E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
A co za filozofia zmienić samemu... No chyba że nie ma kpl dostępu do tego bez kanału/podnośnika.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
A to Ty już na odległość wiesz co mu się uszkodziło? Geniusz, daję "pomógł"!
Muniek, miałem podobny przypadek u siebie jakieś 1500km po montażu instalacji (jak depnąłem mu mocno to przeskakiwał na benzynę). Zwiększyli mi ciśnienie na reduktorze-parowniku i od tamtej pory nie mam problemów.
Muniek, miałem podobny przypadek u siebie jakieś 1500km po montażu instalacji (jak depnąłem mu mocno to przeskakiwał na benzynę). Zwiększyli mi ciśnienie na reduktorze-parowniku i od tamtej pory nie mam problemów.
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Zwrócę im na to uwagę, Bobby.
Tymczasem mam kolejny filmik - tym razem z wideorejestratora - https://www.youtube.com/watch?v=N4ERhmE06ew
Tymczasem mam kolejny filmik - tym razem z wideorejestratora - https://www.youtube.com/watch?v=N4ERhmE06ew
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Moje ulubione rondo
EX - S124 3.0TDT 92'
EX - C220 CDI S202 98'
CLK 200 W208 97'
CLK 270CDI W209 04'
EX - C220 CDI S202 98'
CLK 200 W208 97'
CLK 270CDI W209 04'
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Jestem trochę zły na siebie bo specjalnie brałem wolne w pracy tylko po to żeby polecieć z Poznania do Torunia, wrócić i za chwilę dostaję telefon, że filtr był usyfiony. Teraz nie wiem czy jakieś gówno zalałem na jakiejś stacji czy skąd to się tam zebrało. 95% leje na Orlenie wszelkiej maści a parę razy z braku laku na jakiś Lukoilach. Jeśli chodzi o wycieki płynu chłodniczego to nie wiedzą sami skąd to leci. Kazali przyjechać kiedyś jak będzie sucho...
Wrzucam też kolejne zabawy z kamerką - https://www.youtube.com/watch?v=f0Wu5zZK5XE
Wrzucam też kolejne zabawy z kamerką - https://www.youtube.com/watch?v=f0Wu5zZK5XE
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Że tak powiem "a nie mówiłem" ...
Kup sobie ze dwa nowe na zapas i w schowku woź w razie "W". Taniej to samemu wymienić niż jak piszesz ekstra wyprawy. A dla własnego bezpieczeństwa co 5 tyś km je wymieniaj bo taki piec jak twój gazu przez te filtry to przepuszcza tyle co trzy Tico w LPG
A ty myślisz że Orlen to co ci za gaz sprzedaje ? Sama rada nadzorcza wypiarduje go i pakują w specjalne złote torebki ? Orlen to sieć ogólnopolska i podpisują umowy z dostawcami regionalnymi jak wszyscy pozostali brandowi i syf może zdarzyć się wszędzie: na małej prywatnej jak i na wielkiej koncernówie (na tej nawet jest większe prawdopodobieństwo bo u nich wszystko idzie w trybie ciągłym - z tyłu stacji cysterna spuszcza paliwo a z przodu się tankują).
Syf który przyjeżdża z rafinerii, syf który od lat zalega w cysternach kolejowych, syf który zalega w wielgachnych zbiornikach hurtowni i ten sam syf spuszczany potem z cysterny do dołu takiej brandowej stacji. Jak mu nie dasz ze 4h minimum żeby to się wszystko uspokoiło i osiadło na dnie, wszystko to się kotłuje i dystrybutory wydają dalej - w zbiorniki pojazdów.
Jedyne zabezpieczenie na autogaz to zaopatrzenie się w coś takiego
http://www.autogaz-market.pl/glowna/153 ... olska.html
Kup sobie ze dwa nowe na zapas i w schowku woź w razie "W". Taniej to samemu wymienić niż jak piszesz ekstra wyprawy. A dla własnego bezpieczeństwa co 5 tyś km je wymieniaj bo taki piec jak twój gazu przez te filtry to przepuszcza tyle co trzy Tico w LPG
A ty myślisz że Orlen to co ci za gaz sprzedaje ? Sama rada nadzorcza wypiarduje go i pakują w specjalne złote torebki ? Orlen to sieć ogólnopolska i podpisują umowy z dostawcami regionalnymi jak wszyscy pozostali brandowi i syf może zdarzyć się wszędzie: na małej prywatnej jak i na wielkiej koncernówie (na tej nawet jest większe prawdopodobieństwo bo u nich wszystko idzie w trybie ciągłym - z tyłu stacji cysterna spuszcza paliwo a z przodu się tankują).
Syf który przyjeżdża z rafinerii, syf który od lat zalega w cysternach kolejowych, syf który zalega w wielgachnych zbiornikach hurtowni i ten sam syf spuszczany potem z cysterny do dołu takiej brandowej stacji. Jak mu nie dasz ze 4h minimum żeby to się wszystko uspokoiło i osiadło na dnie, wszystko to się kotłuje i dystrybutory wydają dalej - w zbiorniki pojazdów.
Jedyne zabezpieczenie na autogaz to zaopatrzenie się w coś takiego
http://www.autogaz-market.pl/glowna/153 ... olska.html
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Ostatnio jak byłem na przeglądzie w Pitecu to mówili żeby na Orlenie nie tankować bo przynajmniej w WLKP mają straszny syf.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
To gdzie lać w takim razie?
Ten filtr pomysł ma dobry. Tylko co ile wymieniać ten wkład i ile on kosztuje?
Skąd wiadomo jaki mam filtr fazy ciekłej? Pod który element instalacji LPG go podpasować?
Ten filtr pomysł ma dobry. Tylko co ile wymieniać ten wkład i ile on kosztuje?
Skąd wiadomo jaki mam filtr fazy ciekłej? Pod który element instalacji LPG go podpasować?
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:10
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Ja dodam od siebie że leje gaz na orlenie (do slk ) i nic się nie dzieje.
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
zależy od reduktora jaki masz zastosowany bo niektóre mają go zintegrowanego w obudowie. W więksozści jednak jest on odseparowany. Musisz poszukać czegoś takiego pod maskąMuniek pisze:Skąd wiadomo jaki mam filtr fazy ciekłej? Pod który element instalacji LPG go podpasować?
to mosiężne. Pod tą "nakrętką" z uchwytem na klucz siedzi właśnie filterek fazy ciekłej. Jak nie wiadomo co jest to albo przy przeglądzie zabrać stary filtr na wzór (lub kupić u nich ze dwa dodatkowe) albo odkręcić ten korek i zobaczyć jaki masz, zwymiarować i poszukać odpowiedniego.
cenę masz w linku, w środku znajduje się wymienny wkład ceramiczny. A co ile wymieniać to już zależy od tego jaki syf się tankuje. Widać to będzie po szybkości tankowania. W miarę zapychania będzie coraz wolniej napełniało zbiornik i coraz wyższe ciśnienie na dystrybutorze. Każdy ma wskaźnik ciśnienia tankowania w widocznym miejscu.Muniek pisze:Ten filtr pomysł ma dobry. Tylko co ile wymieniać ten wkład i ile on kosztuje?
metodą prób i błędów niestety wytypować samemu gdzie jest najlepiej - nie ma innej rady. Ja od lat tankuję na małej prywatnej gdzie na dodatek mają podziemny zbiornik gazu także czy lato czy zima zawsze tyle samo tankujesz. A że ruchu jakiegoś specjalnego nie mają i dostawy średnio co 2-3 tygodnie to ryzyko zatankowania syfu (gdyby się taki trafił w dostawie) maleje bo ma czas się wszystko odstać. Z resztą widzę po FFC w jakim jest stanie przy wymianach (a ostatnio przeholowałem i po 12 tyś km dopiero zmieniany). Wiadomo, zawsze się trochę paprochów znajdzie bo i z samego zbiornika gazu się tworzą (przecież od środka to surowa stal) ale jeszcze nie miałem syt. abym musiał przedwcześnie go zmieniać albo po wyjęciu wyglądał jak te poniżejMuniek pisze:To gdzie lać w takim razie?
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Ten filtr to pod maską jest więc co ma do tego szybkość tankowania ?
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Miałem na myśli (bo myślałem że o to pyta) ten
http://www.autogaz-market.pl/glowna/153 ... olska.html
http://www.autogaz-market.pl/glowna/153 ... olska.html
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
Bo mówiłem o tym nakręcanym filtrze. Jakby to kosztowało te 130zł i starczyło na zawsze to spoko, ale jak wkład kosztuje 100zł i wymienia się go co 5 tysięcy to trochę kicha.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: E320 V6 4Matic - drugie podejście do W210
No wiesz... zależy ile kto gazu przez te 5 tyś km zatankuje do zbiornika i jakiego.
Poza tym sam musisz zdecydować co taniej: raz na jakiś czas wymienić wkład filtrujący z zaworu czy co tysiąc na benzynie do serwisu wracać płacąc każdorazowo za wizytę ileś tam złociszy.
Poza tym sam musisz zdecydować co taniej: raz na jakiś czas wymienić wkład filtrujący z zaworu czy co tysiąc na benzynie do serwisu wracać płacąc każdorazowo za wizytę ileś tam złociszy.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości