kupić czy nie kupić? 2.2 CDI 2002r
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 25 gru 2013, o 21:47
- Lokalizacja: Włocławek
kupić czy nie kupić? 2.2 CDI 2002r
Witam.
Przymierzam się do kupna okulara- w linku auto o którym mowa.
Auto z przebiegiem około 260tyś.... stan muszę przyznać ze utrzymany dość dobrze- zaprawki robione na czas, technicznie bez zastrzeżeń...... zapomniałem zaczerpnąć nr VIN by sprawdzić ostatnie serwisy (brak książki serwisowej)...... jak widać na foto wnętrze auta w jasnym kolorze ...... trzeba przyznać że brudny, ale mam jak dla mnie ważne pytanie- choć słabo widać kierownicę (założona nakładka) to można zobaczyć ze jest wytarta- czy stopień wytarcia może być adekwatny do przebiegu?
Jak najprościej sprawdzić stan silnika?- widać że jest suchy, przykurzony, odpala za 2 przekręceniem rozrusznika, moc- przyspieszenie przy ruszaniu- nie spodziewałem się że wciśnie mnie w fotel..... ale to na krótko, ponieważ krótka droga i było trzeba odpuścić (rozpędziłem sie do około 70km/h) ...... widziałem że do setki powinien mieć około 10 sek- czy tylko tak można sprawdzić jego moc w szybki sposób?
Licznik- wyświetlacze nie posiadają błędów- nie palących się pikseli czy zaniku kresek zegarka.
Wracając do wytartej kierownicy, proszę zwrócić uwagę na gałkę biegów- też lekko wytarta.
http://tablica.pl/oferta/mercedes-benz- ... 30t5H.html
Pozdrawiam.
Przymierzam się do kupna okulara- w linku auto o którym mowa.
Auto z przebiegiem około 260tyś.... stan muszę przyznać ze utrzymany dość dobrze- zaprawki robione na czas, technicznie bez zastrzeżeń...... zapomniałem zaczerpnąć nr VIN by sprawdzić ostatnie serwisy (brak książki serwisowej)...... jak widać na foto wnętrze auta w jasnym kolorze ...... trzeba przyznać że brudny, ale mam jak dla mnie ważne pytanie- choć słabo widać kierownicę (założona nakładka) to można zobaczyć ze jest wytarta- czy stopień wytarcia może być adekwatny do przebiegu?
Jak najprościej sprawdzić stan silnika?- widać że jest suchy, przykurzony, odpala za 2 przekręceniem rozrusznika, moc- przyspieszenie przy ruszaniu- nie spodziewałem się że wciśnie mnie w fotel..... ale to na krótko, ponieważ krótka droga i było trzeba odpuścić (rozpędziłem sie do około 70km/h) ...... widziałem że do setki powinien mieć około 10 sek- czy tylko tak można sprawdzić jego moc w szybki sposób?
Licznik- wyświetlacze nie posiadają błędów- nie palących się pikseli czy zaniku kresek zegarka.
Wracając do wytartej kierownicy, proszę zwrócić uwagę na gałkę biegów- też lekko wytarta.
http://tablica.pl/oferta/mercedes-benz- ... 30t5H.html
Pozdrawiam.
Gałka-jeśli ktoś ma zwyczaj trzymania dłoni na gałce to taki efekt
Kierownica-moja zaczeła się wycierać przy 370 tys i przez ostatnie 7 lat około 150 tyś 99% miasto,więc sam rozumiesz...
Kierownica-moja zaczeła się wycierać przy 370 tys i przez ostatnie 7 lat około 150 tyś 99% miasto,więc sam rozumiesz...
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
-
- Posty: 860
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
- Lokalizacja: Wrocław
Tak, kierownica, pod warunkiem że oryginalna, najlepiej zdradza przebieg samochodu.
Szybciej zużywają się jasne, koło 200tyś przebiegu z szarej sciera sie kolor. Koło 400 tyś, zaczyna przecierać się skóra.
Tu nie widać za wiele, ale sądze że jeśli ktoś założył taki pokrowiec, to w poszyciu są już dziury - przebieg > 500tyś.
To z ogłoszenia wygląda na zdjeciach tragicznie.
Szybciej zużywają się jasne, koło 200tyś przebiegu z szarej sciera sie kolor. Koło 400 tyś, zaczyna przecierać się skóra.
Tu nie widać za wiele, ale sądze że jeśli ktoś założył taki pokrowiec, to w poszyciu są już dziury - przebieg > 500tyś.
Napewno mówimy o tym samym aucie??Auto z przebiegiem około 260tyś.... stan muszę przyznać ze utrzymany dość dobrze- zaprawki robione na czas, technicznie bez zastrzeżeń......
To z ogłoszenia wygląda na zdjeciach tragicznie.
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
BMW K75 '88
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Ja z tych zdjec niewiele moge powiedziec, poza brudem dywanikow, co godzinka pracy z gabka i wiaderkiem moze odmienic.
Kiepskiej jakosci zdjecia nie pokazuja jakosci farby a farba w mesiach to dla mnie najwazniejszy atut.
10 sekund na 2.2l w kombi to chyba bardzo dobry wynik, ale takiego silnika nie widzialem, wiec tylko porownuje do innych silnikow.
Poza dokladnym zmierzeniem czasu do setki zobacz przedmuch silnika. Jak odkrecisc korek oleju i mozesz polozyc serwetke na dziurze przy jalowych obrotach, to jest dobrze.
Jak zdmuchnie karton, to uciekaj.
Kiepskiej jakosci zdjecia nie pokazuja jakosci farby a farba w mesiach to dla mnie najwazniejszy atut.
10 sekund na 2.2l w kombi to chyba bardzo dobry wynik, ale takiego silnika nie widzialem, wiec tylko porownuje do innych silnikow.
Poza dokladnym zmierzeniem czasu do setki zobacz przedmuch silnika. Jak odkrecisc korek oleju i mozesz polozyc serwetke na dziurze przy jalowych obrotach, to jest dobrze.
Jak zdmuchnie karton, to uciekaj.
No wyjątkowo nieciekawa oferta.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- kompressor
- Posty: 527
- Rejestracja: 1 kwie 2008, o 12:27
- Lokalizacja: Okolice Goleniowa
Kol. Kajtek co Ty za bzdury wypisujesz z tą chusteczką?
Tam jest zaraz łańcuch rozrządu i jak odkręcisz korek wlewu oleju to co najwyżej możesz twarz ubrudzić olejem który jest rozbryzgiwany przez łańcuch.
Co do auta to marne zdjecia, przebieg bardzo mało prawdopodobny, silnik typowy dla taksówek. Nie oznacza to, że auto musi być jakimś mechanicznym paściem. Masz blisko to popatrz na żywo. Odbarwienia skóry na wybieraku czy kierownicy można szybko, łatwo i tanio naprawić.
Tam jest zaraz łańcuch rozrządu i jak odkręcisz korek wlewu oleju to co najwyżej możesz twarz ubrudzić olejem który jest rozbryzgiwany przez łańcuch.
Co do auta to marne zdjecia, przebieg bardzo mało prawdopodobny, silnik typowy dla taksówek. Nie oznacza to, że auto musi być jakimś mechanicznym paściem. Masz blisko to popatrz na żywo. Odbarwienia skóry na wybieraku czy kierownicy można szybko, łatwo i tanio naprawić.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 25 gru 2013, o 21:47
- Lokalizacja: Włocławek
Oglądałem go jakieś 3msc temu.....
lakier choć na zdjęciach nie widać jest bardzo dobry- błyszczący, każdy element w tym samym odcieniu ..... jedynie na zaprawkach można coś dostrzec, ale przyznam że trudno to zauważyć! zaprawki zrobione były na przednim błotniku przy reflektorze, oraz tylne jedne drzwi na dole.
Co do kierownicy- faktycznie nie zdjąłem pokrowca- jak ściągnę to zobaczę czy jest odbarwiona, czy przetarta...... fotel kierowcy nie jest wytarty czy odbarwiony, pod tyłkiem skóra nie jest zmiętolona i wygnieciona (wersja fotela z pilotem- "masaże", wentylacja).
Kluczyk niestety jeden (drugi zgubił) i nie sprawdziłem czy jest z grotem do awaryjnego otwierania drzwi i tu mam też pytanie- jak poznać kluczyk serwisowy? czy każdy klucz ma grot? czytałem (tutaj nawet chyba) że komuś zawiódł przestał działać klucz, a serwisowym normalnie wszystko działa.
brud w środku- no fakt, trzeba go przeprać, ale nie widać przetarć, nie czuć "papierosów", czysta podsufitka.
Przejechałem się nim- nie ściągał ( podczas przyspieszania, normalnej jazdy czy hamowania), zawieszenie ciche ładnie tłumi dziury.
reflektory nie są zmatowiałe (auto garażowane) i widać że oryginalne - nie zmieniane.
Jak dokładnie przetestować skrzynie biegów, by się nie naciąć? - facet autko ma półtora roku (teraz kupili nowe BMW 7 i dlatego sprzedają te), nie zmieniał oleju w skrzynia (tylko silnik), podczas mojej jazdy skrzynia pracowała bardzo dobrze- łagodnie, bez uślizgów zmieniała biegi , manualnie zmieniałem biegi od 1>2>3>4 bardzo ładnie przełączał- redukcje tak samo! (zdaję sobie sprawę ze to nie tip tronik, tylko do którego biegu ma pracować skrzynia) ........ pedał gazu traktowałem delikatnie i agresywnie - zawsze było "komfortowo".
Czekam na podpowiedzi!
Pozdrawiam:)
lakier choć na zdjęciach nie widać jest bardzo dobry- błyszczący, każdy element w tym samym odcieniu ..... jedynie na zaprawkach można coś dostrzec, ale przyznam że trudno to zauważyć! zaprawki zrobione były na przednim błotniku przy reflektorze, oraz tylne jedne drzwi na dole.
Co do kierownicy- faktycznie nie zdjąłem pokrowca- jak ściągnę to zobaczę czy jest odbarwiona, czy przetarta...... fotel kierowcy nie jest wytarty czy odbarwiony, pod tyłkiem skóra nie jest zmiętolona i wygnieciona (wersja fotela z pilotem- "masaże", wentylacja).
Kluczyk niestety jeden (drugi zgubił) i nie sprawdziłem czy jest z grotem do awaryjnego otwierania drzwi i tu mam też pytanie- jak poznać kluczyk serwisowy? czy każdy klucz ma grot? czytałem (tutaj nawet chyba) że komuś zawiódł przestał działać klucz, a serwisowym normalnie wszystko działa.
brud w środku- no fakt, trzeba go przeprać, ale nie widać przetarć, nie czuć "papierosów", czysta podsufitka.
Przejechałem się nim- nie ściągał ( podczas przyspieszania, normalnej jazdy czy hamowania), zawieszenie ciche ładnie tłumi dziury.
reflektory nie są zmatowiałe (auto garażowane) i widać że oryginalne - nie zmieniane.
Jak dokładnie przetestować skrzynie biegów, by się nie naciąć? - facet autko ma półtora roku (teraz kupili nowe BMW 7 i dlatego sprzedają te), nie zmieniał oleju w skrzynia (tylko silnik), podczas mojej jazdy skrzynia pracowała bardzo dobrze- łagodnie, bez uślizgów zmieniała biegi , manualnie zmieniałem biegi od 1>2>3>4 bardzo ładnie przełączał- redukcje tak samo! (zdaję sobie sprawę ze to nie tip tronik, tylko do którego biegu ma pracować skrzynia) ........ pedał gazu traktowałem delikatnie i agresywnie - zawsze było "komfortowo".
Czekam na podpowiedzi!
Pozdrawiam:)
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Mój E200 z 1997 roku przebieg prawie 0,5 mln. nie ma tak wytartej kierownicy i gałki. Zdjęcia to ktoś chyba specjalnie tak zrobił, żeby przykryć niedoskonałości. Cena niska i do negocjacji. Targuj się mocno jak mocno opuści to znaczy, że chce się go pozbyć, bo 2002 rok to ostatnie wypusty W210.Książki serwisowej nie ma, bo przebieg jest za pewne większy niż stan licznika.Chcesz być pewny, auta zapytaj czy zgodzi się na sprawdzenie auta w ASO Mercedesa i jedź, zapłacisz ze max. 300 zł. i najważniejsze dokładnie obejrzeć go od spodu. Sprawdź szyby czy wszystkie z tego samego rocznika, czy każda inna.
Zapytaj tez jak długo aktualny właściciel jest w jego posiadaniu, bo mi tu wygląda, ze ktoś lał paliwo i jeździł za bardzo się nie przejmując autem, bo jak mozna sprzedawce traktowac powaznie jak uje*ne auto wystawil w ogłoszeniu ?!
Zapytaj tez jak długo aktualny właściciel jest w jego posiadaniu, bo mi tu wygląda, ze ktoś lał paliwo i jeździł za bardzo się nie przejmując autem, bo jak mozna sprzedawce traktowac powaznie jak uje*ne auto wystawil w ogłoszeniu ?!
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 25 gru 2013, o 21:47
- Lokalizacja: Włocławek
możecie mi więcej nakreślić temat ze skórą MB tex? ten mesio miał dziurkowaną skórę z wentylacją.
to koło nóg pasażera ........ auto ogólnie ma webasto i nad nogami było właśnie one, ale jeszcze po prawej stronie jest taki czarny kwadrat w nogach pasażera- nie wiem co to było- myślałem że to element webasta....... ale w innych mesiach z webastem tego nie widziałem.
Pozdrawiam.
to koło nóg pasażera ........ auto ogólnie ma webasto i nad nogami było właśnie one, ale jeszcze po prawej stronie jest taki czarny kwadrat w nogach pasażera- nie wiem co to było- myślałem że to element webasta....... ale w innych mesiach z webastem tego nie widziałem.
Pozdrawiam.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości