Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 10 sie 2016, o 08:21
Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Cześć wszystkim,
wertuję sobie forum i czytam ciekawe tematy jak szef nie patrzy i klaruje mi się pytanie do szanownych znawców z forum.
Wiem po lekturze, że te auta nie są młode i mają swoje bolączki jak na przykład podnośniki szyb zrobione ze spaghetti i karoseria którą brązowy kornik żre.
Do tej pory chorowałem na zakup A6 ale po trasie 500km w A6 a z powrotem w W210... już się wyleczyłęm z audi i pożądam tej wygody i przyjemności z jazdy jaką daje meś.
Moim głównym do Was zapotrzebowaniem jest byście użyczyli swojego osądu i pomogli kupić coś co nie sprawi, że będę miał koszmary i dowiezie mi dupsko do pracy
Z wstępnych oględzin wiem, że bajkowo się jeździ 3.0td ale rozsądniejszym silnikiem na miasto co do spalania będzie 2.9td.
Znalazłem jeszcze w sieci aukcje z 3.0D... ale nie wiem co o tym myśleć?
Chcę przeznaczyć na tę zabawę maxymalnie 10k pln, albo kupować w tym bydżecie coś po taniości byle by jechało i za 2 lata zmienić albo już starać się wycisnąć z budżetu jak najlepszego cukiereczka i zostawić sobie na zabytek.
Czy ze względu na NIVO w kombiaczach, rozsądnym jest pakować się w takie zawieszenie w raczej wymęczonym z racji wieku aucie?
Czy mogę skorzystać z Waszej pomocy w analizie wytypowanych aukcji tutaj? (jeśli jest na to jakieś inne miejsce to przepraszam ale nie odnalazłem go )
wertuję sobie forum i czytam ciekawe tematy jak szef nie patrzy i klaruje mi się pytanie do szanownych znawców z forum.
Wiem po lekturze, że te auta nie są młode i mają swoje bolączki jak na przykład podnośniki szyb zrobione ze spaghetti i karoseria którą brązowy kornik żre.
Do tej pory chorowałem na zakup A6 ale po trasie 500km w A6 a z powrotem w W210... już się wyleczyłęm z audi i pożądam tej wygody i przyjemności z jazdy jaką daje meś.
Moim głównym do Was zapotrzebowaniem jest byście użyczyli swojego osądu i pomogli kupić coś co nie sprawi, że będę miał koszmary i dowiezie mi dupsko do pracy
Z wstępnych oględzin wiem, że bajkowo się jeździ 3.0td ale rozsądniejszym silnikiem na miasto co do spalania będzie 2.9td.
Znalazłem jeszcze w sieci aukcje z 3.0D... ale nie wiem co o tym myśleć?
Chcę przeznaczyć na tę zabawę maxymalnie 10k pln, albo kupować w tym bydżecie coś po taniości byle by jechało i za 2 lata zmienić albo już starać się wycisnąć z budżetu jak najlepszego cukiereczka i zostawić sobie na zabytek.
Czy ze względu na NIVO w kombiaczach, rozsądnym jest pakować się w takie zawieszenie w raczej wymęczonym z racji wieku aucie?
Czy mogę skorzystać z Waszej pomocy w analizie wytypowanych aukcji tutaj? (jeśli jest na to jakieś inne miejsce to przepraszam ale nie odnalazłem go )
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Za 10k to cukiereczka raczej nie kupisz. 2.9TD bym raczej nie odradzał. Bo pali a nie jedzie. Szukaj 2.5TD albo 3.0TD. Przedlift za taką kasę ma prawo bytu. Chyba, że sam chcesz robić to w Giełdzie masz za 4 kawałki w stanie "do zrobienia".
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 10 sie 2016, o 08:21
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Sprostuje, termin cukiereczek nie oznaczał tutaj stanu spod igły. Coś w stylu ty jakieś przytarcie, gdzieś jakaś pierdoła nie bangla (sprysk zatkany) ale ogólnie jedzie i pewnie dowiezie na miejsce.
Aż takim desperatem nie jestem by brać za 4k bo to szrot będzie gdzie blachy już nima, zawieszenie jak po wożeniu pyrów i teściowej a silnik pierdzi i klekocze.
Oj, źle zrozumiałem, chodziło Ci o to:
mercedes-e290td-classic-vt31788.html
a nie jakiś "egzemplarz" a jakiejś autogiełdy
Czyli 2.9td nie polecane? Dziwne (nie zaprzeczam oczywiście), bo jak patrzyłem na raporty spalania to z 2.9td, 3.0td i 3.0d stosunek bezawaryjności, spalania i mocy najlepszy miało włąśnie 2.9td.
Zaraz wrzuce parę linków z komentarzem tego co upatrzyłem w sieci.
Aż takim desperatem nie jestem by brać za 4k bo to szrot będzie gdzie blachy już nima, zawieszenie jak po wożeniu pyrów i teściowej a silnik pierdzi i klekocze.
Oj, źle zrozumiałem, chodziło Ci o to:
mercedes-e290td-classic-vt31788.html
a nie jakiś "egzemplarz" a jakiejś autogiełdy
Czyli 2.9td nie polecane? Dziwne (nie zaprzeczam oczywiście), bo jak patrzyłem na raporty spalania to z 2.9td, 3.0td i 3.0d stosunek bezawaryjności, spalania i mocy najlepszy miało włąśnie 2.9td.
Zaraz wrzuce parę linków z komentarzem tego co upatrzyłem w sieci.
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 10 sie 2016, o 08:21
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Poniżej lista ofert które rzuciły mi się w oczy
http://olx.pl/oferta/sprzedam-CID5-IDgX ... 5cdc0a97e0
węszę trupa niewartego uwagi
http://olx.pl/oferta/mercedes-e-290-CID ... 5cdc0a97e0
z rozmowy tel zadziwiająco super, miał robiony prawy próg ale wydaje mi się dość zmęczonym i zaniedbanym - cena z kosmosu?
http://olx.pl/oferta/sprzedam-mercedesa ... 5cdc0a97e0
http://olx.pl/oferta/mercedes-benz-klas ... 451f1e3912
drogo i daleko, opinia?
http://olx.pl/oferta/sprzedam-CID5-IDgX ... 5cdc0a97e0
węszę trupa niewartego uwagi
http://olx.pl/oferta/mercedes-e-290-CID ... 5cdc0a97e0
z rozmowy tel zadziwiająco super, miał robiony prawy próg ale wydaje mi się dość zmęczonym i zaniedbanym - cena z kosmosu?
http://olx.pl/oferta/sprzedam-mercedesa ... 5cdc0a97e0
http://olx.pl/oferta/mercedes-benz-klas ... 451f1e3912
drogo i daleko, opinia?
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Ogólnie w przedlifta i stere klekoty bym się nie pchal. Jak chcesz auto z takim motorem, to postaw na w124. Żyjemy w 21 wieku i jak dla mnie to tylko benzyna lub zadbany ( problem to będzie) Cdi
W211 E320 CDI 4Matic
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 10 sie 2016, o 08:21
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Wiesz... jak chcę polatać dla zabawy w benzynie to mam "pod kocem" bmw 540i touring lecz to autko jest za ciasne na codzienne użytkowanie i pali jak windows vista ram w kompie
Zainteresowałem się tym przedliftem bo potrzebuje czegoś przestronnego, w miarę bezpiecznego co nie wymaga serwisu rzędu 1kpl miesięcznie i nie pali tak znowu bardzo dużo. A... i części są zaskakująco tanie.
Oczywiście rozglądałem się w budżecie do 20k pln za czymś nowszym ale niema co kupić.
Passerati nie dla mnie, A6 za droga i ciasna, A8 kosmos cenowy, volvo nie przemawia do mnie a japonce mnie denerwują.
Już nawet skłaniałem się do laguny II polift 2.0 i 2.0t ale to już desperacja...
Włoski temperament alf fiatów i lanci chyba mnie nie rusza
No i był ford jeszcze... nope!
Zainteresowałem się tym przedliftem bo potrzebuje czegoś przestronnego, w miarę bezpiecznego co nie wymaga serwisu rzędu 1kpl miesięcznie i nie pali tak znowu bardzo dużo. A... i części są zaskakująco tanie.
Oczywiście rozglądałem się w budżecie do 20k pln za czymś nowszym ale niema co kupić.
Passerati nie dla mnie, A6 za droga i ciasna, A8 kosmos cenowy, volvo nie przemawia do mnie a japonce mnie denerwują.
Już nawet skłaniałem się do laguny II polift 2.0 i 2.0t ale to już desperacja...
Włoski temperament alf fiatów i lanci chyba mnie nie rusza
No i był ford jeszcze... nope!
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Ja bym się w żadne przed lifty nie pchał. Kolega Muniek miał ładnego 270cdi w dobrych pieniądzach ale nie dawno sprzedał. I z tymi cenami to też bym nie przesadzał bo w210 to nie jest jakoś strasznie poszukiwane auto. Prawda jest taka że na rynku 80% to są same kible, a reszta ma ceny z kosmosu. Uważam że można kupić przyzwoite w210 po lifcie za 10tyś tylko dużo szukania i oglądania. z dnia na dzień kupić będzie ciężko ale jak ktoś jest cierpliwy i ma trochę czasu żeby pojeździć i pooglądać to znajdzie. Powodzenia
w210 270cdi
w140 300td
Golf V TDI
w140 300td
Golf V TDI
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 10 sie 2016, o 08:21
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
A może by tak rozważyć taki 2.9td jak kolega wyżej wspomniał z giełdy tutejszej. Podreperować i na jakiś rok starczy a w tym czasie rozglądać się za czymś "na dłużej"?
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 10 sie 2016, o 08:21
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Z resztą polifty czyli CDI podobnież nie kontynuują bezawaryjności przedliftowych motorów? Czy to raczej plota bez pokrycia?
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Jeżeli mówimy o tym którego wystawił kolega Piotrossy to masz tam wszystko ładnie opisane i technicznie pewnie będzie wszystko się zgadzać ale kwestia blachy jest jaka widzisz. Trzeba od razu auto stawiać do roboty. pod warunkiem oczywiście że od spodu jest wszystko ok.Sephirioth pisze:A może by tak rozważyć taki 2.9td jak kolega wyżej wspomniał z giełdy tutejszej. Podreperować i na jakiś rok starczy a w tym czasie rozglądać się za czymś "na dłużej"?
Co do różnicy między TD a CDI mogę coś powiedzieć.
Oczywiście że TD były wytrzymalsze bo są prostsze w budowie. (pompy,turbiny,wtryski)
Ale to już poprzednia epoka.
W moim przypadku CDI jest cichy i pali 8l. 300TD klekoce i pali 14. (w w140)
pomijam kwestie że 270cdi zapie....a a W140 300td się toczy. Oczywiście nie ma co porównywać bo w140 waży 2000kg a w210 1580 więc różnica jest.
Kolejna sprawa jest też oczywista że cdi będzie droższe w serwisowaniu niż TD ale to nie są w dzisiejszych czasach już jakieś kosmiczne kwoty.
w210 270cdi
w140 300td
Golf V TDI
w140 300td
Golf V TDI
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 10 sie 2016, o 08:21
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Tak, to cudo mualem na mysli. Poogladac i ogarnac blache i posmigac troszke jak te moje wytypowane linki to raczej kible a zlomek z gieldy ma rozpisane calkiem rozsadne dane i poza blacha zapowiada sie na malo awaryjny to czemu nie co nie?
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Bratu polecałem to W210 ale ostatecznie kupił W124. Myślę, że cena nie jest wygórowana a za resztę kasy trzeba go zrobić. Te co podałeś to nie rzucają mi się do oczu niczym ale widziałem nie jednego Mercedesa i sam miałem takiego rudzielca. Z zewnątrz elegancko a wkrętak przechodzi błotnik na wylot a jak ktoś wiedział gdzie łapy wsadzić to leciała rdza na ziemię. Trzeba po prostu podjechać i obadać samemu silnik i nadwozie. Ja woziłem dziś ze sobą czujnik nawet to W124 z '87 roku. Co prawda tylko po to by sprawdzić czy nie był składany z dwóch albo czy nie ma dachu szpachlowanego ale warto coś takiego nabyć.
Co do CDI to zrobiłem swoim E270 CDI z 40 tysięcy, w sumie tylko trasy i było super. Miałem tam zapiętą skrzynię maualną 6 biegową i na autostradzie ustawiasz tempomat na 150 i lecisz. Miałem jakieś problemy z czujnikami ale wszystko można było zdiagnozować komputerem - który kupiłem właśnie specjalnie na potrzeby tego auta. Czasami trzeba było wymienić potencjometr za 30zł a czasami siknąć kontaktem.
Co do CDI to zrobiłem swoim E270 CDI z 40 tysięcy, w sumie tylko trasy i było super. Miałem tam zapiętą skrzynię maualną 6 biegową i na autostradzie ustawiasz tempomat na 150 i lecisz. Miałem jakieś problemy z czujnikami ale wszystko można było zdiagnozować komputerem - który kupiłem właśnie specjalnie na potrzeby tego auta. Czasami trzeba było wymienić potencjometr za 30zł a czasami siknąć kontaktem.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
-
- Posty: 66
- Rejestracja: 10 sie 2016, o 08:21
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Odpuszczę tutejsze cudo... w samą blachę by to się nie rozsypało trzeba by wsadzić na dzień dobry ze 3-4k pln. Bardzo nie opyla się.
W sobote pojeżdżę pooglądam kombi i sedana na 9k w Łodzi to zdam raport.
Jadę z "Listą kontrolną" z tego forum, btw super sprawa i pomocna
Pewnie to się okażą kible to rozpocznę douczanie się w temacie poliftów bo na dzień dzisiejszy są dla mnie czarną magią i nie wiem co o nich sądzić.
W sobote pojeżdżę pooglądam kombi i sedana na 9k w Łodzi to zdam raport.
Jadę z "Listą kontrolną" z tego forum, btw super sprawa i pomocna
Pewnie to się okażą kible to rozpocznę douczanie się w temacie poliftów bo na dzień dzisiejszy są dla mnie czarną magią i nie wiem co o nich sądzić.
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
Nie chcę namawiać ale bierz poliftową benzynkę a po czasie załóż sobie lpg. Większe prawdopodobieństwo że nie trafisz żużla.
Te auta potrafią wytrzymać ogromne przebiegi a skoro się sypią i większość ledwo dyszy to ile mają przebiegu?
Te auta potrafią wytrzymać ogromne przebiegi a skoro się sypią i większość ledwo dyszy to ile mają przebiegu?
Re: Zakup kontrolowany _ początek przygody z W210
A ja polecam silnik 2.9 TD z manualną skrzynią, nie jest to może mistrz sprintu, ale bardzo przyjemnie jeździ się tym autem (moment obrotowy dostępny w bardzo szerokim zakresie). W przypadku automatycznej skrzyni biegów czuć sporą różnicę w dynamice na minus. Spalanie jak nic nie było robione przy pompie średnio w manuału przy dynamicznej jeździe wychodziło mi ok 7-7.5 ON / 100 km. Silnik ten było montowany w Sprinterach i ludzie bardzo go chwalili w lawetach, a pomyśl jaki one robiły przebiegi i z jakim obciążeniem latały.
Większy problem widzę w znalezieniu nie zajeżdżonego egzemplarza.
Przy obecnych cenach benzyny i LPG, gaz jest bardzo ciekawą opcją, tylko, że ja osobiście wolałbym kupić bez gazu i sam zamontować gaz.
Większy problem widzę w znalezieniu nie zajeżdżonego egzemplarza.
Przy obecnych cenach benzyny i LPG, gaz jest bardzo ciekawą opcją, tylko, że ja osobiście wolałbym kupić bez gazu i sam zamontować gaz.
Z Mercedesów:
W164 320 CDI WDC1641221A403837
W220 320 WDB2200651A045613 - ex
W211 270 CDI WDB2110162A311319 - ex
W210 2.9 TD WDB2100171A122998 - mój pierwszy MB
W164 320 CDI WDC1641221A403837
W220 320 WDB2200651A045613 - ex
W211 270 CDI WDB2110162A311319 - ex
W210 2.9 TD WDB2100171A122998 - mój pierwszy MB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości