Węże klimatyzacji

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Też tak naprawiam, ale czasem pęka tuż za spawem.Dlatego w tym miejscu doradzam nowy.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
kubas
Posty: 10
Rejestracja: 21 lip 2009, o 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kubas »

Ja zacząłem prostować go na gorąco ale niestety pękło kolanko. Jaka cena w serwisie ?? :)
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Niestety nie pamiętam.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
kubas
Posty: 10
Rejestracja: 21 lip 2009, o 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kubas »

Dzisiaj kupiłem ten przewód na Słomczynie, złożyłem wszystko do kupy i nabiłem 15 barów. Nie słyszałem żadnego syczenia a po ok 30 minutach było już 10 barów. Sprawdziłem cały układ poprzez natryskiwanie białym płynem w sprayu i nigdzie nie widziałem żadnych bąbelków. Zdjąłem wiatraki skraplacza i zacząłem go polewać wodą i nagle zobaczyłem bardzo bardzo małe bąbelki w jednym miejscu i ciche syczenie na skraplaczu. Czy to możliwe że przez te 30 minut wyleciało 5 barów tym otworem ?? Chce wymienić go tylko żeby znowu nie okazało się że znowu jest jeszcze jakaś inna dziura.
Mercedes-Benz/W210/E220D/1997r/Sprowadzony 2001r/
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Bez próby nigdy się nie dowiesz.Tobie syczy trochę, a inny powie dziura jak lej.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
kubas
Posty: 10
Rejestracja: 21 lip 2009, o 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kubas »

Po wymianie skraplacza i założeniu wszystkich nowych o-ringów znowu nabiłem układ do 15 barów i po 24 godzinach było 0 barów :) Znowu nabiłem układ i zacząłem natryskiwać wszystkie elementy ludwikiem z wodą. Bańki pojawiły się na wejściu do filtra osuszacza. Wyjąłem przewód i założyłem nowy o-ring smarując go olejem PAO a szczeliwem posmarowałem gwint zewnętrzny na filtrze i czekam aż to zaschnie. Do czego jest śruba wkręcona z góry na tym filtrze ?? I czy możliwe jest że nieszczelność była tylko na łączeniu przewodu z filtrem czy może jest pomiędzy tą śrubą a filtrem ??
Mercedes-Benz/W210/E220D/1997r/Sprowadzony 2001r/
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Śruba na górze filtra może mieć "dziurkę" zaślepioną pianką to bezpiecznik ciśnieniowy.
Kiedyś w tym miejscu było szklane oczko.Przez nie można było sprawdzić ilość gazu i pracę
klimatyzacji, ale to stara bajka.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 36 gości