Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: Mercedes Perysa
Na przyszłość załaduj sprężyny Eibach'a
E55 AMG W210
było:
Chrysler 300C SRT-8
Cayenne Turbo
Phaeton W12
M5 e39
645Ci cabrio
750Li
JAG XJR8
LEX Sc430
a nawet... 500E W124 (ahh...)
było:
Chrysler 300C SRT-8
Cayenne Turbo
Phaeton W12
M5 e39
645Ci cabrio
750Li
JAG XJR8
LEX Sc430
a nawet... 500E W124 (ahh...)
Re: Mercedes Perysa
Ostatnio przepolerowałem ranty i założyłem letnie Monoblocki
I to co najbardziej mnie cieszy, czyli obrysówki przedniego zderzaka.
Sam wycinałem otwory i przerabiałem listwy. Wyszło całkiem ładnie
W planach mam zrobić coś podobnego na tylnym zderzaku, ale do tego potrzebuje białych lampek obrysowych.
I to co najbardziej mnie cieszy, czyli obrysówki przedniego zderzaka.
Sam wycinałem otwory i przerabiałem listwy. Wyszło całkiem ładnie
W planach mam zrobić coś podobnego na tylnym zderzaku, ale do tego potrzebuje białych lampek obrysowych.
Re: Mercedes Perysa
Gdzie kupiles takie obrysówki.Bardzo mi sie to podoba.Moze sam bym takie cos u siebie zamontował
Re: Mercedes Perysa
Jak dobrze widzę, to musiałeś zakleić część rowka w którym idzie chromowana listwa. Muszę przyznać, że ładnie Ci to wyszło
Mercedes-Benz
W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925
W124 E200 '95
WDB1240191J071953
W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925
W124 E200 '95
WDB1240191J071953
Re: Mercedes Perysa
Przeciez poliftowe listwy od US wersji tak własnie wygladaja.
E 220 CDI '01 Elegance
Re: Mercedes Perysa
Tak jest, trzeba było zaszpachlować kawałek rowka
Końcówka chromu wchodzi pod spód listwy, tak jest oryginalnie i tak samo zrobiłem.
pawel0904 Same lampki są do kupienia w ASO i kosztują z tego co pamiętam około 60 zł za sztukę, oryginalne listwy praktycznie nieosiągalne, a jeśli już to ceny są kosmiczne.
Końcówka chromu wchodzi pod spód listwy, tak jest oryginalnie i tak samo zrobiłem.
pawel0904 Same lampki są do kupienia w ASO i kosztują z tego co pamiętam około 60 zł za sztukę, oryginalne listwy praktycznie nieosiągalne, a jeśli już to ceny są kosmiczne.
Re: Mercedes Perysa
Ja mialem oryginalne amerykanskie listwy sciagnalem z ameryki i przez chyba 4 miesiecy nie moglem sprzedac;)
E 220 CDI '01 Elegance
Re: Mercedes Perysa
A czy takie coś przechodzi przegląd w Polsce? Mają nawet spinę do koloru migaczy.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Mercedes Perysa
kichcio Za jaką cenę miałeś? Z tego co się orientuje to za takie listwy na eBayu trzeba zapłacić około 500 zł a to całkiem sporo.
Muniek Sam wiesz jak wygląda sprawa z przeglądami w naszym kraju
Nie wiem czy formalnie są legalne czy nie nie wnikałem, ale skoro większość samochodów z USA podobne lampki posiada to raczej problemu nie będzie.
Muniek Sam wiesz jak wygląda sprawa z przeglądami w naszym kraju
Nie wiem czy formalnie są legalne czy nie nie wnikałem, ale skoro większość samochodów z USA podobne lampki posiada to raczej problemu nie będzie.
Re: Mercedes Perysa
Chyba 250 za obie sprzedawalem.
Przeciez np. takie Volvo V40 z lat 2000 ma w standardzie obrysowki, nawet europa.
Przeciez np. takie Volvo V40 z lat 2000 ma w standardzie obrysowki, nawet europa.
E 220 CDI '01 Elegance
Re: Mercedes Perysa
Początkiem ubiegłego tygodnia zrobiłem "przegląd" przedniego zawieszenia, chciałem wymienić końcówki drążka kierowniczego i łączniki stabilizatora. Wyszło trochę inaczej
Wpadły więc nowe:
- końcówki drążka kierowniczego (TRW)
- drążek stabilizatora z nowymi gumami i końcówkami (Lemforder)
- wahacze górne (Lemforder)
- sworznie wahaczy dolnych (Ruville)
- łożyska kół (Ruville)
- podkładki sprężyny 5mm (Meyle)
Koszt wszystkich części to 950 zł, w poniedziałek jadę na ustawienie geometrii.
Przy okazji troszkę odmłodziłem pokryte rdzą elementy (podkład reaktywny + chlorokauczuk)
Kupiłem również kolejną ramkę do Comanda z nadzieją, że będzie pasować
Była w komplecie z popielniczką z większym schowkiem, dlatego przycisk dogrzewacza został przeniesiony na ramkę nawigacji w miejsce alarmu. Fabrycznego alarmu u mnie nie ma, więc lepsze to niż przycisk, który do niczego nie służy
Przy okazji zobaczcie jak wyglądają 3 ramki w teoretycznie tym samym kolorze.
No a w wolnej chwili bawiłem się folią do przyciemniania lamp, nie wiem jeszcze czy tak zostanie czy folia będzie ściągnięta.
Wybaczcie kiepską jakość zdjęć
Wpadły więc nowe:
- końcówki drążka kierowniczego (TRW)
- drążek stabilizatora z nowymi gumami i końcówkami (Lemforder)
- wahacze górne (Lemforder)
- sworznie wahaczy dolnych (Ruville)
- łożyska kół (Ruville)
- podkładki sprężyny 5mm (Meyle)
Koszt wszystkich części to 950 zł, w poniedziałek jadę na ustawienie geometrii.
Przy okazji troszkę odmłodziłem pokryte rdzą elementy (podkład reaktywny + chlorokauczuk)
Kupiłem również kolejną ramkę do Comanda z nadzieją, że będzie pasować
Była w komplecie z popielniczką z większym schowkiem, dlatego przycisk dogrzewacza został przeniesiony na ramkę nawigacji w miejsce alarmu. Fabrycznego alarmu u mnie nie ma, więc lepsze to niż przycisk, który do niczego nie służy
Przy okazji zobaczcie jak wyglądają 3 ramki w teoretycznie tym samym kolorze.
No a w wolnej chwili bawiłem się folią do przyciemniania lamp, nie wiem jeszcze czy tak zostanie czy folia będzie ściągnięta.
Wybaczcie kiepską jakość zdjęć
Re: Mercedes Perysa
Dobry pomysł z tym przyciskiem
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: Mercedes Perysa
Trochę odbiegając od tematu, ale mi któregoś dnia w BMW e91 po wciśnięciu przycisku start/stop nie chciał odpalić. Przy kolejnych próbach na liczniku pojawiła się cała choinka kontrolek Kręcił, ale nie zapalał i strzelaj Pan co się zjeb***. Pierwszy mechanik badając organoleptycznie chciał za ponad 6k rozrząd wymieniać ( choć mam wersję po 2007r. z "bezpiecznym" rozrządem N57 a nie M57. Drugiemu mechanikowi ( akcja miała miejsce 1100 km od domu) po podłączeniu pod kompa wywaliło ponad 30 błędów nie związanych z rozrządem więc stwierdził, że pierwszy źle oszacował koszta.Olałem obu gości, poczytałem fora. Wymieniłem akumulator i pali/jeździ jak marzenie.Zrobiłem już 7 tysi km przez te kilka tygodni a Mina obu "mechaników" bezcenna. Sądzę, że jak teraz przyjechałbym z dziurą w oponie powiedzieliby, że to bezpiecznik Co ciekawe podłączałem klemami aku z drugiego auta i było bez zmian.perys92 pisze:Wyszło trochę inaczej
Wyszło trochę inaczej
Re: Mercedes Perysa
yellowstone2012, zwłaszcza ten pierwszy to chyba wyjęty prosto z programu "będzie pan zadowolony"
Niestety, większość mechaników szuka łatwego zarobku i ciężko znaleźć kogoś godnego zaufania.
Ktoś mi ostatnio opowiadał, że jego znajomy pojechał do mechanika, bo świeciła mu kontrolka "check engine".
Mechanik kazał zostawić auto i dość szybko naprawił problem. Co się później okazało, wykręcił żarówkę z licznika od tej właśnie kontrolki
Niestety, większość mechaników szuka łatwego zarobku i ciężko znaleźć kogoś godnego zaufania.
Ktoś mi ostatnio opowiadał, że jego znajomy pojechał do mechanika, bo świeciła mu kontrolka "check engine".
Mechanik kazał zostawić auto i dość szybko naprawił problem. Co się później okazało, wykręcił żarówkę z licznika od tej właśnie kontrolki
Re: Mercedes Perysa
Wczoraj dokończyłem sprawę wygłuszenia przednich drzwi, którą zacząłem już dość dawno
Oryginalnie było tak:
Jakiś czas temu (pisałem o tym w temacie) wkleiłem maty butylowe 2mm - na parę drzwi wyszło 2 metry kwadratowe.
Niestety, same maty butylowe nie dają dobrego efektu, więc trzeba było dorzucić maty kauczukowe 6mm, ale tym razem na boczki drzwi. Na całość wystarczył metr kwadratowy
No i na koniec filc, który był zastosowany oryginalnie.
Dopiero teraz jest odczuwalna różnica.
Przy okazji ostatnio wykonywanych prac przy zawieszeniu, odkręciłem 3 dolne osłony i okazało się, że są już nieźle zmęczone życiem.
Zwłaszcza gąbka wygłuszająca w ostatniej wyglądała tragicznie.
Pewnie większość nie widzi sensu takiego działania, ale osłony zostały obdarte z poniszczonych wygłuszeń, wyczyczszone i wygłuszone na nowo matą kauczukową 9mm z wartwą aluminium.
Środkowa osłona chwilowo została bez zmian, bo w najbliższym czasie będzie zamontowana nowa - metalowa, więc szkoda marnować maty
Oryginalnie było tak:
Jakiś czas temu (pisałem o tym w temacie) wkleiłem maty butylowe 2mm - na parę drzwi wyszło 2 metry kwadratowe.
Niestety, same maty butylowe nie dają dobrego efektu, więc trzeba było dorzucić maty kauczukowe 6mm, ale tym razem na boczki drzwi. Na całość wystarczył metr kwadratowy
No i na koniec filc, który był zastosowany oryginalnie.
Dopiero teraz jest odczuwalna różnica.
Przy okazji ostatnio wykonywanych prac przy zawieszeniu, odkręciłem 3 dolne osłony i okazało się, że są już nieźle zmęczone życiem.
Zwłaszcza gąbka wygłuszająca w ostatniej wyglądała tragicznie.
Pewnie większość nie widzi sensu takiego działania, ale osłony zostały obdarte z poniszczonych wygłuszeń, wyczyczszone i wygłuszone na nowo matą kauczukową 9mm z wartwą aluminium.
Środkowa osłona chwilowo została bez zmian, bo w najbliższym czasie będzie zamontowana nowa - metalowa, więc szkoda marnować maty
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 47 gości