Do jakiej felgi ta sruba ?

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
elegance
Posty: 758
Rejestracja: 7 lut 2009, o 23:24
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: elegance »

Zgadza się, ale co w tym złego? Zależy mi na czasie, bo potrzebuję auto do pracy... Przełożyłem na razie śruby tak, że są z przodu długie z tyłu krótkie i niby jest ok, ale jutro podjadę do innej wulkanizacji sprawdzić, dzięki za pomoc;)
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2 :)

Na GG często niewidoczny :)

viewtopic.php?t=10309
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Nie jeździj po wulkanizacjach bo wulkanizatorzy w większości potrafią zdjąć i założyć oponę i napompować. Podjedź do sklepu np. Fota lub IC i kup brakujące krótkie śruby,a będziesz miał święty spokój i nie będziesz się już obawiał forumowego chichotu od nadmiaru pytań w temacie "jakie śruby".
Jak już koniecznie chcesz, to z przodu możesz założyć dłuższe śruby bo one i tak o nic nie zahaczą.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
elegance
Posty: 758
Rejestracja: 7 lut 2009, o 23:24
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: elegance »

Nie no tak chyba jest ok. Są z tyłu krótsze z przodu minimalnie dłuższe. Sorry koledzy, że tak pytam, ironiczne dogadywanie jest nie na miejscu, auta potrzebuję praktycznie na codziennie i nie robię 5km do pracy, a około 50-100km dziennie - spotkania firmowe itd. Jeśli kogoś to wkurzyło to przepraszam.
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2 :)

Na GG często niewidoczny :)

viewtopic.php?t=10309
Awatar użytkownika
S.W.A.T
Posty: 1341
Rejestracja: 31 paź 2008, o 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: S.W.A.T »

Dluzsze sruby wejdą bo wejdą ale czy to zdrowe? Polak potrafi. Po to wymyslili krótsze aby głebiej sruba nie wchodzila.
Przyklad kolegi, pekla guma na alufeldze zalozyl stalówke + dluzsza sruba. Tak dokrecil ze po pierwsze z wielkim trudem sruby wyszly a jak wyszły to juz bez gwintu prawie.
Zrobisz jak zechcesz, AVE!
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Po włożeniu śruby w otwór w feldze gwintu ma być 15-18mm + odpowiedni łeb kulisty lub stożkowy. Nic więcej nie trzeba wiedzieć.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
smerf_ff
Posty: 172
Rejestracja: 27 gru 2009, o 19:49
Lokalizacja: augustów

Post autor: smerf_ff »

elegance pisze: Są z tyłu krótsze z przodu minimalnie dłuższe.
NIE wszystkie są jednakowe krótkie bądź dłuższe-czytaj co pisze S.W.A.T
W210 E290 TD 12.96' elegance
WDB2100171A323827
Leonidas79
Posty: 623
Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Leonidas79 »

elspasoo pisze:Po włożeniu śruby w otwór w feldze gwintu ma być 15-18mm + odpowiedni łeb kulisty lub stożkowy. Nic więcej nie trzeba wiedzieć.
Inne źródła podają 16 - 20 mm, w każdym razie nie należy wkręcać wystających ponad 20 mm, szczególnie z tyłu, bo zmielimy "ręczny".
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
sensej0s
Posty: 243
Rejestracja: 12 lip 2010, o 08:50
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: sensej0s »

Może się naraże ale co tam, jest potrzeba to pisze.

Potrzebuje takie śruby
I z tego co wyczytałem już nie są produkowane. W takim razie jakimi moge je zastapić aby były odpowiednie. Czym mam się kierować szukając nowych.Obrazek
W168 1.7CDI 2001r fl.
Awatar użytkownika
herianm
Doradca
Posty: 2863
Rejestracja: 24 gru 2010, o 00:53
Lokalizacja: oberschlesien

Post autor: herianm »

http://www.srubynakretki.pl/Sruby-docis ... owa_70.php
http://www.unitechsand.pl/page.aspx?action=ofertap&id=1

Szukaj śruby dociskowej - imakowej.

Najłatwiej znajdziesz w katalogach firm i katalogu polskich norm śrub i nakrętek.
W210 E300TD 98r sedan avantgarde
WDB2100251A772784
Obrazek
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

sensej0s, stałem dokładnie przed takimm samym wyborem jak Ty. potrzebowałem dokupić takie śruby, bo jedna mi się ukręciła, no i miałem obawy że reszta też jest mocno sfatygowane (powyginane).

zastąpiłem je normalnymi śrubami z łbem sferycznym do oryginalnych alusów MB i wszystko gra. tylko dobierz długość.

ps. swoją drogą te śruby imakowe są zbyt długie, a tym samym podatne na skręcenia. u siebie ukręciłem przy odkręcaniu i potem straciłem pół dnia na rozwiercaniu i prawie 100zł na specjalne wiertła.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
sensej0s
Posty: 243
Rejestracja: 12 lip 2010, o 08:50
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: sensej0s »

Mam starą śrube, którą pasowała ale już jej nie kupie więc czy ona może posłużyć jako model do poszukiwania nowej. A dokładniej co musze zmierzyć w starej śrubie aby na jej podstawie zamówić nowe. Wolałbym nie ściągać felgi a zwyczajnie wymienić wszystkie przy zmianie opon na zimowe.

Dziękuje za pomoc.
W168 1.7CDI 2001r fl.
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

sensej0s pisze:Potrzebuje takie śruby
I z tego co wyczytałem już nie są produkowane.
Obrazek
Te śruby nie są juz produkowane i w MB ich nie dostanisz bo były lipne i ukrecały sie w połowie, dlatego teraz dostepne sa jako zamiennik tylko te z dłuższą nasadką na klucz.
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
sensej0s
Posty: 243
Rejestracja: 12 lip 2010, o 08:50
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: sensej0s »

Dz za odpowiedź, już znalazłem inne :)
W168 1.7CDI 2001r fl.
Awatar użytkownika
gepardcheester
Posty: 163
Rejestracja: 23 lut 2014, o 17:22
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: gepardcheester »

witajcie koledzy :) mam problem ze szpilka w moim mercedesie... otóż, zerwała mi sie szpilka, taka jak jest dwa posty wyżej... ktoś może mi podpowiedzieć jak wybrnąć z tej sytuacji i pozbyć się zerwanej śruby? no i kolejne pytanie... jaka śruba, ponieważ jak wyczytałem, takich już nie ma... więc jakie? czy któraś z tej aukcji by pasowała?
http://allegro.pl/sruby-do-felg-alumini ... 24609.html
Trzeba być głupim by móc stać się mądrzejszym.
VIN WDB2100061B071948
Awatar użytkownika
Fikus
Posty: 35
Rejestracja: 27 sie 2009, o 11:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus »

gepardcheester pisze:witajcie koledzy :) mam problem ze szpilka w moim mercedesie... otóż, zerwała mi sie szpilka, taka jak jest dwa posty wyżej... ktoś może mi podpowiedzieć jak wybrnąć z tej sytuacji i pozbyć się zerwanej śruby? no i kolejne pytanie... jaka śruba, ponieważ jak wyczytałem, takich już nie ma... więc jakie? czy któraś z tej aukcji by pasowała?
http://allegro.pl/sruby-do-felg-alumini ... 24609.html

Miałem ten sam problem z tą szpilką, łeb sie urwał a kula została. Próbowałem dospawać drugą sśrube migomatem, rozwiercić to co zostało, nic nie pomogło. Niestety diaksem musiałem obciąć felge i kupic drugą. Od razu wymieniłem tez śruby we wszystkich pozostałych kołach na zwykłe, chowane głeboko. Powodzenia, może Twoja nie jest tak zapieczona jak moja była.
E320 benzyna - 01' - Czarna Perła - kremowa tapicerka - sedan - automat - VIN: WDBJF65J31B236007
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości