W 210 430 1998 r.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: W 210 430 1998 r.
Tak myślałem, że to może być z USA po przetłoczeniu pod tablice rejestracyjna z tyłu. Na przednią maskę i tylną klapę też zwróciłem uwagę, że odstają.
Zastanawiam się czy nie pójść na całość i nie kupić V8, jak nic lepszego nie znajdę pod warunkiem, że buda będzie bez korozji i nie bita, co chyba nie będzie miało miejsca w tym przypadku...
Może w tym tyg uda mi się na żywo obejrzeć tą sztukę.
Zastanawiam się czy nie pójść na całość i nie kupić V8, jak nic lepszego nie znajdę pod warunkiem, że buda będzie bez korozji i nie bita, co chyba nie będzie miało miejsca w tym przypadku...
Może w tym tyg uda mi się na żywo obejrzeć tą sztukę.
W210 E290 TD 1996r WDB2100171A209892
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: W 210 430 1998 r.
Oj tą sztuką to bym sobie raczej nie zawracał głowy.
Jak będziesz oglądał jakiegokolwiek koniecznie oglądaj go od spodu !
Oprócz "przetłoczenia tylnej tablicy" obrysówki ( kierunkowskazy na zderzaku przednim) i licznik w milach świadczą, że to z USA - japońce miały tak samo. Swoja drogą auta sprowadzane z Japonii to prawdziwe rarytasy. Specyficzny kraj, specyficzne podejście do samochodów. Auta z przebiegiem 100tys.km wg. Japończyków to już auta wyeksploatowane nie nadające się do jazdy! W prawdzie obowiązuje u nich kierownica po lewej ale można spotkać dużo aut co maja po prawej stronie - to oznaka prestiżu. Jednak cena aut z Japonii średnio ze 3 razy wyższa.
V8 dobry wybór. W210 to już tak stare auto, że nawet w razie nie wiadomo jakiej awarii nigdy nie jest jakoś kosmicznie drogo.
Jak będziesz oglądał jakiegokolwiek koniecznie oglądaj go od spodu !
Oprócz "przetłoczenia tylnej tablicy" obrysówki ( kierunkowskazy na zderzaku przednim) i licznik w milach świadczą, że to z USA - japońce miały tak samo. Swoja drogą auta sprowadzane z Japonii to prawdziwe rarytasy. Specyficzny kraj, specyficzne podejście do samochodów. Auta z przebiegiem 100tys.km wg. Japończyków to już auta wyeksploatowane nie nadające się do jazdy! W prawdzie obowiązuje u nich kierownica po lewej ale można spotkać dużo aut co maja po prawej stronie - to oznaka prestiżu. Jednak cena aut z Japonii średnio ze 3 razy wyższa.
V8 dobry wybór. W210 to już tak stare auto, że nawet w razie nie wiadomo jakiej awarii nigdy nie jest jakoś kosmicznie drogo.
Re: W 210 430 1998 r.
Ładne wydaje mi się to https://www.gumtree.pl/a-samochody-osob ... 1032138809 , tylko ten 4matic pewnie może być drogi w naprawie, domyślam się, że też więcej spali. Poza tym samo auto drogie i sądząc po opisie bez gazu.
W210 E290 TD 1996r WDB2100171A209892
Re: W 210 430 1998 r.
Warto zaryzykować. Przecież nie robisz tego codziennie. Tak samo jak pompy SBC w W211 - wiara się bała łącznie ze mną a nie taki diabeł straszny. Powiem Ci, że jak szukasz auta żeby się bujać tylko po stolycy i pytasz "ile pali" to odpuść V6 a tym bardziej V8. Jak sobie latam głównie trasy to jest fajnie bo pali niecałe 10 litrów ale jak jadę czasami do pracy kilka kilometrów po mieście to żłopie między 22 a 24 litry. Benzyny oczywiście.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: W 210 430 1998 r.
Od listopada najprawdopodobniej przez parę miesięcy będę do pracy jeździł z Wawy do Grodziska Maz, 35km w jedna stronę, 75% trasy droga ekspresowa/autostrada.
W210 E290 TD 1996r WDB2100171A209892
Re: W 210 430 1998 r.
ten srebrny jest cudowny <3, kiera do obszycia i to ze zdęć to wszystko, a co do skóry to jest ona 2 kolorowa?? w środku na tylnych fotelach jakby była ciemniejsza od boków, takie zdjęcie czy jakieś designo ?
Moja gwiazdka ====> mercedes-clk-w208-by-rataj-111-2-0k-vt31684.html
Re: W 210 430 1998 r.
Nie zejdziesz na mieście poniżej 19 litrów. Trasa mój rekord 10 litrów. Tempomat 90-110 km/hsiekier pisze:Co powiecie na tego http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz- ... yCqNx.html ?
Ile realnie taki silnik będzie palił? Np porównując do 2.6 lub 3.2.
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
Re: W 210 430 1998 r.
Dobrze kolega prawi aczkolwiek bądźmy szczerzy auto które jedzie 250 na godzinę i mam poniżej 7 sekund do setki znaleźć nie rozbite to jak szóstka w totolotka.yellowstone2012 pisze:Wersja USA a stamtąd opłacą się tylko rozbitki sprowadzać
Pozatym daruj go sobie bo to straszny golas jest.
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
Re: W 210 430 1998 r.
Na dobrą instalacje szykuj co najmniej ponad 4 tysie. 4 matica trzymaj się z daleka bo zdrenuje kieszeń ale jeździ się tym bajeczniesiekier pisze:Ładne wydaje mi się to https://www.gumtree.pl/a-samochody-osob ... 1032138809 , tylko ten 4matic pewnie może być drogi w naprawie, domyślam się, że też więcej spali. Poza tym samo auto drogie i sądząc po opisie bez gazu.
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
Re: W 210 430 1998 r.
Dziś obejrzałem dokładnie. pod korkiem wlewu oleju tyle masła, że można by bochenek chleba posmarować. Mokra podłoga, więc pewnie dziurawy spód. Szkoda
Re: W 210 430 1998 r.
Akurat to że było "masło' to wcale nie znaczy że do roboty jest uszczelka pod głowicą. Pamiętaj że auto stoi w komisie nie jeżdżone to raz a dwa jeżeli robi się krótkie dystanse zwłaszcza jesienno-zimową porą to masło pod korkiem to normalne zjawisko w benzynie.
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości