już na montaż
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Odpowiedzi na Wasze posty
Zgadza się ; na pewno był bity prawy przódPiotrossy pisze:Akurat to, że błotniki ma w innym odcieniu to pewnie świadczy o tym, że ktoś tanio ratował auto przed rdzą i wstawił takie błotniki jakie były. Co nie zmienia faktu, że ten egzemplarz dużo przeszedł. Jak wygląda mechanicznie?
Co do mechaniki to de facto jest mniej więcej tak, jak napisałem na początku tego tematu, czyli : "...Jeśli chodzi o wyposażenie auta to wszystko jest w miarę sprawne" - także w zakresie mechaniki, za wyjątkiem zbieżności a raczej ... rozbieżności , zerwanej linki podnośnika lewej tylnej szyby, badziewnego lewego lusterka (nota bene bez opcji podgrzewania), nie najlepszego mocowania siedzisk foteli przednich (zwłaszcza prawego) do ich ram, no i czasami słychać lekkie, głuchawe (lecz bez szarpnięcia) pyknięcie ze strony automatu w momencie delikatnego przyspieszenia.
Mam nadzieję iż zjawisko to niechybnie ustąpi po zmianie oleju w moście i skrzyni.
Po pierwsze to soczewki zdecydowanie (w/g mnie) nie pasują optycznie do tej Panny, a po drugie... taki przeskok ? Z naftówek w soczewki ?Piasek pisze:nie wiem ile za to dałeś ale zamienniki z DEPO na soczewkach, funkiel nóweczki, kosztują obecnie koło 7 stów kpl. Światła dają tyle co reflektory przeciwlotnicze nie wspominając o efekcie wizualnym ile na wyglądzie zyskuje przód auta. Światła, dobre światła to podstawa
Każde dziecko czeka na Gwiazdkę (na masce...)
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
Re: Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98
Na pierwszym lepszym złomie stoją egz. w lepszym stanie. Po co Ci to?
Re: Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98
Ta, jasne - i jeszcze dopłacają do nich jak je zabieraszBobby Peru pisze:Na pierwszym lepszym złomie stoją egz. w lepszym stanie. Po co Ci to?
Każde dziecko czeka na Gwiazdkę (na masce...)
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości