Śruby w kołach 220CDI 143

Nadwozie, lakier, oświetlenie zewnętrzne.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jjaakkuubb
Posty: 35
Rejestracja: 16 cze 2009, o 12:24
Lokalizacja: wellingborough

Śruby w kołach 220CDI 143

Post autor: jjaakkuubb »

Witam jestem szczesliwym posiadaczem mercedesa 220 cdi i gdy kupowałem to nie sprawdziłem czy posiadam nakładke zabezpieczajaca aby odkrecic śruby i niestety jej nie ma (a musze zdjac koła) doradzoni mi kupic nowe a te rozwiercic czy to jest jedyny sposób czy może jest jakis uniwersalny klucz???
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Gdyby byl uniwersalny klucz to zabezpieczenia stracily by sens.
Pussey
Posty: 1007
Rejestracja: 6 sty 2009, o 15:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pussey »

Wrzuć foto tej zabezpieczającej śruby.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

co by to nie bylo to proponuje dorobic koncowke samemu lub u slusarza, rozwiercanie to ostatecznosc.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
romek61
Doradca VIP
Posty: 1131
Rejestracja: 14 kwie 2009, o 16:18
Lokalizacja: tychy

Post autor: romek61 »

jjaakkuubb, Nasadka na śrubę na pewno jest w samochodzie. Trzeba tylko dobrze się rozejżeć.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
jjaakkuubb
Posty: 35
Rejestracja: 16 cze 2009, o 12:24
Lokalizacja: wellingborough

Śruby w kołach 220CDI 143

Post autor: jjaakkuubb »

Pussey pisze:Wrzuć foto tej zabezpieczającej śruby.
wrzucam foto
Załączniki
160620091060.jpg
Pussey
Posty: 1007
Rejestracja: 6 sty 2009, o 15:31
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Pussey »

Myślałem że na allegro znajdę, ale te Twoje się nieco różnią.

Możesz spróbować w sklepie motoryzacyjnym zobaczyć czy mają takie ustrojstwa, może dałoby się coś dopasować.

Jeżeli nie to do zakładu wulkanizacyjnego, widziałem jak na podobną śrubę koleś nabił młotem taką tuleję w której był stożkowaty otwór i normalnie pneumatycznym kluczem odkręcali. Miejsce pomiędzy łbem śruby, a otworem felgi jest ;-)
Awatar użytkownika
rene
Posty: 480
Rejestracja: 13 sty 2009, o 21:10
Lokalizacja: Łódź

Post autor: rene »

jjaakkuubb, to są śruby firmy McGard. Mam taki komplet w domu, został mi po Seacie. Niestety każdy komplet ma inny wzór wycięcia. Końcówkę można zamówić, ale niestety trzeba znać kod, który jest na opakowaniu.

Obrazek
Srebrna S210 290TD T Classic Automat '97
WDB2102171A400160
Obrazek
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Ale sprawdx najpierw wszystkie zakamarki. w autku! Kolega jak zdemolował śrube to nasadke /łącznik znalazł. Było w podłokietniku zawinięte ładnie w szmatke aby sie nie poobijało.
Trzeba było słyszec jego wiązankę!!! A 3 razy sprawdzał!! Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
jjaakkuubb
Posty: 35
Rejestracja: 16 cze 2009, o 12:24
Lokalizacja: wellingborough

220CDI 143

Post autor: jjaakkuubb »

baca pisze:Ale sprawdx najpierw wszystkie zakamarki. w autku! Kolega jak zdemolował śrube to nasadke /łącznik znalazł. Było w podłokietniku zawinięte ładnie w szmatke aby sie nie poobijało.
Trzeba było słyszec jego wiązankę!!! A 3 razy sprawdzał!! Hej!
Włąsnie spradzałem wszystko i (cholera nie ma) trafia mnie bo przez takie g... małe nie moge nigdzie dalej pojechac pozostake mi tylko rozwiercanie nie mam wyjscia
MB 220cdi 143...
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

ja bym zrobil z tego odcisk woskowy, potem odlew z gipsu i dal na komputerowa frezarke zeby dorobili.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

No to dupa. Możliwości widze możliwości 3 :
1. Precyzyjne wiercenie dobrym wiertłem [bo to srubki klasy 12 ] na 3 raty tzn. 4mm/8mm/11mm .
2. Wytoczyc rurke na wymiar łba ale 0,1 mm mniejszą i nabic na gorąco. A potrm kręcic za rurkę.
3. Do oponiarza niech sie męczy. Powinien miec wykrętak stożkowy wewnętrzny.
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
Mały v8
Posty: 333
Rejestracja: 14 lut 2008, o 21:53
Lokalizacja: Siedlce (WS)
Kontakt:

Post autor: Mały v8 »

baca pisze: 2. Wytoczyc rurke na wymiar łba ale 0,1 mm mniejszą i nabic na gorąco. A potrm kręcic za rurkę.
!
Ja zrobiłem podobnie w zony alfie, nabiłem szesciokątny klucz nasadowy , i normalnie wykręciłem.
"Jako że nie mam o tym zielonego pojęcia , tym chętniej się wypowiem" S Tym.
jjaakkuubb
Posty: 35
Rejestracja: 16 cze 2009, o 12:24
Lokalizacja: wellingborough

rozwiazanie!!!

Post autor: jjaakkuubb »

Dobra jestem szczęśliwy!!!, rozwiązanie było prostsze niż sadziłem pytałem jeździłem ceny-(rozwiercanie około 60 funtow) komplet śrub 30 fontów wszystko o co pytałem to drogo a jeden przydatkowy koleś dodam że Anglik powiedział jedz do salonu Mercedesa (ja na słowo Salon zobaczyłem tylko ($$$) ale ok pojechałem i co sie okazało kultura niesamowita przyjeli mnie jak bym chciał gotówką kupić nowy samochód około 4 minut i juz wiedzieli co zamowic koszt 23 funty ( jaka różnica)
Wniosek :Czasem warto pytać nawet tam gdzie wydaje nam sie ze będzie najdrożej...
:arrow: :arrow: (Dziękuje za pomoc użytkownikom)
:-D
MB 220cdi 143...
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Jaakub! Fuj! Poszedłes na łatwiznę! jak tak można!! Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości