hell6 Ziomki!!!
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 sie 2008, o 17:16
- Lokalizacja: gdańsk
hell6 Ziomki!!!
witam!!!! :-|
mam prośbę pomóżcie mi.nie wiem jakie przykre niespodzianki kryje zakup w210 290td?czy lepszą alternatywą będzię zakup 220d?proszę o właścicieli aby tak sumiennie napisali ile mn-więcej palą obie wersje silnikowe. :-(
dziękuję i pozdrawiam 8-)
mam prośbę pomóżcie mi.nie wiem jakie przykre niespodzianki kryje zakup w210 290td?czy lepszą alternatywą będzię zakup 220d?proszę o właścicieli aby tak sumiennie napisali ile mn-więcej palą obie wersje silnikowe. :-(
dziękuję i pozdrawiam 8-)
- Andrzej_w210
- Posty: 35
- Rejestracja: 7 mar 2008, o 08:49
- Lokalizacja: Lidzbark Warm
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 sie 2008, o 17:16
- Lokalizacja: gdańsk
dzięki przyjacielu!!!Andrzej_w210 pisze:silnik 290TD jest jedną z najlepszych opcji. Ja mam wolnossące 3000cm i też uważam to za dobry wybór. A 220d jest trochę za słaby do takiej budy no i mają słabsze pompy Niż inne jednostki diesla. To tyle ode mnie ;-)
a ile orientacyjnie łyka te autko? Twoje i np z motorem290td?
Jak wybierasz to TYLKO 290TD, ja takiego posiadam, silnik bez zastrzeżeń, ma na kulane 286k i pracuje jak pszczółka, żadnych problemów. Co do spalania to dużo opinii jest na forum radzę poszukać, mój na trasie pali około 6l/100 km w mieście do 8l/100 Km. Osiągi są wystarczające tj. 130KM. Co do 2,2 D to odradzam, bo mają wadliwe pompy Lukasa a moc za mała do takiej masy auta.
S210 E290 TD KOMBI
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
WDB2102171A234503
MANUAL
AVANTGARDE
1996
PS. Moim pierwszym okularem był Trabant z 1978r
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 sie 2008, o 17:16
- Lokalizacja: gdańsk
dziękuje :-DBudzy pisze:Jak wybierasz to TYLKO 290TD, ja takiego posiadam, silnik bez zastrzeżeń, ma na kulane 286k i pracuje jak pszczółka, żadnych problemów. Co do spalania to dużo opinii jest na forum radzę poszukać, mój na trasie pali około 6l/100 km w mieście do 8l/100 Km. Osiągi są wystarczające tj. 130KM. Co do 2,2 D to odradzam, bo mają wadliwe pompy Lukasa a moc za mała do takiej masy auta.
pozdrawiam
220D od razu odpuść sobie bo będziesz się musiał odpychać nogami, zdecydowanie za słaby silnik do tego auta. Jeśli oczekujesz niskiego spalania a gorszego komfortu wybierz 290TD ewentualnie 250TD (te silniki bardziej słychać w kabinie) , jeśli oczekujesz komfortu 300 ,jeśli oczekujesz komfortu i osiągów wybierz 300TD.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 sie 2008, o 17:16
- Lokalizacja: gdańsk
Co do elektroniki to ta psuje się w równym stopniu niezależnie od silnika, a co do automatu: automat w dobrym stanie to sama radość z jazdy... Pozdrawiam :-Dritter666power pisze:dziękuje :-?
a czy 290td jest czesto nękane przez awarie elekroniki?
i wybór automata to porażka?zaznaczam,że aut z tym motorem jest więcej niż250td i nie chodzi mi o osiąganie dużych predkości.
Potwierdzam 2.9 td to dobry wybór jeśli chodzi o stosunek mocy do spalania! Prawdą jest że po mieście wystarczy 8-9 a na trasie 6-9 l. Jedyną wadą dla mnie to dość duży hałas wywołany przez ten motor Elektryka myśle że nie siada cześciej niż w innych modelach. 8-)
W210 320CDI 2001 elegance. POZDRAWIAM
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 sie 2008, o 17:16
- Lokalizacja: gdańsk
- Andrzej_w210
- Posty: 35
- Rejestracja: 7 mar 2008, o 08:49
- Lokalizacja: Lidzbark Warm
W 2.9TD OM 602.982 jest niezawodna rozdzielaczowa pompa wtryskowa EVEritter666power pisze: a czy wiecie jakie są tam zastosowane pompy wtryskowe, cyrkulacyjne czy rzędowe?
Polecam ten silnik z chipem :mrgreen:
S124 E220T '94
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
W202 C250D Elegance '94
Suzuki Vitara '92 - zabawka 4x4 :-)
C124, S210, W140 500SEL - ex
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 4 sie 2008, o 17:16
- Lokalizacja: gdańsk
[ :lol: super dziękuje za cenne informacje :lol:
[ Dodano: 2008-08-07, 10:56 ]
a co myślicie na temat silnika benzynowego 2.0 z sekwencyjną instalacją gazowa? wczoraj popołudniu miałem okazje się bujnąć i szczerze....silnik chodzi równo,płynnie,cicho...a przy tym w przyzwoitym tempie rozwija prędkości...skrzynia manualna.
czy ktoś z forum ma doświadczenia z w210 e200 z sekw inst gaz?
[ Dodano: 2008-08-07, 10:56 ]
a co myślicie na temat silnika benzynowego 2.0 z sekwencyjną instalacją gazowa? wczoraj popołudniu miałem okazje się bujnąć i szczerze....silnik chodzi równo,płynnie,cicho...a przy tym w przyzwoitym tempie rozwija prędkości...skrzynia manualna.
czy ktoś z forum ma doświadczenia z w210 e200 z sekw inst gaz?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości