Do jakiej felgi ta sruba ?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zgadza się, ale co w tym złego? Zależy mi na czasie, bo potrzebuję auto do pracy... Przełożyłem na razie śruby tak, że są z przodu długie z tyłu krótkie i niby jest ok, ale jutro podjadę do innej wulkanizacji sprawdzić, dzięki za pomoc;)
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Nie jeździj po wulkanizacjach bo wulkanizatorzy w większości potrafią zdjąć i założyć oponę i napompować. Podjedź do sklepu np. Fota lub IC i kup brakujące krótkie śruby,a będziesz miał święty spokój i nie będziesz się już obawiał forumowego chichotu od nadmiaru pytań w temacie "jakie śruby".
Jak już koniecznie chcesz, to z przodu możesz założyć dłuższe śruby bo one i tak o nic nie zahaczą.
Jak już koniecznie chcesz, to z przodu możesz założyć dłuższe śruby bo one i tak o nic nie zahaczą.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
Nie no tak chyba jest ok. Są z tyłu krótsze z przodu minimalnie dłuższe. Sorry koledzy, że tak pytam, ironiczne dogadywanie jest nie na miejscu, auta potrzebuję praktycznie na codziennie i nie robię 5km do pracy, a około 50-100km dziennie - spotkania firmowe itd. Jeśli kogoś to wkurzyło to przepraszam.
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Dluzsze sruby wejdą bo wejdą ale czy to zdrowe? Polak potrafi. Po to wymyslili krótsze aby głebiej sruba nie wchodzila.
Przyklad kolegi, pekla guma na alufeldze zalozyl stalówke + dluzsza sruba. Tak dokrecil ze po pierwsze z wielkim trudem sruby wyszly a jak wyszły to juz bez gwintu prawie.
Zrobisz jak zechcesz, AVE!
Przyklad kolegi, pekla guma na alufeldze zalozyl stalówke + dluzsza sruba. Tak dokrecil ze po pierwsze z wielkim trudem sruby wyszly a jak wyszły to juz bez gwintu prawie.
Zrobisz jak zechcesz, AVE!
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Po włożeniu śruby w otwór w feldze gwintu ma być 15-18mm + odpowiedni łeb kulisty lub stożkowy. Nic więcej nie trzeba wiedzieć.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
-
- Posty: 623
- Rejestracja: 23 cze 2010, o 21:23
- Lokalizacja: Gdynia
Inne źródła podają 16 - 20 mm, w każdym razie nie należy wkręcać wystających ponad 20 mm, szczególnie z tyłu, bo zmielimy "ręczny".elspasoo pisze:Po włożeniu śruby w otwór w feldze gwintu ma być 15-18mm + odpowiedni łeb kulisty lub stożkowy. Nic więcej nie trzeba wiedzieć.
MB 123 300 D
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
MB 190 D
MB 124 250 D
MB 124 300D
Audi A6
MB 124 300 E
MB 190 E 2.6
MB W210 430 E obecnie
MB W211 E 270
http://www.srubynakretki.pl/Sruby-docis ... owa_70.php
http://www.unitechsand.pl/page.aspx?action=ofertap&id=1
Szukaj śruby dociskowej - imakowej.
Najłatwiej znajdziesz w katalogach firm i katalogu polskich norm śrub i nakrętek.
http://www.unitechsand.pl/page.aspx?action=ofertap&id=1
Szukaj śruby dociskowej - imakowej.
Najłatwiej znajdziesz w katalogach firm i katalogu polskich norm śrub i nakrętek.
sensej0s, stałem dokładnie przed takimm samym wyborem jak Ty. potrzebowałem dokupić takie śruby, bo jedna mi się ukręciła, no i miałem obawy że reszta też jest mocno sfatygowane (powyginane).
zastąpiłem je normalnymi śrubami z łbem sferycznym do oryginalnych alusów MB i wszystko gra. tylko dobierz długość.
ps. swoją drogą te śruby imakowe są zbyt długie, a tym samym podatne na skręcenia. u siebie ukręciłem przy odkręcaniu i potem straciłem pół dnia na rozwiercaniu i prawie 100zł na specjalne wiertła.
zastąpiłem je normalnymi śrubami z łbem sferycznym do oryginalnych alusów MB i wszystko gra. tylko dobierz długość.
ps. swoją drogą te śruby imakowe są zbyt długie, a tym samym podatne na skręcenia. u siebie ukręciłem przy odkręcaniu i potem straciłem pół dnia na rozwiercaniu i prawie 100zł na specjalne wiertła.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Mam starą śrube, którą pasowała ale już jej nie kupie więc czy ona może posłużyć jako model do poszukiwania nowej. A dokładniej co musze zmierzyć w starej śrubie aby na jej podstawie zamówić nowe. Wolałbym nie ściągać felgi a zwyczajnie wymienić wszystkie przy zmianie opon na zimowe.
Dziękuje za pomoc.
Dziękuje za pomoc.
W168 1.7CDI 2001r fl.
- gepardcheester
- Posty: 163
- Rejestracja: 23 lut 2014, o 17:22
- Lokalizacja: Olsztyn
witajcie koledzy mam problem ze szpilka w moim mercedesie... otóż, zerwała mi sie szpilka, taka jak jest dwa posty wyżej... ktoś może mi podpowiedzieć jak wybrnąć z tej sytuacji i pozbyć się zerwanej śruby? no i kolejne pytanie... jaka śruba, ponieważ jak wyczytałem, takich już nie ma... więc jakie? czy któraś z tej aukcji by pasowała?
http://allegro.pl/sruby-do-felg-alumini ... 24609.html
http://allegro.pl/sruby-do-felg-alumini ... 24609.html
Trzeba być głupim by móc stać się mądrzejszym.
VIN WDB2100061B071948
VIN WDB2100061B071948
gepardcheester pisze:witajcie koledzy mam problem ze szpilka w moim mercedesie... otóż, zerwała mi sie szpilka, taka jak jest dwa posty wyżej... ktoś może mi podpowiedzieć jak wybrnąć z tej sytuacji i pozbyć się zerwanej śruby? no i kolejne pytanie... jaka śruba, ponieważ jak wyczytałem, takich już nie ma... więc jakie? czy któraś z tej aukcji by pasowała?
http://allegro.pl/sruby-do-felg-alumini ... 24609.html
Miałem ten sam problem z tą szpilką, łeb sie urwał a kula została. Próbowałem dospawać drugą sśrube migomatem, rozwiercić to co zostało, nic nie pomogło. Niestety diaksem musiałem obciąć felge i kupic drugą. Od razu wymieniłem tez śruby we wszystkich pozostałych kołach na zwykłe, chowane głeboko. Powodzenia, może Twoja nie jest tak zapieczona jak moja była.
E320 benzyna - 01' - Czarna Perła - kremowa tapicerka - sedan - automat - VIN: WDBJF65J31B236007
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości