Poszukiwany E55 AMG kompressor

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Szkot
Posty: 42
Rejestracja: 3 paź 2014, o 19:16
Lokalizacja: Aberdeen Szkocja

Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: Szkot »

Jak w temacie. Poszukuję W210 E55 z kompresorem. Budżet 60 tyś. zł.
W210 E320 99r. Avantgarde
WDB2102651A855144
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: Piasek »

wilkuE270
Posty: 140
Rejestracja: 5 lis 2014, o 06:34
Lokalizacja: Oslo DKL i PLE

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: wilkuE270 »

Szkot pisze: W210
Jest : S210 E240 2.6 Vin: WDB2102611A959582
Było : S211 E270 cdi WDB2112161A375990
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: rr6 »

Myślę, że trafienie czegoś co jest porządnie zrobione graniczy z cudem. Na YT jest kilka filmików z takim autem, ale jak nie nie patrzę to budżet raczej musiał być wyższy.
Chyba jedyna droga to kupno za niecałe 40000zł w dobrego E55 i oddanie go do tunera który może za 20000zł się wyrobi z instalacją kompresora (pewnie od w211). Albo przełożenie całego silnika od W211 i ogarnięcie tego na jakimś piggybacku i oryginalnym kompie (chyba, że oryginalny da radę po remapie)?

Oczywiście potem taki samochód jest nie do sprzedania za kwotę żeby zwróciły się nakłady.
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: Piasek »

wilkuE270 pisze:
Szkot pisze: W210
najpierw musieliby taki wyprodukować. W W210 nie było E55 Kompresor.
Rysiek
Posty: 398
Rejestracja: 18 maja 2008, o 21:24
Lokalizacja: prawie Koronowo

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: Rysiek »

member438.html Lorinser miał auto z kompresorem - może jakoś do niego dotrzesz.
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest :)

"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
Awatar użytkownika
Szkot
Posty: 42
Rejestracja: 3 paź 2014, o 19:16
Lokalizacja: Aberdeen Szkocja

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: Szkot »

rr6 pisze:Myślę, że trafienie czegoś co jest porządnie zrobione graniczy z cudem. Na YT jest kilka filmików z takim autem, ale jak nie nie patrzę to budżet raczej musiał być wyższy.
Chyba jedyna droga to kupno za niecałe 40000zł w dobrego E55 i oddanie go do tunera który może za 20000zł się wyrobi z instalacją kompresora (pewnie od w211). Albo przełożenie całego silnika od W211 i ogarnięcie tego na jakimś piggybacku i oryginalnym kompie (chyba, że oryginalny da radę po remapie)?

Oczywiście potem taki samochód jest nie do sprzedania za kwotę żeby zwróciły się nakłady.
Hmmm... Kompresor + zakucie silnika i cała reszta to wydatek ok 12 tyś euro u Klemmana. Szukając trafiłem na 210 tkę polifta z kompresorem za 12 tyś. Nie wiem czy jest sens robić moda w tym wypadku.
Ostatnio zmieniony 29 paź 2016, o 20:04 przez Szkot, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 E320 99r. Avantgarde
WDB2102651A855144
Awatar użytkownika
Szkot
Posty: 42
Rejestracja: 3 paź 2014, o 19:16
Lokalizacja: Aberdeen Szkocja

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: Szkot »

Piasek pisze:
wilkuE270 pisze:
Szkot pisze: W210
najpierw musieliby taki wyprodukować. W W210 nie było E55 Kompresor.
Proszę bardzo

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/me ... ation_fsbo
W210 E320 99r. Avantgarde
WDB2102651A855144
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: rr6 »

Szkot pisze:
rr6 pisze:Myślę, że trafienie czegoś co jest porządnie zrobione graniczy z cudem. Na YT jest kilka filmików z takim autem, ale jak nie nie patrzę to budżet raczej musiał być wyższy.
Chyba jedyna droga to kupno za niecałe 40000zł w dobrego E55 i oddanie go do tunera który może za 20000zł się wyrobi z instalacją kompresora (pewnie od w211). Albo przełożenie całego silnika od W211 i ogarnięcie tego na jakimś piggybacku i oryginalnym kompie (chyba, że oryginalny da radę po remapie)?

Oczywiście potem taki samochód jest nie do sprzedania za kwotę żeby zwróciły się nakłady.
Hmmm... Kompresor + zakucie silnika i cała reszta to wydatek ok 12 tyś euro u Klemmana. Szukając trafiłem na 210 tkę polifta z kompresorem za 12 tyś. Nie wiem czy jest sens robić moda w tym wypadku.
A co chcesz (z tym z linka) potencjalnie zrobić? Rejestrować go w Polsce? To na dzień dobry nie mieścisz się w budżecie bo dochodzi akcyza.
Jak podniesiesz budżet o tyle lub nie będziesz go rejestrował w Polsce to pewnie znajdziesz kilka ciekawych sztuk w Europie.
Dziwi mnie tylko dlaczego zakuwali silnik do takiej mocy. Raczej nie było to konieczne. Może odprężali tłokami i po prostu kute im bardziej podchodziły?
Ale wracając do gotowca. Plus, że zrobiła go firma (w tym konkretnym przypadku) która ma doświadczenie. Minus taki, że pewnie żadnych części którymi różni się od serii raczej już nie dostaniesz (skoro Brabus przestaje je szybko robić, to inni tunerzy pewnie też). W przypadku samodzielnej przeróbki przynajmniej masz wszystko na częściach dostępnych dziś i tunera który bierze odpowiedzialność za to co zrobił (może nie gwarancję, ale przynajmniej wie jak naprawiać). Oczywiście przez tunera nie mam na myśli Klemmana czy Lorinser'a a firmy w stylu polskich VTG.
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: Piasek »

Wrzutkę to sobie w PL może zrobić z bazowego E200.
W W210 nie było fabrycznie E55 Kompresor. Taki dopiero w W211 wychodził
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: rr6 »

Piasek pisze:Wrzutkę to sobie w PL może zrobić z bazowego E200.
W W210 nie było fabrycznie E55 Kompresor. Taki dopiero w W211 wychodził
Kompresor z E200 jest za mały do tego. Tak, że tylko albo jakiś współczesny z Audi (ten z silnika 333km ma podobną wydajność jak tu trzeba) albo ze wspomnianego W211. Tyle, że w żadnym przypadku nie będzie to plug&play, a raczej typowy proces przejścia z N/A do doładowanie. Myślę, że do zrobienia u nas w kraju bez problemu, ale tunerów którzy to zrobią dobrze to na palcach jednej ręki można policzyć.
yellowstone2012
Posty: 1388
Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: yellowstone2012 »

Szkot pisze:
rr6 pisze:Myślę, że trafienie czegoś co jest porządnie zrobione graniczy z cudem. Na YT jest kilka filmików z takim autem, ale jak nie nie patrzę to budżet raczej musiał być wyższy.
Chyba jedyna droga to kupno za niecałe 40000zł w dobrego E55 i oddanie go do tunera który może za 20000zł się wyrobi z instalacją kompresora (pewnie od w211). Albo przełożenie całego silnika od W211 i ogarnięcie tego na jakimś piggybacku i oryginalnym kompie (chyba, że oryginalny da radę po remapie)?

Oczywiście potem taki samochód jest nie do sprzedania za kwotę żeby zwróciły się nakłady.
Hmmm... Kompresor + zakucie silnika i cała reszta to wydatek ok 12 tyś euro u Klemmana. Szukając trafiłem na 210 tkę polifta z kompresorem za 12 tyś. Nie wiem czy jest sens robić moda w tym wypadku.

Szkoda, że tylko jedno zdjęcie tego z linka, ale nie zawracał bym sobie głowy jakimiś polskimi tunerami co będą się uczyć na Twoim aucie i jakbym potrzebował to brałbym go jak ciapaty zasiłek.
A straszenie akcyzą jest śmieszne.
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: rr6 »

yellowstone2012 pisze:
Szkot pisze:
rr6 pisze:Myślę, że trafienie czegoś co jest porządnie zrobione graniczy z cudem. Na YT jest kilka filmików z takim autem, ale jak nie nie patrzę to budżet raczej musiał być wyższy.
Chyba jedyna droga to kupno za niecałe 40000zł w dobrego E55 i oddanie go do tunera który może za 20000zł się wyrobi z instalacją kompresora (pewnie od w211). Albo przełożenie całego silnika od W211 i ogarnięcie tego na jakimś piggybacku i oryginalnym kompie (chyba, że oryginalny da radę po remapie)?

Oczywiście potem taki samochód jest nie do sprzedania za kwotę żeby zwróciły się nakłady.
Hmmm... Kompresor + zakucie silnika i cała reszta to wydatek ok 12 tyś euro u Klemmana. Szukając trafiłem na 210 tkę polifta z kompresorem za 12 tyś. Nie wiem czy jest sens robić moda w tym wypadku.

Szkoda, że tylko jedno zdjęcie tego z linka, ale nie zawracał bym sobie głowy jakimiś polskimi tunerami co będą się uczyć na Twoim aucie i jakbym potrzebował to brałbym go jak ciapaty zasiłek.
A straszenie akcyzą jest śmieszne.
Przecież nikt nie każe jechać do tunera w stodole. Przy tych kwotach jedzie się do najlepszych, a tych kilku mamy na poziomie naprawdę światowym. Tyle, że tu terminy mogą zniechęcić.

Z akcyzą to nie rozumiem, ona jest jakby na to nie patrzeć jeśli samochód ma trafić do Polski. Można zapłacić mniej, oczywiście. Tyle, że mając kilka sztuk na całą Europę (czy nawet jedną) jesteśmy zależni od sprzedającego - jak się uprze i wpiszę kwotę w umowę to chyba mamy pozamiatane. Jak budżet ma limit to tego nie przeskoczymy.

Natomiast jest jeszcze jedna rzecz - jeśli samochód ma oryginalny kit kompresora który był produkowany tylko w tamtych latach to staje się unikatem (zresztą widać to po ilości ogłoszeń). Jeśli celem zakupu jest posiadanie takiego unikatu to sprawa jest bezsprzeczna i podzielam zdanie, że warto brać tego z ogłoszenia. Jeśli jednak to ma być posiadanie szybszego E55 w w210 to na nowo zrobiony byłby lepszym wyborem (i można wybrać dowolnie bazę z pośród wielu aut). Na YT jest film co można uzyskać mając odpowiedni budżet (tamten ma cały silnik przełożony od w220).
Awatar użytkownika
Szkot
Posty: 42
Rejestracja: 3 paź 2014, o 19:16
Lokalizacja: Aberdeen Szkocja

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: Szkot »

Piasek pisze:
wilkuE270 pisze:
Szkot pisze: W210
najpierw musieliby taki wyprodukować. W W210 nie było E55 Kompresor.

Piasek... Wiem doskonale, że nie produkowano seryjnie takiego mercedesa. Chodzi mi o W210 z kitem.
Jak zwykle uprawiasz czarnowidztwo.

Tak jak rr napisał, że nie chodzi o szybszą 210tke... Gdybum chciał coś szybszego za 53 tyś. Jest 211 tka 478KM. Wolę 210 tke.

Co do akcyzy. Chyba nie wszyscy pamiętają, że podatek akcyzowy jest pobierany nielegalnie w naszym kraju i podlega bezwzglednemu zwrotowi. W razie W zawsze mogę zarejestrować do w UK.
W210 E320 99r. Avantgarde
WDB2102651A855144
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Poszukiwany E55 AMG kompressor

Post autor: Piasek »

Szkot pisze:podatek akcyzowy jest pobierany nielegalnie w naszym kraju i podlega bezwzglednemu zwrotowi
no, no... to pokaż wszystkim że tak jest i go odzyskaj.
Masz takie brednie pisać - to nie pisz. Miejsce na forumowych serwerach tylko głupotami zajmujesz.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości