E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Posty: 115
Rejestracja: 30 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Mlody_ndm »

Panowie, poziom waszej dyskusji jest taki że już miałem nawet nic nie dopisywać...

Ale dobra, po wywaleniu kata faktycznie jest żywszy, ale problem z wchodzeniem w tryb awaryjny pozostał.
Co do samej operacji wywalania kata ze starego Diesla - moim zdaniem normalny zabieg, przerabiałem to w swoich samochodach nie raz, znajomi też i zawsze miało pozytywny skutek.
Co ciekawe samochód wcale nie musi być zajechanym kopciuchem sadzącym jak Autosan żeby mu się katalizator zapchał.
O kondycję silnika się nie boję, nie kopci jakoś szczególnie, pracuje ładnie, odpala w największe mrozy bez zająknięcia, byle akumulator dał radę silnikiem przekręcić.

Tyle że w nim tryb awaryjny nie powoduje jazdy 60km/h, jak mieć cierpliwość to i 140km/h pojedzie, tylko wolniej nabiera obrotów i nie pozwala wkręcić silnika powyżej 3000rpm.

Co do obaw o technicznego na drodze i diagnosty na SKP :rotfl:
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Piasek »

Mlody_ndm pisze:Panowie, poziom waszej dyskusji jest taki że już miałem nawet nic nie dopisywać...
Już nawet nie komentuję bo to karmienie trolla.
Mlody_ndm pisze: Ale dobra, po wywaleniu kata faktycznie jest żywszy, ale problem z wchodzeniem w tryb awaryjny pozostał.
a nie mówiłem... To tak jakbyś poszedł do dentysty a ten usunął zdrowego zęba. Szkoda kata kiedy był dobry. Teraz pozostaje dolot do rozbierania i czyszczenia bo zaasfaltowany.
Mlody_ndm pisze: Co do obaw o technicznego na drodze i diagnosty na SKP :rotfl:
Do czasu... Po sprzedaży przez 5 lat może cię jeszcze ktoś szarpnąć za kastrata i to jest jak z poduszkami - wada ukryta. Jedno pisemko i płacisz. A jak ktoś będzie chciał ci dopiec to pojedzie na jego wymianę do ASO Mercedesa. I nie wygrasz w żadnym sądzie: zabulisz aż zaskrzypi.
jonasz320
Posty: 29
Rejestracja: 28 lis 2015, o 21:28
Lokalizacja: koziolek

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: jonasz320 »

Mlody_ndm pisze:Panowie, poziom waszej dyskusji jest taki że już miałem nawet nic nie dopisywać...

Ale dobra, po wywaleniu kata faktycznie jest żywszy, ale problem z wchodzeniem w tryb awaryjny pozostał.
Co do samej operacji wywalania kata ze starego Diesla - moim zdaniem normalny zabieg, przerabiałem to w swoich samochodach nie raz, znajomi też i zawsze miało pozytywny skutek.
Co ciekawe samochód wcale nie musi być zajechanym kopciuchem sadzącym jak Autosan żeby mu się katalizator zapchał.
O kondycję silnika się nie boję, nie kopci jakoś szczególnie, pracuje ładnie, odpala w największe mrozy bez zająknięcia, byle akumulator dał radę silnikiem przekręcić.

Tyle że w nim tryb awaryjny nie powoduje jazdy 60km/h, jak mieć cierpliwość to i 140km/h pojedzie, tylko wolniej nabiera obrotów i nie pozwala wkręcić silnika powyżej 3000rpm.

Co do obaw o technicznego na drodze i diagnosty na SKP :rotfl:


zgadza sie mlody poniewaz po przez zatkany kat i wsteczne wybuchy spalin prawdopodonie zostal uszkodzony zawor EGR !
stad tryb awaryjny
gdybym to wiedzial z teorii to nei odzywal bym ryja , ale mam to przetestowane w praktyce , dolot zostaw w spokoju ,
wymien zawor egr i skasuj bład chociaz nie zawsze jest taka potrzeba
i sprawdz czy auto zadziala powinno zadzialas od strzała
takze podmien EGR , a dolotem sie nie przejmuj 140 km na hodzine przez 10 minut na autostradzie i to co sie ma oczyscic to sie samo oczysci


PIASKA NIE SLUCHAJ !! TU W POLSCE NAM TAKICH LUDZI JAK ON TRZEBA CO SIE BOjA WLASNEGO CIENIA I PANA DIAGNOSTE HAHAHAH
takimi sie super manipuluje przyglupami
to są wlasnei te lizusy , co najbardziej wchodza w dupe swojemu przelozonemu a jak widza wladze na ulicy to sie klaniaj po same jaja



tonidriver: ogarnij się
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: kid »

Piasek pisze:Po sprzedaży przez 5 lat może cię jeszcze ktoś szarpnąć za kastrata i to jest jak z poduszkami - wada ukryta. Jedno pisemko i płacisz. A jak ktoś będzie chciał ci dopiec to pojedzie na jego wymianę do ASO Mercedesa. I nie wygrasz w żadnym sądzie: zabulisz aż zaskrzypi.
Ten to ma fantazję :rotfl:
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Piasek »

Błoga nieświadomość prawa w sumie jest fajnym stanem ;)
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: GracKa »

jprd co tu się dzieje nie o takie forum nic nie robiłem
Awatar użytkownika
CREAMTEAM
Posty: 435
Rejestracja: 4 lut 2012, o 12:10
Lokalizacja: Inowrocław

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: CREAMTEAM »

Komentarze rodem z forum BMW E36 !
Ludzie...kultury trochę bo się aż odechciewa !
BYŁ ---> W210 320 CDI Avantgarde
BYŁ ---> W140 S500 Long

JEST ---> Karawan AMG :D W210 320 CDI
WDB2102261A975555
Awatar użytkownika
Mlody_ndm
Posty: 115
Rejestracja: 30 lis 2013, o 18:56
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Mlody_ndm »

Piasek pisze:
Do czasu... Po sprzedaży przez 5 lat może cię jeszcze ktoś szarpnąć za kastrata i to jest jak z poduszkami - wada ukryta. Jedno pisemko i płacisz. A jak ktoś będzie chciał ci dopiec to pojedzie na jego wymianę do ASO Mercedesa. I nie wygrasz w żadnym sądzie: zabulisz aż zaskrzypi.
Hmm... doczytaj jak to jest jeżeli sprzedającym jest osoba fizyczna a nie prawna to raz.
Dwa gdybym nie napisał na forum że wyciąłem kata kto mi udowodni że nie wiedziałem że go nie ma? Może tak już sam nieświadomie kupiłem, a nie mam obowiązku znania się na samochodach i rozkładania ich na części pierwsze po zakupie żeby sprawdzić czy wszystko jest. Sprawa generalnie z KC i ciężka do wygrania dla pozywającego.
Zwłaszcza jak auto stare, a ja jestem 5 właścicielem z czego 4 w kraju...

Dlaczego zakładasz że nie uprzedzę kupującego że kata nie ma?
Jak ktoś kupuje ode mnie samochód to dostaje o nim pełną wiedzę jaką ja posiadam, wiem że w polskich realiach brzmi to nieprawdopodobnie ale sam nie lubię być oszukiwany, więc ja też nie mam zwyczaju oszukiwać.
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Piasek »

KC a orzecznictwo sądowe w konfrontacji z kancelarią prawną reprezentującą nabywcę to dwie zupełnie różne rzeczy.
I to że jesteś osobą fizyczną wcale cię nie zwalnia z odpowiedzialności z tyt. wad ukrytych.
A piszę to z doświadczenia bo u mnie jest cała masa "handlorzy" i każdy miał 1-2 sprawy sądowe (a tych które zakończyli "po cichu" po kilka) o silniki, powypadki, kastraty czy korekty licznika, ciągnie się to 2-3 lata i albo od razu oddaje ludziom parę tysięcy i zamyka sprawę albo może i wybrnie ale i tak tyle samo wyda tyle że na pomoc prawną.
Oczywiście się zabezpieczają że jak mina to sprzedaje "na niemca" i bujaj się no ale zdarzają się jeszcze takie incydenty jak ten że pół godziny po odjeździe klienta jechał z gotówką i lawetą zabierać auto z drogi i kasę oddawać ludziom.
jonasz320
Posty: 29
Rejestracja: 28 lis 2015, o 21:28
Lokalizacja: koziolek

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: jonasz320 »

Mlody_ndm pisze:
Piasek pisze:
Do czasu... Po sprzedaży przez 5 lat może cię jeszcze ktoś szarpnąć za kastrata i to jest jak z poduszkami - wada ukryta. Jedno pisemko i płacisz. A jak ktoś będzie chciał ci dopiec to pojedzie na jego wymianę do ASO Mercedesa. I nie wygrasz w żadnym sądzie: zabulisz aż zaskrzypi.
Hmm... doczytaj jak to jest jeżeli sprzedającym jest osoba fizyczna a nie prawna to raz.
Dwa gdybym nie napisał na forum że wyciąłem kata kto mi udowodni że nie wiedziałem że go nie ma? Może tak już sam nieświadomie kupiłem, a nie mam obowiązku znania się na samochodach i rozkładania ich na części pierwsze po zakupie żeby sprawdzić czy wszystko jest. Sprawa generalnie z KC i ciężka do wygrania dla pozywającego.
Zwłaszcza jak auto stare, a ja jestem 5 właścicielem z czego 4 w kraju...

Dlaczego zakładasz że nie uprzedzę kupującego że kata nie ma?
Jak ktoś kupuje ode mnie samochód to dostaje o nim pełną wiedzę jaką ja posiadam, wiem że w polskich realiach brzmi to nieprawdopodobnie ale sam nie lubię być oszukiwany, więc ja też nie mam zwyczaju oszukiwać.
młody nie sluchaj tego goscia nei wdawaj sie z nim w dyskusje jak taki ktos moze byc uzytkownikiem mercedesa ?
to pewnie mlody chłopak i jego pierwszym mercedesem byl W210 cwaniactwo w jego wypowiedziach idzie wyczuc na tysiac kilometrów
młody wyksztalcony z duzego miasta
wyznawca PO he he :rozpacz: :rozpacz:


nie sluchaj go i lepiej zabierz sie za porzadkowanie auta
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Piasek »

jonasz320 pisze: wyksztalcony z duzego miasta
wyznawca PO
ten to ma dopiero niedobory egzystencjalno-światopoglądowe.
zmień leki albo forum
Awatar użytkownika
Kaczmar
Posty: 288
Rejestracja: 15 mar 2014, o 12:17
Lokalizacja: Ostrzeszów

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Kaczmar »

Puki pisze:przejrzałem Twój wątek, bo po sprzedaży 430tki kupiłem 290td i powiem Ci tyle, że pełen szacun dla Ciebie chłopie, że wpompowałeś tyle kasy i pracy w classica 2.9 w gnoju i to jeszcze w manualu. Teraz auto jest naprawdę godne podziwu!
Prawie mnie ominął tekst roku :super:
jonasz320 pisze: jak ci przeszkadza zapach diesla bez kataliztora to wsadz sobie nos do swojej dupy moze ten zapach ci sie spodoba
:padam: :zabawa:
Widac że forum żyje i ludzie się integruja nawet
Obrazek:E430
W202 C200 1994r 300.000km sprzedany
W202 C280 1994r 87.777km
W210 E430 2001r 230.000km 4-Matic 7-passenger V8 ;)
1JZ
Posty: 158
Rejestracja: 8 lip 2014, o 00:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: 1JZ »

Piasek nie rob sobie jaj z tymi katalizatorami :lol: Handlarz jest firma to zupelnie inna para kaloszy, ale zwykly prywatny uzytkownik nie musi miec pojecia o katalizatorach czy innych cudach na kiju. Wypierdziane 20letnie auto z 5wlascicielami w cenie dwoch srednich krajowych - juz widze jak to idzie do sadu.
S210 320 CDI Avantgarde
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: Piasek »

1JZ pisze: Wypierdziane 20letnie auto z 5wlascicielami w cenie dwoch srednich krajowych - juz widze jak to idzie do sadu.
to nie obliguje do tego aby było niesprawne a w świetle przepisów kontroli SKP takie właśnie jest.
Wiadomo - uni kat 250-300zł kosztuje - taniej wstawić niż się szarpać ale jakby mi zakwestionował brak FAP/DPF i reszty układu o którego braku nie wiedziałem w momencie zakupu nie odpuściłbym nawet gdyby 2 średnie krajowe kosztował bo ich wstawienie również 2 średnie kosztuje.
Dobra, szkoda się rozwodzić. Wrócimy do sprawy za rok lub dwa.
jonasz320
Posty: 29
Rejestracja: 28 lis 2015, o 21:28
Lokalizacja: koziolek

Re: E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm

Post autor: jonasz320 »

skoncz juz facet bo nudzisz jak chcesz sie za prawnika bawic to wyp...dalaj na inne forum
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 60 gości