Do jakiej felgi ta sruba ?

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Fikus
Posty: 35
Rejestracja: 27 sie 2009, o 11:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fikus »

fabek pisze:w tych felgach śruby są głęboko osadzone, dlatego zastosowano wydłużone, bo nie byłoby jak klucza wsadzić.
Szukam własnie takiej wydłużonej śruby, bo jedna urwałem przy odkręcaniu. Gdzie to mozna kupić i jak ją w zasadzie zdefiniować, o co pytać?
Ma moze ktoś jedną do odsprzedania?
Można je jakoś zastąpić zwykłymi śrubami, ale tak by klucz wszedł? Bo pozostałe tez juz sie krzywią, wiec kwestia czasu kiedy pęknie następna.

Pozdrawiam
Załączniki
t_1244000470_140.jpg
E320 benzyna - 01' - Czarna Perła - kremowa tapicerka - sedan - automat - VIN: WDBJF65J31B236007
Awatar użytkownika
Grzechoo
Posty: 512
Rejestracja: 20 sty 2010, o 21:17

Post autor: Grzechoo »

poczytaj kilka postow wczesniej.
Takich juz niestety nie produkuja. Jak ktos ma "stare" zapasy magazynowe (w ASO oczywiscie) to moze znajdziesz.
Moze na jakiejs gieldzie samochodowej, ale tez nie ma pewnosci czy nie ukrecisz ze starosci ;-)

Jak kupilem w interCarsie zamiennik Febi i narazie dzialaja jak nalezy.
Pzdr
Awatar użytkownika
elegance
Posty: 758
Rejestracja: 7 lut 2009, o 23:24
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: elegance »

Do stalówek oryginalnych Mercedesa krótsze śruby na przód czy na tył? Założyłem w wulkanizacji te stalówki, ale okazało się, że są 10 śrub oryginalnych Mercedesa i 10 troszkę dłuższych. Wulkanizator nie wiedział o co chodzi, mówił, że zmiesza te śruby, tzn założy na kole 2 dłuższe i 3 krótsze, a z kolejnym kole na odwrót. Nie wiem czy był to dobry pomysł, ale krótsze śruby to oryginały Mercedesa, dłuższe to jakieś dokupione. Te śruby ze stalówkami dostałem od poprzedniego właściciela. Zrobiłem tak z 15km, kolega w innym wątku pisał, że krótkie na tył...to co przełożyć same śruby w garażu i po sprawie? Bo to tej wulkanizacji nawet nie chce jechać...chyba nic się nie stało jak zrobiłem tak z 15km?
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2 :)

Na GG często niewidoczny :)

viewtopic.php?t=10309
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Krótkie (21mm) na tył bo dłuższe będą haczyć o bebechy hamulca ręcznego czyt. nożnego :-P
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
Grzechoo
Posty: 512
Rejestracja: 20 sty 2010, o 21:17

Post autor: Grzechoo »

A wiec to nie przypadek ze w w210 sa krotkie i dlugie sruby.

U mnie bylo tak samo. Z przodu dlugie (te z odsadzonym lbem) i z tylu krotkie.
Obecnie mam wszystkie 4 krotkie (20 szt febi)
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Grzechoo pisze:A wiec to nie przypadek ze w w210 sa krotkie i dlugie sruby
raczej przypadek
Grzechoo pisze: Obecnie mam wszystkie 4 krotkie (20 szt febi)
Bo tak ma być przy felgach stalowych.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
elegance
Posty: 758
Rejestracja: 7 lut 2009, o 23:24
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: elegance »

one są minimalnie dłuższe, jutro jak będę przy aucie to przełożę śruby, żeby z tyłu były krótkie, a z przodu minimalnie dłuższe, najwyżej dokupię nowe na przód. Wszystkie mają taki jakby półkulisty kształt tego "łebka". Felgi oryginał Mercedesa ze znaczkami. Czy mogło się coś uszkodzić po przejechaniu ok.15km?
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2 :)

Na GG często niewidoczny :)

viewtopic.php?t=10309
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Nic się nie uszkodzi,a bynajmniej felgi.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
elegance
Posty: 758
Rejestracja: 7 lut 2009, o 23:24
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: elegance »

A możecie podać jakie długości śrub muszą być z tyłu, a jaki z przodu do oryginalnej felgi stalowej MB. Z przodu jakie są dopuszczalne, bo może dłuższe mogą zostać. Ręcznego nie używałem z tego co pamiętam, także chyba nic się nie stało
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2 :)

Na GG często niewidoczny :)

viewtopic.php?t=10309
Awatar użytkownika
smerf_ff
Posty: 172
Rejestracja: 27 gru 2009, o 19:49
Lokalizacja: augustów

Post autor: smerf_ff »

Ja mam na stalówkach wszystkie krótkie (20 szt.).A na alu długie bez osadzonego łba,jedynie sześciokąt pod klucz jest dłuższy-takiego go przyprowadziłem.Miałem przypadek,że złapałem kapcia na alu (tylne koło) a na zapasie miałem stalówkę-i tu problem nie miałem szpilek krótkich,a te z alu były za długie.Teraz jeżeli mam na zapasie stalówkę wożę z sobą do niej szpilki.
W210 E290 TD 12.96' elegance
WDB2100171A323827
Awatar użytkownika
elegance
Posty: 758
Rejestracja: 7 lut 2009, o 23:24
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: elegance »

A może ktoś mi pomóc i odpowiedzieć na moje pytanie ? :)
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2 :)

Na GG często niewidoczny :)

viewtopic.php?t=10309
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

elegance pisze:A może ktoś mi pomóc i odpowiedzieć na moje pytanie ? :)
Kolego elegance - jesteś strasznie dokuczliwy i pytasz wkoło o to samo.
Pisałem wyżej, że do felg stalowych przewidziane są śruby z łbem kulistym o długości 21mm i wyraźnie o tym jest w instrukcji obsługi.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Awatar użytkownika
jaremy
Posty: 423
Rejestracja: 27 kwie 2010, o 21:55
Lokalizacja: Łódź

Post autor: jaremy »

mało tego nawet na forum allegro zadaje te same pytania.

[ Dodano: 2010-11-25, 13:56 ]
wczoraj dobrze cały bałagan na forum podsumował kolega noc.

Przepraszam za OT, ale nie długo padnie pytanie jak wsiąść do samochodu:
z prawej strony
z lewej strony czy może wskoczyć przez szyberdach

[ Dodano: 2010-11-25, 13:56 ]
wczoraj dobrze cały bałagan na forum podsumował kolega noc.

Przepraszam za OT, ale nie długo padnie pytanie jak wsiąść do samochodu:
z prawej strony
z lewej strony czy może wskoczyć przez szyberdach
Obecnie Ford Escort MK VII Kombi
Kupię zadbanego mercedesa W210 Kombi 300TD lub 320 CDI rocznik 1997 - 2002 (ale czym młodszy tym lepiej widziany)
Awatar użytkownika
elegance
Posty: 758
Rejestracja: 7 lut 2009, o 23:24
Lokalizacja: Kłodzko

Post autor: elegance »

Heh dobra...niech Ci będzie....może jutro wg Ciebie zapytam jakim autem jeżdżę? eh...pytam bo robię dużo km dziennie i nie chce uszkodzić auta lub spowodować jakiś wypadek z powodu źle dobrych śrub...a na wulkanizacji widocznie się nie orientuje, więc trzeba samemu szukać informacji
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2 :)

Na GG często niewidoczny :)

viewtopic.php?t=10309
Awatar użytkownika
jaremy
Posty: 423
Rejestracja: 27 kwie 2010, o 21:55
Lokalizacja: Łódź

Post autor: jaremy »

ale fakt faktem że pytasz o wszystko. ja dzisiaj nawet na takie samo twoje pytanie na allegro się natknąłem

[ Dodano: 2010-11-25, 15:43 ]
a tu dowód

http://aukcjewp.wp.pl/phorum/read.php?f ... 9&t=705939
Obecnie Ford Escort MK VII Kombi
Kupię zadbanego mercedesa W210 Kombi 300TD lub 320 CDI rocznik 1997 - 2002 (ale czym młodszy tym lepiej widziany)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości