Błotnik Klokkerholm/prawy przód z otworem na kierunkowskaz
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Progi można kupić na alledrogo już ocynkowane.Leszek304 pisze:Sam mam taki plan aby ocynkować błotniki, progi i tylne reperaturki gdy przyjdzie czas zmierzyć się z rdzą
Cynkowanie błotników to rzeczywiście niewielki koszt, reperaturek jeszcze mniejszy, ale trudno wyczuć jak się będzie zachowywało miejsce wspawania takiej pereraturki, spawy są najsłabsze niestety.
Nie wiem czy nie lepiej dokładnie to wyczyścić i nie pomalować cynkeim w spray`u.
Rozmiawiałm z chłopek, który produkuje odgrodzenia i w miejscu zawiesi cynk nie łapie i właśnie tam maluje takim spray`em, daje na to gwarancje, nikt nie reklamuje i nie ma z tym problemów, ale jak będzie na aucie? Nie wiem
O spawy bym się nie martwił. Zwróć uwage że błotniki i reperaturki zaczynają gnić na brzegach, rantach, zaczynając od miejsca w które najwięcej koło chlapie soli zimą. Nie widziałem aby reperaturka gniła w miejscu spawu. Te miejsce można zabezpieczyć antykorozyjnie i powinno trzymać latami gdyż jest, że się tak wyrażę, w środku elementu a nie na rancie z którego najszybciej odpryskuje farba i wdaje się korozja
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
No i właśnie nie jest tak do końca. Mój kolega z pracy miał wspawywane reperaturki do Hondy Civic i o ile one same i błotnik wyżej do dziś dnia są w dobrej kondycji to miejsce spawu puchnie , jak uda mi się zrobić zdjęcie to wrzucę.Leszek304 pisze:gdyż jest, że się tak wyrażę, w środku elementu
[ Dodano: 2013-07-09, 08:33 ]
Akurat dzisiaj przyjechał autem do pracy i udało mi się cyknąć obiecane zdjęcie błotnika, w miejscu spawu jest lipaLeszek304 pisze:Nie widziałem aby reperaturka gniła w miejscu spawu.
Ewidentnie niedokładna robota. No cóż, może miało być szybko i jak najtaniej i może coś w sztuce pominięto. Wprawny blacharz lub lakiernik od razu pewnie rozpozna na jakim etapie popełniono błąd. Dodatkowo to na rancie nadkola(łączenie z fartuchem) to ponowna rdza czy brud?
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
A wiesz może czy mają w ASO zamiennik z gwarancja do polifta i jaki jest numer części takiego błotnika (lewy/prawy).hammond24 pisze:Dobra używka 300-400 zł.W ASO mają ori za 900 minus rabat,albo zamiennik z gwarancją za 470.Jak nie dostanę,to chyba zdecyduje się na ten zamiennik.
Bo byłem w ASO ale oryginał wycenili mi na 1060zł za sztukę a o zamienniku gościu nic nie wiedział a może nie chciał wiedzieć
WDB2100071B496129
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości