temperatura nawiewu

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Adler pisze:
Kajtek1 pisze:Parownik masz na 3C, to dobra temperetura
Tak ale tylko na postoju.

3 stopnie bylo pod 4 czyli rozumiem ze to postoj?
W czasie jazdy miales 8C, czyli chlodzenie dziala tylko malo.
Albo Ci nie doladowali, albo masz wyciek.
Powtorz pomiar jutro, najlepiej wlacz czujnik #7 i popatrz jak sie cisnienie zmienia w czasie jazdy. Dobrze naladowany system bedzie mial rownomierne cisnienie zmieniajace sie powoli jak kabina sie schladza.
Jak cisnienie wachluje, to ewidencja ze czynnika malo.
Jak bys znowu jechal na doladowanie, to kaz sobie pokazac cisnienia po obu stronach przy pelnej klimie.
dlugi111
Posty: 998
Rejestracja: 14 cze 2010, o 22:46
Lokalizacja: Zamość Warszawa

Post autor: dlugi111 »

ralfi89, powiem szczerze że nie wiem.. sprawdź 15 min roboty :) ok Panowie wszystko hula jak należy :D :D :D dzisiaj sprawdzałem przy 26 na zewnątrz na postoju schodzi do 3 C a w czasie jazdy wzrasta w góre do 4 C :D :D także jestem niezmiernie zadowolony w moim przypadku okazał się czujnik parownika :) mówię wam mróz w środku :P
W210 430 Ava 98/99 WDB2100701A851117
Wejdź
Obrazek
W168 1.9 Ava 99/01 WDB1680321J291632

W210 3.0 TD Ava 98 EX
W210 2.9 TD Eleg 98 EX
Adler
Posty: 181
Rejestracja: 29 kwie 2011, o 08:25
Lokalizacja: Swiecie

Post autor: Adler »

Kajtek1 pisze: Albo Ci nie doladowali, albo masz wyciek.
Osobiście obserwowałem wyświetlacz maszyny dobijającą czynnik, napewno jest full dobita.dlugi111, Gratuluję sukcesu. Wygląda na to że tylko ja zostałem na polu bitwy :znudzony:
W210 E300TD 99r WDB 2100251A890702
W124 250D 89r
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Adler pisze:Wygląda na to że tylko ja zostałem na polu bitwy
Jeszcze Ja zostałem :)
Ale nie wiem kiedy się za to zabiorę.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Adler pisze:
Kajtek1 pisze: Albo Ci nie doladowali, albo masz wyciek.
Osobiście obserwowałem wyświetlacz maszyny dobijającą czynnik, napewno jest full dobita.dlugi111, Gratuluję sukcesu. Wygląda na to że tylko ja zostałem na polu bitwy :znudzony:
W jakich jednostkach ten wyswietlacz podawal?
Inna mozliwoscia jest ze masz padajaca sprezarke, ale wtedy i na postoju by nie pompowalo.
Nasze sprezarki najprawdopodobniej sa oryginalne a przy +- 400t km troche sie w cieplych klimatach napracowaly.
Ostatnio zmieniony 5 cze 2014, o 17:52 przez Kajtek1, łącznie zmieniany 1 raz.
Adler
Posty: 181
Rejestracja: 29 kwie 2011, o 08:25
Lokalizacja: Swiecie

Post autor: Adler »

W jakich jednostkach nie pamiętam ,ale leciał od 0 do 1000. Albo od 100 do 1000 (chyba mg) A może u mnie też ten czujnik coś broi???
Ostatnio zmieniony 5 cze 2014, o 17:53 przez Adler, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 E300TD 99r WDB 2100251A890702
W124 250D 89r
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

1000g byloby poprawnie, ale teraz tego nie masz. Powtorz odczyt 7 w goracy dzien.
Adler
Posty: 181
Rejestracja: 29 kwie 2011, o 08:25
Lokalizacja: Swiecie

Post autor: Adler »

Z tą 7 jest tak że podczas jazdy ciśnienie spada i temp rośnie ,a na postoju ciśnienie rośnie ,a temp spada.
W210 E300TD 99r WDB 2100251A890702
W124 250D 89r
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

dlugi111 pisze:owiem szczerze że nie wiem
sprawdzę. przeczyszczę styki na nim jeśli będzie. to samo zrobię z czujnikiem w lampce. tam wiem, że jest. czy czyszczenie styków coś da, sam niewiem. napewno nie zaszkodzi.
Adler
Posty: 181
Rejestracja: 29 kwie 2011, o 08:25
Lokalizacja: Swiecie

Post autor: Adler »

Wczoraj wymieniłem osuszacz,znów próżnia 0.5h,nabicie 1kg czynnika i zmieniło się tylko to że teraz na postoju temperatura na parowniku spada do 2st a jak tylko ruszę to wędruje na 6-7 st. Nie mam już pomysłów.... :zalamany:
W210 E300TD 99r WDB 2100251A890702
W124 250D 89r
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Podaj pelne namiary wg moich wczesniejszych danych
Adler
Posty: 181
Rejestracja: 29 kwie 2011, o 08:25
Lokalizacja: Swiecie

Post autor: Adler »

Kajtek1, Podałem przecież już 2 razy.
W210 E300TD 99r WDB 2100251A890702
W124 250D 89r
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Podales przed wymiana osuszacza i powtornym nabiciem. Co bylo przed naprawa, czy w zeszlym roku sie nie liczy.
Adler
Posty: 181
Rejestracja: 29 kwie 2011, o 08:25
Lokalizacja: Swiecie

Post autor: Adler »

OK.Dziś porobię jeszcze raz wszystkie pomiary.

[ Dodano: 2014-06-28, 15:22 ]
Kajtek1 pisze:1. rano przed uruchomieniem silnika.
2. po uruchomieniu silnika w cieply dzien
3 kilka minut po starcie z goracego postoju, jak auto jest przegrzane w srodku
Nie było dziś za gorąco ale
1,2,3, po chwili postoju
1-20,27,24,23
2-17,20,19,24-szybko rośnie
3-22,30,10,07
4-23,29,09,07
5-19,13,07,02
6-22,27,78,81
7-05,14,08,14
8-18,40,19,39
I od razu pytanie ,czy klima temperaturę zewnętrzną bierze z tego czujnika w zderzaku?
W210 E300TD 99r WDB 2100251A890702
W124 250D 89r
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Ciagle masz malo czynnika.
Twoj czujnik temp parownika pokazuje 3 stopnie mniej niz inne, wiec to tez moze byc problemem.
Dziwne tez ze po uruchomieniu silnika temperatury wymiennikow skoczyly do 30. Skad to cieplo sie wzielo? Czy auto stalo na sloncu? Tak czy inaczej sprawdzenie czy zawor podwojny nie przepuszcza nie zaszkodzi.
Nigdzie nie znalazlem oficjalnej informacji o czujnikach zewnetrznych, ale na ile doswiadczylem sa 2 czujniki i ten pokazujacy na klimatroniku chyba jest gdzies na podszybiu.
Ostatnio zmieniony 28 cze 2014, o 17:34 przez Kajtek1, łącznie zmieniany 2 razy.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości