[W210] 2.0 kompressor a lpg?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
[W210] 2.0 kompressor a lpg?
Witam
Mam pytanie: jak sprawuje się w210 2.0 kompresor na gazie? Mam opcję kupić ale auto musi być zagazowane i nie wiem czy ten silnik będzie odpowiedni do gazu. Przepraszam, że nie przeszukuje forum ale muszę dać szybką odpowiedź.
Mam pytanie: jak sprawuje się w210 2.0 kompresor na gazie? Mam opcję kupić ale auto musi być zagazowane i nie wiem czy ten silnik będzie odpowiedni do gazu. Przepraszam, że nie przeszukuje forum ale muszę dać szybką odpowiedź.
Re: [W210] 2.0 kompressor a lpg?
Silnik spisuje się na LPG dobrze pod warunkiem ze instalacja jest na dobrych komponentach odpowiednio dobranych pod moc i zakłada ją fachowiec a nie Wujek Józek za 1800zł.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Re: [W210] 2.0 kompressor a lpg?
Myślę o BRC...
Re: [W210] 2.0 kompressor a lpg?
Polecam instalacje STAG 4 QBOX , wtyryski Hana zielone, parownik do 250 km, przewody 8 mm, do tego wlew obok wlewu paliwa, włącznik w popielniczce i mietek chodzi jak talala, co prawda mam 2.0K w w208 tam jest 192km ty masz raczej 160 coś to parownik może być mniejszy, instalacja z górnej półki cena z instalacją około 2500zł
Qbox wtryskuje sobie dodatkowo co jakiś czas benzynę aby się przeczyścić oraz przy mocniejszym depnięciu żeby nie było strat mocy, mam już 1,5 roku i jest bezproblemowo
Qbox wtryskuje sobie dodatkowo co jakiś czas benzynę aby się przeczyścić oraz przy mocniejszym depnięciu żeby nie było strat mocy, mam już 1,5 roku i jest bezproblemowo
Moja gwiazdka ====> mercedes-clk-w208-by-rataj-111-2-0k-vt31684.html
Re: [W210] 2.0 kompressor a lpg?
a jest do tego opcja z lubryfikacją?
Re: [W210] 2.0 kompressor a lpg?
hm nie wiem szczerze ;p ale do 2.0K gaz śmiało pakuj tylko DOBRY
Moja gwiazdka ====> mercedes-clk-w208-by-rataj-111-2-0k-vt31684.html
Re: [W210] 2.0 kompressor a lpg?
właśnie rozważam zakup w 210 2.0k 2002 r lub w211 2.0 kompresor (1.8) i chyba zdecyduje się jednak na 210 kilka osbób odradzało mi 1.8k z racji rozrzadu. Ja zawsze jezdze na brc z ostatnia instalacje z automatyczna lubryfikacja dałem 3500 ale silnik padł po 6500km
Re: [W210] 2.0 kompressor a lpg?
a czy ktoś wie czym różnią się silniki 2.0k 163hp a 183hp?
Re: [W210] 2.0 kompressor a lpg?
znajomy z clk club przejechał na gazie już ponad 200 000 km i jakoś chodzi mu bez problemu, widocznie twój silnik ledwo dychał sporo po tak małym przebiegu szlak go już trafił
Krak_Merc a nie czasem 193km ?? wiem że te 193 to starsza konstrukcja jeszcze z 5 biegową skrzynią, 160 km nowsza konstrukcja z 6 biegową skrzynią, podobno gorsza i mniej trwałą ale tak tylko słyszałem czy to prawda nie wiem ja mam 193 km 300 000 prawie najechane a silnik cyka jak zegarek rozrząd oryginalny ząbki nie zjechane łańcuch nie rozciągnięty jedynie musiałem uszczelkę pod głowicą wymienić ale to podobno pięta tych silników
Krak_Merc a nie czasem 193km ?? wiem że te 193 to starsza konstrukcja jeszcze z 5 biegową skrzynią, 160 km nowsza konstrukcja z 6 biegową skrzynią, podobno gorsza i mniej trwałą ale tak tylko słyszałem czy to prawda nie wiem ja mam 193 km 300 000 prawie najechane a silnik cyka jak zegarek rozrząd oryginalny ząbki nie zjechane łańcuch nie rozciągnięty jedynie musiałem uszczelkę pod głowicą wymienić ale to podobno pięta tych silników
Moja gwiazdka ====> mercedes-clk-w208-by-rataj-111-2-0k-vt31684.html
Re: [W210] 2.0 kompressor a lpg?
wiesz co nie wiem jedni piszą 183 inni 186 albo 193 nie wiem od czego to zależy
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Re: [W210] 2.0 kompressor a lpg?
Kolego mocą i kodem oznaczenia silnika.Krak_Merc pisze:a czy ktoś wie czym różnią się silniki 2.0k 163hp a 183hp?
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Re: [W210] 2.0 kompressor a lpg?
Sam silnik LPG znosi dobrze. Zawory- nie trzeba żadnych lubryfikantów. Ale elektronika jest bardzo czuła. Potrafi niekiedy wyrzucić zapłon i przejść w tryb awaryjny. Ktos powie, żę świece, cewki itp. To prawda. Ale prawda jest taka, że jakość gazu jest licha w Polsce i wystarczy jedno złe zadawkowanie przez wtrsykiwacz gazowy i juz mamy CHECK na tablicy. Dlatego podstawa to ekstra wtryski typu Hana, czyli drogie. Potem reduktor no i centralka to obojętnie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości