Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Sephirioth
Posty: 66
Rejestracja: 10 sie 2016, o 08:21

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: Sephirioth »

Wydaje mi się, że to ogłoszenie gdzieś na forum mi mignęło ale nie mogę sobie przypomnieć co tam było z nim. Co sądzimy?
http://motochamp.gratka.pl/ogl/20675667 ... 705ded63,1
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: Muniek »

http://allegro.pl/mercedes-w210-3-2-cdi ... ml#thumb/7

Kod: Zaznacz cały

Ident. number (FIN)	WDB2102261B456123
VIN	WDB2102261B456123
Baumuster	210226
Sales name	E 320 CDI
Order number	0 2 219 71149 (Destination: Branch Hamburg)
Delivery date	15 10 2001
PAINT1	744U BRILLIANT SILVER METALLIC
Interior color	211A LEATHER ANTHRACITE
Engine	613961 30 071086
Gearbox	722626 03 249766

202B	OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
210A	LEATHER
211A	LEATHER ANTHRACITE
213	PARAMETER STEERING
219L	HAMBURG BRANCH
220	PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
230B	CUSTOMER SERVICE - STATION EUROPE
242	FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
249	INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
260	TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
275	MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR)
293	SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT
2XXL	FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
345	RAIN SENSOR
352	COMAND
354	ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
414	ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423	5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
480	SELF-LEVELLING SUSPENSION
500	OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING
543	SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
581	AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
584	ELECTRIC WINDOW REGULATOR
600	HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611	EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612	HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC
653	SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
673	HIGH-CAPACITY BATTERY
744U	BRILLIANT SILVER METALLIC
802	AEJ 01/1/X
810	SOUND SYSTEM
819	CD CHANGER
852	MOBILE.PRE-INSTALL.COMPL.ON TOWER NOKIA SERIES 5/6
873	SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
875	HEATED SCREEN WASH SYSTEM
876	INTERIOR LIGHT ASSEMBLY
877	READING LAMP IN THE REAR
910	DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
955	EQUIPMENT PACKAGE ELEGANCE
988	VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.)
M002	ENGINE WITH EXHAUST TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M002 *1	210____ 19960904 ENGINE WITH EXHAUST TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M002 *2	613.9__ 19961128 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M002 *3	722.6__ 19960119 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER
M32	CAPACITY 3,2 LITER
M613	R6-DIESEL ENGINE M613
Zrobilem 72 zdjecia i 3 filmy. Z tyłu brakuje obu zaślepek na progi. Pod trzema drzwiami (ich uszczelkami) są purchle ze rdzą, drzwi PP wyglądały na zdrowe. Auto jest dość mocno obite. Dwa przednie błotniki to śmietnik i poza wymianą nic ich nie uratuje. Całe auto poza dachem było malowane już kiedyś. Sprzedajacy kupił je z komisu ASO za 40 tysięcy w 2009 roku. Regenerował turbine i jest jeszcze na gwarancji. Głowicę również kiedyś naprawiał. Ma sporo papierów od tego auta i każdą naprawę udokumentowaną. Ma też zdjęcie z kolizji. Kolizja dotknęła przednią lewą stronę auta. Do wymiany jest uszczelka anteny na dachu oraz uszczelka drzwi kierowcy. Rdza jest zamalowana Hammereidem - sprzedający tłumaczy, że nie chce ładować kasy już w ten samochód i tak mu poradził lakiernik. Auto było serwisowane w jednym z polecanych warsztatów w Bydgoszczy. Czujniki parkowania nie działają. Spryskiwacze reflektorów nie działają. Lewy reflektor jest nowy(zamiennik) a drugi jest oryginalny. Nie mają popękanych zaczepów. Na tylnej klapie nie pali się lampka. Spalona żarówka podświetlenia tablicy powoduje błąd Lampe Defect. Podłużnice mają grubość lakieru 40-50 mikronów, reszta auta około 150 co by wskazywało na drugą warstwę. Drzwi PP mają oryginalny lakier, prawdopodobnie wymieniane bo są zdrowe. Komora silnika nie była malowana. Czasami można trafić na szpachle - na przyklad na masce czy obu blotnikach. Blotniki z tylu rowniez sa zamalowane Hammereidem. Fotel jest wysiedziany i poprzecierany, ale przebieg zrobił swoje. Gałka dość zużyta a kierownica obszywana (w 2009 roku przez sprzedającego). Poziom oleju w normie. Pedał hamulca zużyty. Wokół zacisków do ładowania akumulatora brak większych oznak rdzy. Comand działa i czyta płyty CD. Nie ma bad pixeli na liczniku. Pompka ogrzewania postojowego nie powoduje błędów. Jak się wciśnie AUTO na klimatroniku to znika siła nadmuchu - pierwszy raz coś takiego widzę. Lewe lusterko było wymieniane i jest z anglika - reguluje się je "w drugą stronę" a do tego nie ma fotochromu i nie chowa się przyciskiem z kabiny. Dekor wokół wybieraka jest pęknięty. Wszystkie szyby działają. Auto zapala bez problemów. Trzyma równe obroty. Biegi wchodzą gładko. Auto nie bije podczas hamowania. Przednie tarcze mają delikatniutki rancik a te z tyłu większy, ale hamulce są ogólnie okej. Podczas jazdy nie słychać żadnych niepokojących stuków - z tyłu coś skrzypi ale wydaje mi się, że to kanapa albo skóra po prostu trzeszczy. Szyberdach działa z przycisku. Grzanie foteli działa. Niestety nie dorwałem się do podłogi bo w kombi pod bagażnikiem i siedzeniami jest wykładzina. Gwiazda z przodu jest zalepiona jakąś pastą. Szyby są prawdopodobnie oryginalne - poza tylną. Stan felg aluminiowych jest fatalny - do renowacji. Podczas normalnej jazdy silnik nie dymi natomiast jak mu się da do pieca to zostawia kłęby czarnego dymu aż do czasu jak mu odpuścimy. Nie zabrałem ze sobą Torxów (zostały w Poznaniu) i nie odręciłem pokrywy silnika by zobaczyć czy ropa się tam nie leje, ale nie zauważyłem wycieków.

Najbardziej martwi mnie to, że z tyłu po lewej stronie w miejscu gdzie powinna być nakładka progu to jest wspawany kawałek aluminium (tak mi pokazał czujnik). Taki gdzieś 3x3cm. Nie mam pojęcia co to tam robi. Nie wiem gdzie on się kończy, bo nie miałęm co tam rozbierać.

Ogólnie jeśli chodzi o mechanikę to moim skronym okiem jest okej, ale blacharsko cieńko. Wszędzie rdza. Jeśli kupić to odstawić tylko do lakiernika na pełne malowanie z wymianą błotników. Za tę cenę (9300zł) operacja kompletnie nieopłacalna. Do tego wiele częsci do wymiany i wyposażenia do naprawy.

Jeśli chodzi o komputer to załączam wydruk. Wszystkie błędy udało się skasować i nie wróciły po jeździe próbnej. Nie daję gwarancji, że nie wrócą :)
Zdjęcia i filmy: http://www.filedropper.com/w210e320cdi
Nie wiem na ile starczy ten link ale paczka waży z 240MB i nie miałem gdzie tego wrzucić.
Załączniki
bledy.pdf
(26.3 KiB) Pobrany 73 razy
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Kaloteck
Posty: 51
Rejestracja: 22 paź 2014, o 17:29
Lokalizacja: Breslau

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: Kaloteck »

Panowie warto ???
pierwszy rok produkcji = najgorszy ?
http://www.gieldaklasykow.pl/mercedes-e ... n-wroclaw/
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: Piasek »

Za takie siano ?
Chyba tylko pod kocyk - bo na pewno nie do jazdy
1JZ
Posty: 158
Rejestracja: 8 lip 2014, o 00:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: 1JZ »

Tak sobie przegladam ogloszenia -
http://allegro.pl/mercedes-e-klasa-w210 ... 43210.html
Cena z czapy, ale zawsze mozna negocjować.

Ten chyba gdzies u Ciebie stoi, ogladales?
http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz- ... yzte3.html
S210 320 CDI Avantgarde
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: Piasek »

1JZ pisze:Cena z czapy, ale zawsze mozna negocjować.
dlaczego... swojego Elegance`a wyżej sprzedałem.
Tyle że koleś z tego co widać para się Mercedesami na części. Tam "niespodzianek" może być bez liku.
Ale warty uwagi.
1JZ
Posty: 158
Rejestracja: 8 lip 2014, o 00:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: 1JZ »

Ja bym tyle za W210 nie zaplacil, ale kazdy robi z forsa co uwaza :)
S210 320 CDI Avantgarde
Awatar użytkownika
rywal2000
Posty: 350
Rejestracja: 28 lut 2013, o 18:57
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: rywal2000 »

1JZ pisze:Ja bym tyle za W210 nie zaplacil, ale kazdy robi z forsa co uwaza :)

Dla takich jak Ty są te po 5 tysiecy, motory mają zajechane ale za to masz dziury w podłodze to będziesz się odpychał jak Fred Flinston.
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: Muniek »

1JZ, ile Ty właściwie położyłeś za to swoje auto? Bo to chyba nie pierwszy raz mówisz, że "tyle za w210 bym nie zaplacil".
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
1JZ
Posty: 158
Rejestracja: 8 lip 2014, o 00:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: 1JZ »

Nie zaplacilbym, bo wiem ze tam sie zrobi z poprawkami lakierniczymi zaraz 20k.
Chociaz moze troche przesadzilem- za igle dalbym 15k, tylko ze takich okularow nie ma.
A za swojego zaplacilem dobre pieniadze :)
S210 320 CDI Avantgarde
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: Piasek »

1JZ pisze:tam sie zrobi z poprawkami lakierniczymi zaraz 20k.
To nadal nie jest dużo jak za polifta.
hdtv_maniac
Posty: 60
Rejestracja: 16 lis 2010, o 20:04
Lokalizacja: Poznań

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: hdtv_maniac »

powoli trza zaczac sie przyzwyczajac ze ładne W210 bedzie coraz drozsze , podobnie było z W124 w pewnym okresie zrobił sie tak tani i taki złom że żal było na to patrzyc , ale dzisiaj te zachowane egzemplarze zaczynają bardo wysoko leciec w górę , podobnie widze zaczyna sie dziać z W210 , egzemplarze te chowane pod kocem i te uzywane ale zachowane w bdb stanie powoli zaczynają lawirować ku górze , osobiscie wole widok W210 zadbanego na trasie anizeli ten wszędobylski nowoczesny śmietnik , co obecnie jezdzi a W210 coraz mniej praktycznie 0
S210 290TD
Sephirioth
Posty: 66
Rejestracja: 10 sie 2016, o 08:21

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: Sephirioth »

Smutne ale prawdziwe :)
yellowstone2012
Posty: 1388
Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: yellowstone2012 »

hdtv_maniac pisze:powoli trza zaczac sie przyzwyczajac ze ładne W210 bedzie coraz drozsze , podobnie było z W124 w pewnym okresie zrobił sie tak tani i taki złom że żal było na to patrzyc , ale dzisiaj te zachowane egzemplarze zaczynają bardo wysoko leciec w górę , podobnie widze zaczyna sie dziać z W210 , egzemplarze te chowane pod kocem i te uzywane ale zachowane w bdb stanie powoli zaczynają lawirować ku górze , osobiscie wole widok W210 zadbanego na trasie anizeli ten wszędobylski nowoczesny śmietnik , co obecnie jezdzi a W210 coraz mniej praktycznie 0
+/-12 lat temu sprzedawałem W210 polski, salonowy po pierwszym właścicielu 2.3 benzyna za ok. 24 tys.a bujałem się z nim ze 2 lata i cena startowała była coś ponad 40 tys.Nie było to wtedy pożądane auta zwłaszcza w benzynie i automacie. Ludzie omijali szerokim łukiem ten model głównie ze względu na rdzę, bo wtedy rdzewiał tak samo jak teraz. O wiele łatwiej było sprzedać W124 i tego jeszcze dużo ciągnęli za zachodniej granicy. One nie będą coraz droższe lecz cena wróci i ustabilizuje się do poziomu sprzed kilku lat. A to z prostego powodu. Te auta naturalnie uległy biodegradacji. Śmietników jest jeszcze cała masa na rynku i one pojeżdżą do pierwszego dzwona.
Ileś lat temu jeszcze warto było te auta ratować te które były zrobione profesjonalnie tez jeszcze jeżdżą.
Za 10 lat na pewno sytuacja się diametralnie zmieni, bo te auta znikają jak pety po zimie.

Jak widzę niektórych komentarze typu jedź bierz miernik i dokładnie sprawdź całego, to sorry :mur:

Dobra porada przy kupnie W210 to oglądać go od spodu.
Dużo było bitych. 8-12 lat temu warto było wydać 10-15 zł. na lakiernika i blacharza.
Dzisiaj nikt nie przeznaczy na to więcej niż 5k.
Pamiętam jak wkłady lusterek kosztowały po 400 zł. a kradli to na potęgę.
Na forum jest jeszcze wiele w bardzo dobrym stanie, jedne z lepszych maja chyba Kaczmar i Hubi.
Do czego zmierzam. Jak ktoś myśli, żeby W210 jeździć jeszcze lata to dobry okres na zakup ale za chwilę będzie szczyt spadków cen W211 i może warto myśleć o czymś świeższym ?
hdtv_maniac
Posty: 60
Rejestracja: 16 lis 2010, o 20:04
Lokalizacja: Poznań

Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210

Post autor: hdtv_maniac »

no masz racje w 100 proc smietników w polsce jest mnogo, ale nie wszystkie , moj to zdrowizna w zasadzie kupiłem kilkulatka z bawarii od bogatego szwaba , który przesiadał sie świezo na W212 , W210 nie słuzyl mu do walenia km tylko do niedzielnej jazdy bo garaz miał roznych aut spory i tez tak do dzisiaj pozostało temu mojemu W210 , uzywam go tylko na urlopy i weekendy nie jezdze zimą i unikam deszczowej pory , na codzien i do roboty mam starą polówke , i myslisz ze mysle w ogole o sprzedazy mojej 290TD ?o pieknym bezowym wnętrzu ? auto w rewelacyjnym stanie , przednie reflektory jak nowe nawet za 20 tys bym go nie sprzedał bo mi by było szkoda
S210 290TD
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości