Błotnik Klokkerholm/prawy przód z otworem na kierunkowskaz
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
1. Oryginalne blachy montowane fabrycznie gniją na potęgę? TAK
2. Oryginalne blachy w ASO są najdroższe na rynku? TAK
3. Oryginalna blacha ma szansę na ponowne zgnicie? TAK
4. Czy jest jakakolwiek logika kupowania ponownie takiej gnijącej blachy? NIE
5. Moje zdanie: kupić zamiennik, ocynkować i mieć spokój na lata. Wyjdzie co najmniej o połowe taniej.
2. Oryginalne blachy w ASO są najdroższe na rynku? TAK
3. Oryginalna blacha ma szansę na ponowne zgnicie? TAK
4. Czy jest jakakolwiek logika kupowania ponownie takiej gnijącej blachy? NIE
5. Moje zdanie: kupić zamiennik, ocynkować i mieć spokój na lata. Wyjdzie co najmniej o połowe taniej.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
hammond24 i co w końcu kupiłeś, jak zabezpieczyłeś i jak było z paswnością?
Widzę, że jesteś na etapie renowacji swojej Gwiazdy i trochę w tym temacie masz do powiedzenia.
Ja rozpocząłem walkę z rudą na mojej Gwiazdce i wolę podpytać bardziej doświadczonych zanim głupot narobię
Co myślisz tym?
Próg
Błotnik Przedni
Reperatórka błotnika tylnego
Widzę, że jesteś na etapie renowacji swojej Gwiazdy i trochę w tym temacie masz do powiedzenia.
Ja rozpocząłem walkę z rudą na mojej Gwiazdce i wolę podpytać bardziej doświadczonych zanim głupot narobię
Co myślisz tym?
Próg
Błotnik Przedni
Reperatórka błotnika tylnego
Też to brałem pod uwagę,ale na moje pytanie kto jest producentem nie było odpowiedzi.Kupiłem jeden błotnik oryginał,ale to było w zeszłym roku,drugi teraz firmy EMBO.Oba 100% zgodność.Przysłali mi błotnik Blic,był o 7 /SIEDEM/ cm za długi.Bo tani.Za EMBO trzeba dać około 350 zł.Progi kupiłem Klokkenhorna,jeden został,prawy nie był potrzebny.240 zł sztuka.Tak czy inaczej i tak będziesz musiał blachy zabezpieczyć po swojemu.Przy obecnej technologii da się zabezpieczyć starą beczkę po śledziach,ale to musi gabarytowo być beczka,a nie puszka po ogórkach konserwowanych m-ki "Wczesny Gierek".Starsi userzy wiedzą o czym piszę.Reperaturki nie były mi potrzebne.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
I słusznie.Rozmawiałem z fachowcem i odradził.Wywód był długi,ale rzeczowy.W konkluzji w fabryce tak,nie da się w małych zakładach.Cynkowanie nie jest takie proste,bo również należy wytrawić blache.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
A ja znowu rozmawiałem z moim lakiernikiem i powedział, że to dobry pomysł.
Dzwoniłem też do firmy, która zajmuje się cynkowaniem i mówiłem, że chodzi o błotniki.
W odpowiedzi usłyszałem, że nie ma problemu, muszą być tylko dobrze wypiaskowane do gołej blachy (na tym etapie może dojść do pogięcia błotnika), wtedy oni to wytrawią w kwasie i ocynkują, tylko czy cynk takiej blachy będzie się rzymał. żaden sprzedawca nie przedstawi kart charakterystyki stali używanej do produkcji tych błotników a zawartość krzemu jest tu bardzo ważna.
Jakie jest Wasze zdanie na temet cynku w spray`u? podobno jest w nim 98-99 czystego cynku.
Dzwoniłem też do firmy, która zajmuje się cynkowaniem i mówiłem, że chodzi o błotniki.
W odpowiedzi usłyszałem, że nie ma problemu, muszą być tylko dobrze wypiaskowane do gołej blachy (na tym etapie może dojść do pogięcia błotnika), wtedy oni to wytrawią w kwasie i ocynkują, tylko czy cynk takiej blachy będzie się rzymał. żaden sprzedawca nie przedstawi kart charakterystyki stali używanej do produkcji tych błotników a zawartość krzemu jest tu bardzo ważna.
Jakie jest Wasze zdanie na temet cynku w spray`u? podobno jest w nim 98-99 czystego cynku.
Przede wszystkim jest prawie niemożliwe dojście do "zakamarków' elementu /problem techniczny/.To co mi po ocynkowaniu powierzchni która prawie nie koroduje?np.góra błotnika
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Czy ktoś z Szanownych kolegów zakładał błotnik do polifta firmy Blik ?
http://blic.intercars.com.pl/#/ajax_str.php?id=952
http://blic.intercars.com.pl/#/ajax_str.php?id=952
Re: Błotnik Klokkerholm/prawy przód z otworem na kierunkowsk
Właśnie zamówiłem blotniki klokkerholm po136 zł lekko przerysowane i niby jakis wgniot w intercars a jeśli będzie za bardzo zniszczony to po rabacie mam blika za 170:-D
Jak myślicie lepiej brać klokkerholm czy blik?
Jak myślicie lepiej brać klokkerholm czy blik?
w210 2,5 d 1996 r. avangarde
VIN WDB2100101A097747
VIN WDB2100101A097747
Re: Błotnik Klokkerholm/prawy przód z otworem na kierunkowsk
Jaki sens szpachlować nowe błotniki?
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Re: Błotnik Klokkerholm/prawy przód z otworem na kierunkowsk
Dlatego zobaczę jaka ta ryska jeśli będzie minimalna to się zastanowię ale chyba raczej blik zależy jak z pasownościa części.
w210 2,5 d 1996 r. avangarde
VIN WDB2100101A097747
VIN WDB2100101A097747
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości