dystanse
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Panowie. Jeżeli chodzi o dystanse to odradzam zamawianie na allegro. W Kielcach jest mała firma, specjalizująca się w dotaczaniu. Co najważniejsze goście wiedzą w jakich czasach żyjemy i mają bardzo rozsądne ceny. Za komplet 25mm na jedną oś zapłaciłem 142 zł z kompletem śrub 65mm. Piszę także bo mam problem... Kupiłem felgi ori Monoblock 17' 7.5J i ET 55. I właśnie to ET jest problemem bo po założeniu kół i przejechaniu 4km zpiłowałem ochronę rantu od wewnątrz. Postanowiłem, że założę dystanse 10mm. I tu się zaczynają schody. Kupiłem dystans bez pierścienia centrującego, ponieważ nie zmieściłby się na przedłużenie oryginalnego. I nie mam pomysłu, jak dobrze wycentrować koło, bo skacze góra - dół, wibruje i mnie denerwuje. Czy da się jakoś zdjąć ten "czepek" - przedłużenie oryginalnego pierścienia? Czy cokolwiek? Próbowałem na dwa szczelinomierze, ale i tak nie udaje mi się zrobić tego tak jak należy... Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Jasio
W210 E200 '99
S210 E320 CDI '01
<<MTN KIELCE>>
S210 E320 CDI '01
<<MTN KIELCE>>
Jak powinny wygladac dystanse, to wstawilem zdjecia na poprzedniej stronie.
Piszesz ze znalazles firme ktora wie co robi, a wstawili ci rzezbe?
Ja osobiscie unikam dystansow jako ze nawet te poprawnie zrobione podnosza ryzyko.
ET55 przyszlo prawdopodobnie z klasy S.
Jesli poszukasz kol od CLK albo SLK, to beda one mialy ET ok 38 i beda pasowac bez przerobek.
Piszesz ze znalazles firme ktora wie co robi, a wstawili ci rzezbe?
Ja osobiscie unikam dystansow jako ze nawet te poprawnie zrobione podnosza ryzyko.
ET55 przyszlo prawdopodobnie z klasy S.
Jesli poszukasz kol od CLK albo SLK, to beda one mialy ET ok 38 i beda pasowac bez przerobek.
Przez 3 lata jeździłem w rajdach samochodowych z autem z dystansami 25 mm.
Jak to piszecie, rzeźbionymi na Allegro za 130 złotych. Żeby nie było, to miałem do tego szpilki i nakrętki dorabiane pod tarcze.
Cisnąłem na tych dystansach po lasach, torach, wertepach itd. i nie było żadnego problemu. Moi koledzy też takie dystanse mieli i nikt dacha przez to nie wyłapał.
Teorie o kalifornijskich dystansach za 100$ za parę polecam tym, którzy nie mają co z kasą zrobić. Niech lepiej kupią te polskie, a nadwyżkę dadzą administratorom tego forum, co by się rozwijało.
Do okulara przednie dystanse muszą mieć dłuższy kołnierz, żeby koło się dobrze trzymało i tyle. Tylne są standardowo toczone pod wymiar. Żadna filozofia.
Jak to piszecie, rzeźbionymi na Allegro za 130 złotych. Żeby nie było, to miałem do tego szpilki i nakrętki dorabiane pod tarcze.
Cisnąłem na tych dystansach po lasach, torach, wertepach itd. i nie było żadnego problemu. Moi koledzy też takie dystanse mieli i nikt dacha przez to nie wyłapał.
Teorie o kalifornijskich dystansach za 100$ za parę polecam tym, którzy nie mają co z kasą zrobić. Niech lepiej kupią te polskie, a nadwyżkę dadzą administratorom tego forum, co by się rozwijało.
Do okulara przednie dystanse muszą mieć dłuższy kołnierz, żeby koło się dobrze trzymało i tyle. Tylne są standardowo toczone pod wymiar. Żadna filozofia.
4 strona wątku o niutku - nawet ET jest takie samo jak u CiebieNa zimę wpadł nieco kontrowersyjny komplet Brabus 8,5x18", oponki 245/40/18 Vredestein.
Felgi były pod s-klasę więc wysokie ET55.
Aby to wyglądało jak wygląda zamontowałem komplet 20mm dystansów, człowiek z którym rozmawiałem znał się na rzeczy-wiedział że piasta przednia w naszyc oczkach ma mocno wysunięte centrowanie i aby wszystko było ok kołnierz centrujący na dystansie musi być bardzo cienki. Dla potomnych wizytówka:
Kod: Zaznacz cały
DYSTOM Tomasz Ziental PROMNIK ul. Osiedlowa 1 26-067 STRAWCZYN Telefon:535-413-935 E-mail:dystom@dystom.pl
300pln ze śrubami
Zastanawiam sie dlaczego tak wielu czlonkow na tym forum lubi przeklamywac wszystko?karawar pisze:Przez 3 lata jeździłem w rajdach samochodowych z autem z dystansami 25 mm.
Jak to piszecie, rzeźbionymi na Allegro za 130 złotych. Żeby nie było, to miałem do tego szpilki i nakrętki dorabiane pod tarcze.
Cisnąłem na tych dystansach po lasach, torach, wertepach itd. i nie było żadnego problemu. Moi koledzy też takie dystanse mieli i nikt dacha przez to nie wyłapał.
Teorie o kalifornijskich dystansach za 100$ za parę polecam tym, którzy nie mają co z kasą zrobić. Niech lepiej kupią te polskie, a nadwyżkę dadzą administratorom tego forum, co by się rozwijało.
Do okulara przednie dystanse muszą mieć dłuższy kołnierz, żeby koło się dobrze trzymało i tyle. Tylne są standardowo toczone pod wymiar. Żadna filozofia.
Chyba to juz nie slady komunistycznej propagandy, ze wielu "cos czuje" do Kaliforni?
Byc moze starczy wiek i ignorancja w nieuzywaniu okularow?
Tak czy inaczej jeszcze raz powtorze ze Kalifornijskie dystanse kosztuja $35, czyli ok 100 pln i sa porzadnie zrobione.
Co do rajdowania na dystansach (mowie tu o adapterach na kola), chyba nie robiles tego w 2 tonowym aucie ze porownujesz?
Kolejna blokada mentalna?
Jasio pisze:Za komplet 25mm na jedną oś zapłaciłem 142 zł z kompletem śrub 65mm
To jakie w końcu założyłeś te dystanse?Jasio pisze:Postanowiłem, że założę dystanse 10mm.
25mm muszą mieć pierścień centrujący (chyba, że kupiłeś jakąś lipę) przy 10mm już nie koniecznie:
Jak już chciałeś założyć 25 + 10 (bez pierścienia) to gorzej chyba zrobić nie mogłeś, to nigdy nie zadziała
Przy feldze 7,5" i ET55 najlepsze dystanse to 35-45mm
Aikas. Nie zrozumieliśmy się. Mam 10mm na przedniej osi, a 25mm na tylnej. Aż taki lewy nie jestem, żeby takie mody robić. Pussey, dzięki za wizytówkę. Tak się złożyło, że mam do tego pana 7km. Jak na razie założyłem prowizoryczne pierścienie centrujące (nie pytajcie z czego je dorobiłem), bo nie mogę teraz odstawić samochodu, a do 10 jeszcze kawałek. Po wypłacie podjadę do niego, bo powiedział, że jest w stanie coś takiego dorobić. Także, Panowie dziękuję za pomoc
W210 E200 '99
S210 E320 CDI '01
<<MTN KIELCE>>
S210 E320 CDI '01
<<MTN KIELCE>>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości