E320 CDI Avantgarde by Aloiz

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: tonidriver »

Teraz napisz dlaczego płakał skoro wszyscy dają rok gwarancji.
blendor
Posty: 136
Rejestracja: 4 lut 2017, o 12:13

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: blendor »

płakał w sensie przenosni ! olał tą ich reklamacje nie chciał wiecej zlomu , moge ci jeszcze napisac jaki kolor łez miał , tez cchcesz wiedziec ? moge podejsc do sasiada spytac o kolor kupki i sików jesli masz chec wiedziec
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: Muniek »

blendor pisze:
Aloiz pisze:
--Arkadia-- pisze:hej, jestem z Bydgoszczy - przejeżdżałem dzisiaj koło tego salonu i zwróciłem na auto uwagę - stoi na zewnątrz przy płocie od strony głównej ulicy. Jeśli bardzo Ci zależy - mogę podjechać i sprawdzić co potrzebujesz.
P.S.
Starki nie posiadam, mechanik u którego serwisuję swoją damę jest na urlopie do 16-ego więc w tej kwestii nie pomogę - chyba, że chciałbyś aby podjechać z w/w autem do ASO.

Dzieki panowie za oddzew, glownie zalezy mi na podpieciu Starki aby przeskanowac Samochod a w szczegolnosci czy nie wywala bledow o kodach: 0016 i 0017. Zadzwonie jutro do ASO Mercedes i zapytam jaka cena za podpiecie. :)

Omijaj kazde poliftowe W211 w benzynie , prócz 500 no ale kazde 500 znowu jest z airmatic takze puki dziala to swietnie , jak nawali to koszt nie maly , kazde 500 ma tylko 5g co jest zalaeta i wadą (zaleta skrzynie znane i trwałe minus to glosne no bo 5 biegów , jazda 7gtronic jest rewelacyjna przy 120 na godzine w W320CDI potrafi zejsc do 1700-1800 obrotow ) co do Airmatic odradzam jakiekolwiek regenerowane smiecie , czy uzywki , miechy tylko nowe i tylko bilstein
w zasadzie kazde poliftowe w benzynie to silniki smiec 99 proc ktore sa sprzedawane to albo kroyko przed wtopą albo juz wtopione
polift tylko diesel 3.0 V6 lub 220CDI

benzyna to tylko przedlift polecany stary motor 320 V6
no ale przedlift zalatuje juz starocią , SBC ktore to tak nie do konca jest takie super w naprawie jak to niektorzy piszą , mi SBC przypomina troche pompe lukasa w W210 podobne jaja , niby naprawiaja regeneruja ale i tak cos tam nie gra
glupia wymiana klockow i juz masz problem w przedlifcie , nastepny badziewa to zaawansowany uklad elektryczny dwa akumulatory cuda wianki na kiju , jednym slowem POLIFT jest dopacowany do perfekcji jesli chodzi o elektronike , elektryke , praktycznie auto bez awaryjne jak stary dobry okular 210 , tyle ze omijac silniki benzynowe i to jest ten ból jestes skazany na diesla albo nic


zeby nie bylo ze teoretyzuje , mam W211 polift takze znam ten model

nie samym W210 czlowiek zyje , choc przyznam ze W211 jakies takie ciasniejsze w srodku i wydaje sie mniejsze na zewnatz , jak wsiadam do W210 czuje sie jak starej beczce taki czolg a w211 to takie jak by male auto sportowe , i nie chce mi te uczucie minac mimo ze w211 jest wiekszy rozmiarowo to optycznie strasznie przeklamuje , komfort jazdy ja mam na airmaticu takze bez porownania , komfort jak w duzej Esce , 210 na sprezynach sie kładzie

airmatic w W211 jest w stosunku do W220 dopracowanym klunkerstwem , wiele wad z 220 usunieto zastosowano inne amortyzatory i miechy , caly uklad wydaje sie byc prostszy i bardziej odporny jak naprawisz cala zawieche to na 200 tys masz spokoj takze niema sie czego bac , oczywiscie jak ktos nigdy nie mial takiej zabawki to na poczatku jest w sszoku jak zastaje auto rano przed pracą zglebowane na pysku , tylko pamietac ze takie sytuacje zachodzą jak air jest juz naprawde nie zadbany i ingonorwane sa pierwsze symptomy nieszczelnosci , niema tak ze pada na ryj i nie podniesie sie , zazwyczaj w sytuacjach awaryjnych sie auto podniesie mozna jechac do najblizszego serwisu , padajace calowicie zawiechy to tylko zaniedbanie

to wszystko temat wyczerpany
Tej, blendor, wreszcie zaczynam się coś od Ciebie uczyć. Natomiast z moich informacji wynika, że E500 w W211 od zawsze miało 7G-Tronic, nawet przedlifty. Możesz się wypowiedzieć w tej kwestii?
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: Aloiz »

Panowie, orientowałem sie w kwestii ewentualnej naprawy rozrządu w silniku M272, to tak:

łańcuch ze ślizgami i napinaczem to jakieś 1200 zl

regeneracja 4 kolek rozrządu to 2500 zl z 2 letnia GW.

wałek wyrównoważający to 500 zl

myślę ze cena Do przełknięcia, skrzynia w W211 4matic to 722.6 wiec tez nie jest złe, z Airmaticiem w polifcie podobno jest lepiej niz W211 przedlift czy nawet W220, biorę tez pod uwage Skode Superb 3.6 V6 4x4, jeździłem ostatnio taka i powiem ze bardzo fajna taczka.

:D
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: --Arkadia-- »

jeśli dobrze kojarzę to tego silnika 3,5 L w polifcie nie zagazujesz jeśli ma to dla Ciebie znaczenie.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: Aloiz »

--Arkadia-- pisze:jeśli dobrze kojarzę to tego silnika 3,5 L w polifcie nie zagazujesz jeśli ma to dla Ciebie znaczenie.

jest do zagazowania, znajomy ma w211 polift w kombinezonie 2007r. i założył instalacje bez problemu.

:)
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: --Arkadia-- »

to możliwe, że coś pomieszałem z W212 - znajomy ma takowy właśnie 3,5 L i wszędzie mu odmawiali twierdząc, że tego silnika się nie gazuje.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
blendor
Posty: 136
Rejestracja: 4 lut 2017, o 12:13

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: blendor »

dwoch znajomych maja 500tki i zaden niema 7g ! jeden przedlift drugi polift
takze odrazu z grubej rury tak napisalem , ja jednak polecam 5G jak bys szukal ! chcoiaz samemu sobie sprawdzisz ile masz oleju w skrzyni a 7g jest upierdliwa , juz cepy nakombinowaly w fabryce bagnetu niema , sprawdzanie oleju na zasadzie przelewania cos jak w tylnym moscie , i przy odpowiedniej temp okolo 50 stopni , chore to ale celowe :-)
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: Muniek »

blendor pisze:dwoch znajomych maja 500tki i zaden niema 7g ! jeden przedlift drugi polift
takze odrazu z grubej rury tak napisalem , ja jednak polecam 5G jak bys szukal ! chcoiaz samemu sobie sprawdzisz ile masz oleju w skrzyni a 7g jest upierdliwa , juz cepy nakombinowaly w fabryce bagnetu niema , sprawdzanie oleju na zasadzie przelewania cos jak w tylnym moscie , i przy odpowiedniej temp okolo 50 stopni , chore to ale celowe :-)
7G - momenty wrzucania 6 i 7 biegu:
https://youtu.be/DQqVxDmm7g0?t=2m23s
https://youtu.be/JVgz65n4LvE?t=37s

5G:
https://www.youtube.com/watch?v=JSVgij1cfEc

To by dowodziło, że istnieją W211 E500 z oboma skrzyniami. Wikipedia wyjaśnia trochę tę kwestię:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes- ... ass_(W211)
Znaczyło by, że E500 RWD miało 7G a E500 4M tylko 5G. I tu jest pies pogrzebany niestety :rozpacz:
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
blendor
Posty: 136
Rejestracja: 4 lut 2017, o 12:13

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: blendor »

722.6 to bardzo dobra i znana nam skrzynia bardzo wytrzymala , 722.9 nie wroze takiej wytrzymalosci jak starszej siostry
ja mam doczynienia z obiema 5 biegowa i 7 takze wiem jak obie pracuja
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: tonidriver »

Jeszcze doczytaj jakie momenty obrotowe jedna i druga potrafią przenieść :)
blendor
Posty: 136
Rejestracja: 4 lut 2017, o 12:13

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: blendor »

jesli o tych momentach bylo do mnie to ci odrazu powiem ze 722.6 przenosi wieksze momenty jak .9 , .9 jest delikatniejsza i tyle
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: Aloiz »

Maly update tylnych lamp w Wołdze:

Obrazek

:)
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: Aloiz »

Po zakupie tylnych świateł przyszła pora na przednie reflektory, zostały poddane kompleksowej regeneracji +wymiana uszczelek wokół reflektora na nowe, do renowacji zostały halogeny, zdjęcie jednego reflektora po renowacji.


Obrazek


:)
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
Awatar użytkownika
Matkuba
Posty: 115
Rejestracja: 25 mar 2016, o 23:17
Lokalizacja: Warszawa

Re: E320 CDI Avantgarde by Aloiz

Post autor: Matkuba »

Kolego lampy pierwsze klasa !!!
Droga jest regeneracja takich lamp ????
W210 E280 2002r Kombi
VIN WDB2102631X080366
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości