fabek pisze:w tych felgach śruby są głęboko osadzone, dlatego zastosowano wydłużone, bo nie byłoby jak klucza wsadzić.
Szukam własnie takiej wydłużonej śruby, bo jedna urwałem przy odkręcaniu. Gdzie to mozna kupić i jak ją w zasadzie zdefiniować, o co pytać?
Ma moze ktoś jedną do odsprzedania?
Można je jakoś zastąpić zwykłymi śrubami, ale tak by klucz wszedł? Bo pozostałe tez juz sie krzywią, wiec kwestia czasu kiedy pęknie następna.
poczytaj kilka postow wczesniej.
Takich juz niestety nie produkuja. Jak ktos ma "stare" zapasy magazynowe (w ASO oczywiscie) to moze znajdziesz.
Moze na jakiejs gieldzie samochodowej, ale tez nie ma pewnosci czy nie ukrecisz ze starosci ;-)
Jak kupilem w interCarsie zamiennik Febi i narazie dzialaja jak nalezy.
Pzdr
Do stalówek oryginalnych Mercedesa krótsze śruby na przód czy na tył? Założyłem w wulkanizacji te stalówki, ale okazało się, że są 10 śrub oryginalnych Mercedesa i 10 troszkę dłuższych. Wulkanizator nie wiedział o co chodzi, mówił, że zmiesza te śruby, tzn założy na kole 2 dłuższe i 3 krótsze, a z kolejnym kole na odwrót. Nie wiem czy był to dobry pomysł, ale krótsze śruby to oryginały Mercedesa, dłuższe to jakieś dokupione. Te śruby ze stalówkami dostałem od poprzedniego właściciela. Zrobiłem tak z 15km, kolega w innym wątku pisał, że krótkie na tył...to co przełożyć same śruby w garażu i po sprawie? Bo to tej wulkanizacji nawet nie chce jechać...chyba nic się nie stało jak zrobiłem tak z 15km?
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
one są minimalnie dłuższe, jutro jak będę przy aucie to przełożę śruby, żeby z tyłu były krótkie, a z przodu minimalnie dłuższe, najwyżej dokupię nowe na przód. Wszystkie mają taki jakby półkulisty kształt tego "łebka". Felgi oryginał Mercedesa ze znaczkami. Czy mogło się coś uszkodzić po przejechaniu ok.15km?
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
A możecie podać jakie długości śrub muszą być z tyłu, a jaki z przodu do oryginalnej felgi stalowej MB. Z przodu jakie są dopuszczalne, bo może dłuższe mogą zostać. Ręcznego nie używałem z tego co pamiętam, także chyba nic się nie stało
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Ja mam na stalówkach wszystkie krótkie (20 szt.).A na alu długie bez osadzonego łba,jedynie sześciokąt pod klucz jest dłuższy-takiego go przyprowadziłem.Miałem przypadek,że złapałem kapcia na alu (tylne koło) a na zapasie miałem stalówkę-i tu problem nie miałem szpilek krótkich,a te z alu były za długie.Teraz jeżeli mam na zapasie stalówkę wożę z sobą do niej szpilki.
elegance pisze:A może ktoś mi pomóc i odpowiedzieć na moje pytanie ?
Kolego elegance - jesteś strasznie dokuczliwy i pytasz wkoło o to samo.
Pisałem wyżej, że do felg stalowych przewidziane są śruby z łbem kulistym o długości 21mm i wyraźnie o tym jest w instrukcji obsługi.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Heh dobra...niech Ci będzie....może jutro wg Ciebie zapytam jakim autem jeżdżę? eh...pytam bo robię dużo km dziennie i nie chce uszkodzić auta lub spowodować jakiś wypadek z powodu źle dobrych śrub...a na wulkanizacji widocznie się nie orientuje, więc trzeba samemu szukać informacji
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2