Ten olej co miałeś w zbiorniczku wyrównawczym, to mógł ze skrzyni biegów pochodzić
W tym wypadku nie wróży to nic dobrego. Skrzynia nie bardzo lubi płyn chłodzący w oleju.
Na szczęście przejechałem tylko 3km z tą mieszaniną.
Najbardziej boli to, że to taka głupota na którą nie miałem wpływu. Chłodnica miała sobie taki kaprys i dziekuje dobranoc.
Na przepłukanie skrzyni biegów zużyłem dziś 25l oleju
"Kto nie chce szuka powodu, kto chce szuka sposobu."
+ 1wszy był: W210 2.2 CDI 125Km 1999r
WDB2100061A905502 + nadal jest
+ teraz NASTĘPCA W210 violan e420
WDB2100721A330234
Niestety, ale skrzynia zaczęła pracować mniej komfortowo.
Podczas przełączania z D na R, N itd. na postoju uderzenie w koła niemałe.
Zdarzało się wcześniej, że przy większej prędkości, ostrzejszej jeździe powyżej 4tys rpm na 4 biegu trzeba było naprawdę długo czekać, aż wzruci 5. Trwało to czasem nawet dobrą minute.
Teraz po akcji z chłodnicą wystarczy tylko troche depnąć i piątka za jakiś czas może wskoczy.
Zaglądałem do sterownika, płytka sucha, nic sie nie zmieniło po odłaczeniu
"Kto nie chce szuka powodu, kto chce szuka sposobu."
+ 1wszy był: W210 2.2 CDI 125Km 1999r
WDB2100061A905502 + nadal jest
+ teraz NASTĘPCA W210 violan e420
WDB2100721A330234
Faktycznie Dolałem 300ml i trochę mniej szarpie. Na 85°C poziom prawidłowy, natomiast podziałka 25°C mierzyłem na zimnym i trochę za wiele wskazywało.
Opóźnienie 5biegu też mogło się objawiać niskim stanem?
Nie sprawdzałem akurat tego po dolewce
"Kto nie chce szuka powodu, kto chce szuka sposobu."
+ 1wszy był: W210 2.2 CDI 125Km 1999r
WDB2100061A905502 + nadal jest
+ teraz NASTĘPCA W210 violan e420
WDB2100721A330234