Błotnik Klokkerholm/prawy przód z otworem na kierunkowskaz

Nadwozie, lakier, oświetlenie zewnętrzne.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Post autor: Leszek304 »

1. Oryginalne blachy montowane fabrycznie gniją na potęgę? TAK
2. Oryginalne blachy w ASO są najdroższe na rynku? TAK
3. Oryginalna blacha ma szansę na ponowne zgnicie? TAK
4. Czy jest jakakolwiek logika kupowania ponownie takiej gnijącej blachy? NIE
5. Moje zdanie: kupić zamiennik, ocynkować i mieć spokój na lata. Wyjdzie co najmniej o połowe taniej.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

hammond24 i co w końcu kupiłeś, jak zabezpieczyłeś i jak było z paswnością?
Widzę, że jesteś na etapie renowacji swojej Gwiazdy i trochę w tym temacie masz do powiedzenia.
Ja rozpocząłem walkę z rudą na mojej Gwiazdce i wolę podpytać bardziej doświadczonych zanim głupot narobię :P
Co myślisz tym?
Próg
Błotnik Przedni
Reperatórka błotnika tylnego
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Też to brałem pod uwagę,ale na moje pytanie kto jest producentem nie było odpowiedzi.Kupiłem jeden błotnik oryginał,ale to było w zeszłym roku,drugi teraz firmy EMBO.Oba 100% zgodność.Przysłali mi błotnik Blic,był o 7 /SIEDEM/ cm za długi.Bo tani.Za EMBO trzeba dać około 350 zł.Progi kupiłem Klokkenhorna,jeden został,prawy nie był potrzebny.240 zł sztuka.Tak czy inaczej i tak będziesz musiał blachy zabezpieczyć po swojemu.Przy obecnej technologii da się zabezpieczyć starą beczkę po śledziach,ale to musi gabarytowo być beczka,a nie puszka po ogórkach konserwowanych m-ki "Wczesny Gierek".Starsi userzy wiedzą o czym piszę.Reperaturki nie były mi potrzebne.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
lancer
Posty: 553
Rejestracja: 18 cze 2011, o 23:14
Lokalizacja: siedlce

Post autor: lancer »

a może w czasie takiej naprawy weźcie pod uwagę cynowanie. Widziałem elementy z blachy 2mm po ocynkowaniu ogniowym i były lekko zdeformowane więc chyba nie oddałbym do cynkowania błotnika
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

I słusznie.Rozmawiałem z fachowcem i odradził.Wywód był długi,ale rzeczowy.W konkluzji w fabryce tak,nie da się w małych zakładach.Cynkowanie nie jest takie proste,bo również należy wytrawić blache.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

A ja znowu rozmawiałem z moim lakiernikiem i powedział, że to dobry pomysł.
Dzwoniłem też do firmy, która zajmuje się cynkowaniem i mówiłem, że chodzi o błotniki.
W odpowiedzi usłyszałem, że nie ma problemu, muszą być tylko dobrze wypiaskowane do gołej blachy (na tym etapie może dojść do pogięcia błotnika), wtedy oni to wytrawią w kwasie i ocynkują, tylko czy cynk takiej blachy będzie się rzymał. żaden sprzedawca nie przedstawi kart charakterystyki stali używanej do produkcji tych błotników a zawartość krzemu jest tu bardzo ważna.

Jakie jest Wasze zdanie na temet cynku w spray`u? podobno jest w nim 98-99 czystego cynku.
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Przede wszystkim jest prawie niemożliwe dojście do "zakamarków' elementu /problem techniczny/.To co mi po ocynkowaniu powierzchni która prawie nie koroduje?np.góra błotnika
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

hammond24 pisze:To co mi po ocynkowaniu powierzchni która prawie nie koroduje?np.góra błotnika
W sumie Fakt :|
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
Awatar użytkownika
phan
Posty: 421
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 13:29
Lokalizacja: Poznań

Post autor: phan »

Czy ktoś z Szanownych kolegów zakładał błotnik do polifta firmy Blik ?

http://blic.intercars.com.pl/#/ajax_str.php?id=952
W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359)

Obrazek
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

phan, w moim przedlifcie zainstalowałem błotniki tej firmy.
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
Awatar użytkownika
phan
Posty: 421
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 13:29
Lokalizacja: Poznań

Post autor: phan »

i jak leżą ?
W210 E220 CDI 00' AVANTGARDE sedan with automatic transmission in color Tansanitblau (359)

Obrazek
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Post autor: Aikas »

phan pisze:i jak leżą ?
Jak ORI, polecam. zamknij w mój temat, tam są zdjęcia.
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
paputek11
Posty: 670
Rejestracja: 6 maja 2008, o 10:33
Lokalizacja: jaworzno

Re: Błotnik Klokkerholm/prawy przód z otworem na kierunkowsk

Post autor: paputek11 »

Właśnie zamówiłem blotniki klokkerholm po136 zł lekko przerysowane i niby jakis wgniot w intercars a jeśli będzie za bardzo zniszczony to po rabacie mam blika za 170:-D
Jak myślicie lepiej brać klokkerholm czy blik?
w210 2,5 d 1996 r. avangarde
VIN WDB2100101A097747
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Re: Błotnik Klokkerholm/prawy przód z otworem na kierunkowsk

Post autor: hammond24 »

Jaki sens szpachlować nowe błotniki?
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
paputek11
Posty: 670
Rejestracja: 6 maja 2008, o 10:33
Lokalizacja: jaworzno

Re: Błotnik Klokkerholm/prawy przód z otworem na kierunkowsk

Post autor: paputek11 »

Dlatego zobaczę jaka ta ryska jeśli będzie minimalna to się zastanowię ale chyba raczej blik zależy jak z pasownościa części.
w210 2,5 d 1996 r. avangarde
VIN WDB2100101A097747
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości