E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Krążkowo. Brat poleca i też się u nich zaopatruje. Aczkolwiek trochę daleko z Warszawy Chyba, że wyślą...
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Mesiek już poskładany
Kurde części do niego są tanie jak barszcz.
Np. maska z grillem 100zł Zderzak 170zł, lampa używana 40zł, wzmocnienie górne 30zł
Ostatecznie zderzak poszedł zamiennik i co ciekawe pasuje dużo lepiej niż poprzedni tego samego producenta, a lampa była zwykła nie pod xenon i posłużyła tylko za dawcę obudowy bo kawałek mocowania się ułamał i zginął.
Przy okazji lampy zaliczyły profesjonalną polerkę.
Kurde części do niego są tanie jak barszcz.
Np. maska z grillem 100zł Zderzak 170zł, lampa używana 40zł, wzmocnienie górne 30zł
Ostatecznie zderzak poszedł zamiennik i co ciekawe pasuje dużo lepiej niż poprzedni tego samego producenta, a lampa była zwykła nie pod xenon i posłużyła tylko za dawcę obudowy bo kawałek mocowania się ułamał i zginął.
Przy okazji lampy zaliczyły profesjonalną polerkę.
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:10
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Wygląda lepiej niż przed tą kolizją , podziękuj Żonie.
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Fajnie się prezentuje po naprawie...
WDB2030161F154489
C270 CDI W203
C270 CDI W203
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
.szacunek za utrzymanie egzemplarza przy zyciu
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
W ramach chwili wolnego powklejałem zdjęcia od początku wątku bo te które były na ImageShack zniknęły...
Założyłem już letnie kapcie, zostaje problem klimy. Nie działa i nie jest to kwestia uszkodzenia chłodnicy przy dzwonie, bo ta wygląda na całą.
Pewnie tak jak w zeszłym roku... któryś wężyk zrobił prrryt
Założyłem już letnie kapcie, zostaje problem klimy. Nie działa i nie jest to kwestia uszkodzenia chłodnicy przy dzwonie, bo ta wygląda na całą.
Pewnie tak jak w zeszłym roku... któryś wężyk zrobił prrryt
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
tylko się cieszyć - ogarniesz tanim kosztem i pozostaje cieszyc się klimą w w210
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
to ze wyglada na całą , nei znaczy ze dobra , moj skraplacz wytrzymał od oryginału równe 18 latMlody_ndm pisze:W ramach chwili wolnego powklejałem zdjęcia od początku wątku bo te które były na ImageShack zniknęły...
Założyłem już letnie kapcie, zostaje problem klimy. Nie działa i nie jest to kwestia uszkodzenia chłodnicy przy dzwonie, bo ta wygląda na całą.
Pewnie tak jak w zeszłym roku... któryś wężyk zrobił prrryt
wygląda nadal jak nowy ale jak klimiarz napompował powietrze do próby to za wiatrakami bomblowało
mikroskopijne sito , twoja mogła byz juz podgnita i jak dostał strzała to zgnilizna wkoncu pusciła
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Klima ogarnięta, tanio nie było
Nabili mi klimę, okazało się że wentylatory nie kręcą. Umówiliśmy się ze za trzy dni wstawię i coś pokombinują z nimi.
Klima działała tylko musiałem uważać żeby nie zagotować, czyli w korkach wyłączałem. Ale zajeżdżam pod sklep wysiadam a spod maski tylko syk i mgiełka...
Chłodnica puściła za wentylatorem, podobno najbardziej typowe miejsce dla W210...
Skończyło sie wymianą chłodnicy na nową, wiatraków na używane i ponownym nabiciem
Nabili mi klimę, okazało się że wentylatory nie kręcą. Umówiliśmy się ze za trzy dni wstawię i coś pokombinują z nimi.
Klima działała tylko musiałem uważać żeby nie zagotować, czyli w korkach wyłączałem. Ale zajeżdżam pod sklep wysiadam a spod maski tylko syk i mgiełka...
Chłodnica puściła za wentylatorem, podobno najbardziej typowe miejsce dla W210...
Skończyło sie wymianą chłodnicy na nową, wiatraków na używane i ponownym nabiciem
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Fajnie ze utrzymujesz egzemplarz przy zyciu Tak samo robię ze swoją, a konca prac u mnie nie widać
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Znam to, Tam się zbiera wilgoć i jak notorycznie ucikał czynnik i zmieniłem speca, pierwsze co tam zajrzał i od razu powiedział krótko. Nowa chłodnica, wentylaroty do regeneracji bo sie wieszały i trzeba było stukać żeby ruszył i łożyska wybite, osuszacz nabicie, odgrzybienie i będzie spokoj. I tak mam już dwa lata, teraz trzeci sezon i obsługa klimy to wymiana filtra kabinowego raz na rok i ozonowanie.Mlody_ndm pisze:Chłodnica puściła za wentylatorem, podobno najbardziej typowe miejsce dla W210...
Skończyło sie wymianą chłodnicy na nową, wiatraków na używane i ponownym nabiciem
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
ale pewnie z 600 poleciałem za całość?
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
No tak bardziej ~700zł bo chłodnice wybrałem Nissensa
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
5 maja Żona wracała z pracy, niestety pani z Primery stwierdziła że ma ochotę skręcić w lewo w swoją posesję...
Efekty poniżej.
Pomijam zachowanie pani sprawcy która twierdziła że to Żony wina bo nie hamowała...
Oczywiście ubezpieczyciel sprawcy stwierdził szkodę całkowitą i wypłacił tyle co kot napłakał, ale się odwołuję i klepię, trudno, najwyżej się znowu dołoży.
Niestety proces naprawy nieco się przeciąga. Mój sprawdzony blacharzo-lakiernik nie miał warunków i czasu żeby wyprostować Złomka więc samochód trafił do podwykonawcy który okazał się mieć typowo blacharzowskie poczucie czasu, najpierw trzy tygodnie czekaj żeby zawieźć do niego samochód, a potem trzy tygodnie czekaj aż łaskawca weźmie się do pracy a potem dwa tygodnie zanim skończy... Przy okazji okazało się że podłużnica od polifta do przedlifta nie pasuje, różni się fartuchem i mocowaniem lampy - jest o 3 cm niższe.
Pierwszy etap naprawy zakończony, blacharz poprostował, pospawał i poskładał wszystko do kupy.
Samochód pojechał wczoraj do lakiernika. Ja w między czasie umyłem silnik i skrzynie które były całe zarzygane olejem bo przedni uszczelniacz na wale przepuszczał.
Komora silnika już polakierowana, jutro auto jedzie na montaż silnika.
Efekty poniżej.
Pomijam zachowanie pani sprawcy która twierdziła że to Żony wina bo nie hamowała...
Oczywiście ubezpieczyciel sprawcy stwierdził szkodę całkowitą i wypłacił tyle co kot napłakał, ale się odwołuję i klepię, trudno, najwyżej się znowu dołoży.
Niestety proces naprawy nieco się przeciąga. Mój sprawdzony blacharzo-lakiernik nie miał warunków i czasu żeby wyprostować Złomka więc samochód trafił do podwykonawcy który okazał się mieć typowo blacharzowskie poczucie czasu, najpierw trzy tygodnie czekaj żeby zawieźć do niego samochód, a potem trzy tygodnie czekaj aż łaskawca weźmie się do pracy a potem dwa tygodnie zanim skończy... Przy okazji okazało się że podłużnica od polifta do przedlifta nie pasuje, różni się fartuchem i mocowaniem lampy - jest o 3 cm niższe.
Pierwszy etap naprawy zakończony, blacharz poprostował, pospawał i poskładał wszystko do kupy.
Samochód pojechał wczoraj do lakiernika. Ja w między czasie umyłem silnik i skrzynie które były całe zarzygane olejem bo przedni uszczelniacz na wale przepuszczał.
Komora silnika już polakierowana, jutro auto jedzie na montaż silnika.
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
- Dobrodziej_1983
- Posty: 593
- Rejestracja: 20 lis 2016, o 02:22
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
O bracie.. Podziwiam Cię i mam do Ciebie pełny szacun
WDB2100171A513939 e290td - classic - sedan - manual -1997r. 160km/400NM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości