hell6 Ziomki!!!

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

ritter666power
Posty: 7
Rejestracja: 4 sie 2008, o 17:16
Lokalizacja: gdańsk

hell6 Ziomki!!!

Post autor: ritter666power »

witam!!!! :-|
mam prośbę pomóżcie mi.nie wiem jakie przykre niespodzianki kryje zakup w210 290td?czy lepszą alternatywą będzię zakup 220d?proszę o właścicieli aby tak sumiennie napisali ile mn-więcej palą obie wersje silnikowe. :-(
dziękuję i pozdrawiam 8-)
Awatar użytkownika
Andrzej_w210
Posty: 35
Rejestracja: 7 mar 2008, o 08:49
Lokalizacja: Lidzbark Warm

Post autor: Andrzej_w210 »

silnik 290TD jest jedną z najlepszych opcji. Ja mam wolnossące 3000cm i też uważam to za dobry wybór. A 220d jest trochę za słaby do takiej budy no i mają słabsze pompy Niż inne jednostki diesla. To tyle ode mnie ;-)
MB W210 E300D- Biała Dama
Chrysler Voyager 2,5TD 2000r-Rodzinne toczydło
ritter666power
Posty: 7
Rejestracja: 4 sie 2008, o 17:16
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: ritter666power »

Andrzej_w210 pisze:silnik 290TD jest jedną z najlepszych opcji. Ja mam wolnossące 3000cm i też uważam to za dobry wybór. A 220d jest trochę za słaby do takiej budy no i mają słabsze pompy Niż inne jednostki diesla. To tyle ode mnie ;-)
dzięki przyjacielu!!!
a ile orientacyjnie łyka te autko? Twoje i np z motorem290td?
Budzy
VIP
Posty: 156
Rejestracja: 20 lut 2008, o 21:11
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: Budzy »

Jak wybierasz to TYLKO 290TD, ja takiego posiadam, silnik bez zastrzeżeń, ma na kulane 286k i pracuje jak pszczółka, żadnych problemów. Co do spalania to dużo opinii jest na forum radzę poszukać, mój na trasie pali około 6l/100 km w mieście do 8l/100 Km. Osiągi są wystarczające tj. 130KM. Co do 2,2 D to odradzam, bo mają wadliwe pompy Lukasa a moc za mała do takiej masy auta.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996

PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r ;)
ritter666power
Posty: 7
Rejestracja: 4 sie 2008, o 17:16
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: ritter666power »

Budzy pisze:Jak wybierasz to TYLKO 290TD, ja takiego posiadam, silnik bez zastrzeżeń, ma na kulane 286k i pracuje jak pszczółka, żadnych problemów. Co do spalania to dużo opinii jest na forum radzę poszukać, mój na trasie pali około 6l/100 km w mieście do 8l/100 Km. Osiągi są wystarczające tj. 130KM. Co do 2,2 D to odradzam, bo mają wadliwe pompy Lukasa a moc za mała do takiej masy auta.
dziękuje :-D
pozdrawiam
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

220D od razu odpuść sobie bo będziesz się musiał odpychać nogami, zdecydowanie za słaby silnik do tego auta. Jeśli oczekujesz niskiego spalania a gorszego komfortu wybierz 290TD ewentualnie 250TD (te silniki bardziej słychać w kabinie) , jeśli oczekujesz komfortu 300 ,jeśli oczekujesz komfortu i osiągów wybierz 300TD.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
ritter666power
Posty: 7
Rejestracja: 4 sie 2008, o 17:16
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: ritter666power »

dziękuje :-?
a czy 290td jest czesto nękane przez awarie elekroniki?
i wybór automata to porażka?zaznaczam,że aut z tym motorem jest więcej niż250td i nie chodzi mi o osiąganie dużych predkości.
Chudy
VIP
Posty: 406
Rejestracja: 16 kwie 2008, o 18:43
Lokalizacja: Szamotuły

Post autor: Chudy »

ritter666power pisze:dziękuje :-?
a czy 290td jest czesto nękane przez awarie elekroniki?
i wybór automata to porażka?zaznaczam,że aut z tym motorem jest więcej niż250td i nie chodzi mi o osiąganie dużych predkości.
Co do elektroniki to ta psuje się w równym stopniu niezależnie od silnika, a co do automatu: automat w dobrym stanie to sama radość z jazdy... Pozdrawiam :-D
Całe życie się człowiek uczy a i tak głupim umiera... :)

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
jarus
Posty: 156
Rejestracja: 21 lut 2008, o 12:33
Lokalizacja: kraków

Post autor: jarus »

Potwierdzam 2.9 td to dobry wybór jeśli chodzi o stosunek mocy do spalania! Prawdą jest że po mieście wystarczy 8-9 a na trasie 6-9 l. Jedyną wadą dla mnie to dość duży hałas wywołany przez ten motor :!: Elektryka myśle że nie siada cześciej niż w innych modelach. 8-)
W210 320CDI 2001 elegance. POZDRAWIAM
ritter666power
Posty: 7
Rejestracja: 4 sie 2008, o 17:16
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: ritter666power »

dzięki!
a czy wiecie jakie są tam zastosowane pompy wtryskowe, cyrkulacyjne czy rzędowe.w 124 były tylko rzędowe i były raczej niezawodne.a jak sprawa się ma do w210?
Awatar użytkownika
Andrzej_w210
Posty: 35
Rejestracja: 7 mar 2008, o 08:49
Lokalizacja: Lidzbark Warm

Post autor: Andrzej_w210 »

O ile sie nie mylę w moim 3,0D jest rzędowa. Spalanie na trasie z włączoną klimą i prędkościami 100-110Km 6l-6,2l/100 A w cyklu mieszanym 40% Miasto 60% trasa 6,5-7,0l
:-). Co do samego miasta to nie wiem ale myślę że w 8,0 by sie zmieścił.
Awatar użytkownika
trocin
Posty: 863
Rejestracja: 18 lut 2008, o 17:55
Lokalizacja: Puławy

Post autor: trocin »

ritter666power pisze: a czy wiecie jakie są tam zastosowane pompy wtryskowe, cyrkulacyjne czy rzędowe?
W 2.9TD OM 602.982 jest niezawodna rozdzielaczowa pompa wtryskowa EVE
Polecam ten silnik z chipem :mrgreen:
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
ritter666power
Posty: 7
Rejestracja: 4 sie 2008, o 17:16
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: ritter666power »

[ :lol: super dziękuje za cenne informacje :lol:

[ Dodano: 2008-08-07, 10:56 ]
a co myślicie na temat silnika benzynowego 2.0 z sekwencyjną instalacją gazowa? wczoraj popołudniu miałem okazje się bujnąć i szczerze....silnik chodzi równo,płynnie,cicho...a przy tym w przyzwoitym tempie rozwija prędkości...skrzynia manualna.
czy ktoś z forum ma doświadczenia z w210 e200 z sekw inst gaz?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 33 gości