Muniek pisze:Nie dla opon z Allegro. Jak cena jest atrakcyjna to trzeba się zastanowić dlaczego. Na forum były opisywane przypadki gdzie 1 na 4 opony po prostu ma defekt. mniejszy lub większy.
Muniek to gdzie szukać jeśli mam ochotę przez internet kupić ?
I może coś ktoś poleci.
Nowe to kup przez opony/oponeo i podobne.
Cen niższych za pewne opony to raczej nie znajdziesz - a jak nawet to pewnie będzie trzeba dopłacić za wysyłkę.
A dlaczego nie chcesz tak przy okazji rozmiaru 235?
Zastanawiam się nad 235 szczerze mówiąc
Nie wiem ale chyba będę musiał sobie sprawić dystanse na tył ( felga ma ET43 i trochę za bardzo jest zchowana ). Z przodem też powinienem pokombinować , bo felga potrafi przy maksymalnym skręcie otrzeć się czasami o wahacz . Jak dołoże te 10 mm na oponie to chyba nic nie powino się zmienić za specjalnie. W każdym razie pół cm dystans na przód pójdzie , żeby odsunąc felgę od wahacza
Muniek pisze:Nie dla opon z Allegro. Jak cena jest atrakcyjna to trzeba się zastanowić dlaczego. Na forum były opisywane przypadki gdzie 1 na 4 opony po prostu ma defekt. mniejszy lub większy.
Toni pisał o swoich perypetiach opon z Allegro - właśnie to o czym piszesz.
Michal_Rokitki pisze:Jak dołoże te 10 mm na oponie to chyba nic nie powino się zmienić za specjalnie. W każdym razie pół cm dystans na przód pójdzie , żeby odsunąc felgę od wahacza
Najpierw sprawdź bo może nie będzie źle. Przybędzie Ci tylko po 5mm z każdej strony.
Nie wiem czy to dobry pomysł.
Po pierwsze może wywalać błąd kontroli trakcji/stabilizacji - różnica w obwodzie to ponad 1,5%. Niby do 3% nie powinno wywalać błędu ale kto wie co się stanie wraz ze zużyciem opon.
Po drugie nie przełożysz ich potem dla równomiernego zużycia (np. przód-tył).
To już chyba lepiej całość na 235 i jak z przodu będzie ocierać (ale najpierw bym to sprawdził) to ewentualnie dokupiłbym dystanse (oczywiście jak najmniejsze).
W przyp. RWD i niepaleniu kapora naturalnie zużycie opon i tak jest równomierne. Pamiętam w swoim, kiedy go kupiłem miał kpl fabrycznie nowych założonych (jeszcze paski z farby na bieżniku widniały) to po przebiegu 30 tyś km opony miały między 3,8-4,2mm. Po wymyciu i zakonserwowaniu na zimowe leżakowanie i tak nie wiedziałem które koło na którym miejscu było. Na oko zakładałem "lepsze" na tył
jedno pytanie czemu uparłeś sie na profil 55 ja mam u siebie 235/45/17 i nic nie obciera i jezdzi sie naprawde przyjemnie na dunlopach jeżdze od tamtego roku i naprawde dają rade i są naprawde ciche