E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

No ja bym zaczął od kół może zasyfiały
Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Posty: 115
Rejestracja: 30 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: Mlody_ndm »

Koła wyważone, niby lepiej ale jeszcze coś lekko trzęsie.
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Posty: 115
Rejestracja: 30 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: Mlody_ndm »

Ciekawostka, sam z siebie przestał trząść i nie wiem dlaczego.
Ostatnio wydech puścił na łączeniu, małe spawanko załatwiło sprawę.
Za to pojawił się problem z matą od poduszki w fotelu pasażera.
Co lepiej zrobić? Wymienić matę czy zamontować emulator?
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 583
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 01:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek »

poszukać na okolicznym szrocie i kupić fotel ze sprawną matą :hyhy:
wyjdzie chyba najtaniej (przynajmniej tak było w moim przypadku - 20zł :oczami: )
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573


S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278


S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Posty: 115
Rejestracja: 30 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: Mlody_ndm »

A dużo zabawy potem żeby tą matę przerzucić?
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Awatar użytkownika
Przemek
Posty: 583
Rejestracja: 16 wrz 2012, o 01:24
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Przemek »

na forum na pewno jest instrukcja jak zdjąć poszycie z fotela (sam korzystałem).
w 1-2h się wyrobisz. mi zajęło chyba 40min
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573


S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278


S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
Puki
Posty: 28
Rejestracja: 1 lut 2015, o 11:28
Lokalizacja: lubelskie

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Puki »

przejrzałem Twój wątek, bo po sprzedaży 430tki kupiłem 290td i powiem Ci tyle, że pełen szacun dla Ciebie chłopie, że wpompowałeś tyle kasy i pracy w classica 2.9 w gnoju i to jeszcze w manualu. Teraz auto jest naprawdę godne podziwu!
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Piasek »

Puki pisze: 2.9 w gnoju
oooooooooo :rotfl:
jakiś nowy termin :cwaniak:
dobre, dobre... 2.9 w gnoju :rotfl:
perzu126
Posty: 517
Rejestracja: 29 lip 2014, o 01:16
Lokalizacja: Perzów

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: perzu126 »

:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
2,9 W GNOJU
:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
C220D WDB2021211A313360
Obrazek
A208 CLK 200Kompressor
Forum W202
Star Diagnosis, okolice Kępna
Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Posty: 115
Rejestracja: 30 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Mlody_ndm »

Puki pisze:przejrzałem Twój wątek, bo po sprzedaży 430tki kupiłem 290td i powiem Ci tyle, że pełen szacun dla Ciebie chłopie, że wpompowałeś tyle kasy i pracy w classica 2.9 w gnoju i to jeszcze w manualu. Teraz auto jest naprawdę godne podziwu!
Dzięki :)
Ale jeszcze trochę pracy mnie czeka.
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Posty: 115
Rejestracja: 30 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Mlody_ndm »

Mesiek ostatnio niedomaga :(
Znowu zaczął bujać, potem pękła tylna lewa sprężyna i jeszcze zapchał katalizator...
Ale trudno, jutro dobieram z warsztatu. Mam nadzieję że mu przejdzie.
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Piasek »

Za mało w kitę mu dajesz że zapchał katalizator... to raz a dwa: daje do myślenia odnośnie kondycji pieca (pakuje olej w wydech)
Warto byłoby zmierzyć mu sprężanie (jak zamierzasz tym sie bujać jeszcze lata) i zmienić pierścienie, uszczelnić zawory, sprawdzić wtryski...
jonasz320
Posty: 29
Rejestracja: 28 lis 2015, o 21:28
Lokalizacja: koziolek

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: jonasz320 »

Piasek pisze:Za mało w kitę mu dajesz że zapchał katalizator... to raz a dwa: daje do myślenia odnośnie kondycji pieca (pakuje olej w wydech)
Warto byłoby zmierzyć mu sprężanie (jak zamierzasz tym sie bujać jeszcze lata) i zmienić pierścienie, uszczelnić zawory, sprawdzić wtryski...

ale bzdura ! w starym dieslu kat to zło konieczne i jak tylko go masz to odrazu go wywal ! bedzie lzej i szybciej jechał
zatkany kat moze spowodoac tryb awaryjny i koniec jazdy albo maks na 3 biegu i 60 km na godzine

mialem juz pozatykane katy w mercedesach i to w W124 i w W210 290TD tutaj trybik awaryjny i jazda jak maluchem
i nie zalezalo to od zadnych wtrysków ani kondycji silnika czy brania oleju takze wiekszej bzdury nie slyszalem
diesel czadzi i kat po 15-20 latch ma prawo byc zasyfiony do tego stopnia ze przestanie spelniac zadanie a nawet bedzie przeszkadzał w działaniu silnika

takze mlody nie sluchaj pana piaska bo gada glupoty i tyle ! wywal kata i nie poznasz OM602
bedzie ladnie turbinke słychac i bedzie sporo mocniejszy
katalizator w dieslach to nieporozumienie trzeba to swinstwo odrazu wywalac jak sie tylko auto kupi
głupi ten kto z tym dziadostwem uzytkuje auto
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Piasek »

Niech zgadnę: za młodu byłeś wyjątkowo pryszczaty i zawsze siedziałeś w pierwszej ławce przed biurkiem ?
jonasz320 pisze:głupi ten kto z tym dziadostwem uzytkuje auto
a jeszcze głupsi ci którzy to potem wdychają ??

Zobaczymy czy taki "mundry" będziesz jak cię techniczny na drodze albo diagnosta z SKP przepie***li za tego kastrata.

Podtrzymuję swoje: daj mu w palnik na trasie i samo się wyczyści
jonasz320
Posty: 29
Rejestracja: 28 lis 2015, o 21:28
Lokalizacja: koziolek

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: jonasz320 »

Piasek pisze:Niech zgadnę: za młodu byłeś wyjątkowo pryszczaty i zawsze siedziałeś w pierwszej ławce przed biurkiem ?
jonasz320 pisze:głupi ten kto z tym dziadostwem uzytkuje auto
a jeszcze głupsi ci którzy to potem wdychają ??

Zobaczymy czy taki "mundry" będziesz jak cię techniczny na drodze albo diagnosta z SKP przepie***li za tego kastrata.

Podtrzymuję swoje: daj mu w palnik na trasie i samo się wyczyści

nie pogrązaj sie cwaniaku ! jeszcze za mało lat przejezdziles mercedesami zeby tu sie wymądrzac ! jak sie cofniesz do lat 70 tych i od tych lat bedziesz obcował z ta marką to wróc na to forum
a teraz wypad
jak ci przeszkadza zapach diesla bez kataliztora to wsadz sobie nos do swojej dupy moze ten zapach ci sie spodoba
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości