Klimatronik - cuda
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Klimatronik - cuda
Witam,
Posiadam w210 przed liftem 3.0TD z klimatronikiem.
Na początku wydawało mi się że wszytsko jest ok ale np. jadąc trasę 100km mam problem z nawiewem ciepłego powietrza. Ok ustalam 22 i niby jest ok ale coś mi tu nie gra. Ciągle parują mi szyby bo nawiew działa chwile i pzrestaje.
Włączam sobie nawiew na szybę i co? Kilak minut grzeje a za chwile cisza. Taka loteria.
Przytrzymuje Reset na panelu i patrze na temp wew. ta wydaje mi się za szybko rosnąć tak jakby dmuchawa waliła prosto na czujnik... W kilka sekund z 20 stopni robi się ponad 30...
Dodam że jak ściągnę osłonę pod schowkiem to leży na niej ten "jeżyk" tak ma być?
Pozdrawiam Dawid
Posiadam w210 przed liftem 3.0TD z klimatronikiem.
Na początku wydawało mi się że wszytsko jest ok ale np. jadąc trasę 100km mam problem z nawiewem ciepłego powietrza. Ok ustalam 22 i niby jest ok ale coś mi tu nie gra. Ciągle parują mi szyby bo nawiew działa chwile i pzrestaje.
Włączam sobie nawiew na szybę i co? Kilak minut grzeje a za chwile cisza. Taka loteria.
Przytrzymuje Reset na panelu i patrze na temp wew. ta wydaje mi się za szybko rosnąć tak jakby dmuchawa waliła prosto na czujnik... W kilka sekund z 20 stopni robi się ponad 30...
Dodam że jak ściągnę osłonę pod schowkiem to leży na niej ten "jeżyk" tak ma być?
Pozdrawiam Dawid
dawid512, tutej wybaczamy i się witamy :
viewtopic.php?p=361642#361642
a tu byłech?
viewtopic.php?t=4804
viewtopic.php?p=361642#361642
Chyba REST? To ogrzewanie postojowe....dawid512 pisze:Przytrzymuje Reset na panelu i
a tu byłech?
viewtopic.php?t=4804
Co wy macie z tym regulaminem? Halo. Czytałem, szukałem i co? wszędzie coś o jeżu itd ale nie spotkałem się z przypadkiem takim jak u mnie. Dzięki. Widzę że odrobina chęci swoje kosztuje.
Co mam sprawdzić? Czujnik w lampce? odczyty z czujników? jeża podmienić? Cokolwiek ludzie... Nie mam dwóch lewych rąk i gdybym siedział w MB to bym się tym zajął bez wizyty na forum..
Co mam sprawdzić? Czujnik w lampce? odczyty z czujników? jeża podmienić? Cokolwiek ludzie... Nie mam dwóch lewych rąk i gdybym siedział w MB to bym się tym zajął bez wizyty na forum..
Może tam leży MIĘSNY JEŻ
Kolego wszystko wskazuje, że masz uszkodzony regulator obrotów dmuchawy potocznie zwany JEŻ
Na forum jest 1000000 postów i tematów o tym. Wystarczy poszukać Nawet są linki do aukcji zamienników, bo orginał mega drogi.
I nikt tu nie siedzi w MB
Kolego wszystko wskazuje, że masz uszkodzony regulator obrotów dmuchawy potocznie zwany JEŻ
Na forum jest 1000000 postów i tematów o tym. Wystarczy poszukać Nawet są linki do aukcji zamienników, bo orginał mega drogi.
I nikt tu nie siedzi w MB
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Jeśli dmuchawa Ci "zanika" to 100% jeż
Przerabiałem
Zrób sobie jeszcze test Klimatronika (jest na forum)
Przerabiałem
Zrób sobie jeszcze test Klimatronika (jest na forum)
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Jest mocowany na obudowie nagrzewnicy. Jaj wyciagniesz schowek pasażera jest do niego dojście.
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Jeż jest prawidłowy z jednym płaskim pinem do klimatyzacji automatycznej i powinien być zamocowany na tej obudowie trzymającej silnik. Podobnie jak na tej aukcji z tym, że na tej aukcji jest do klimy manualnej. http://allegro.pl/wentylator-dmuchawa-m ... 27421.html
U Ciebie ktoś przerabiał ze starego typu rezystora na jeża, ale nie zmienił mocowania silnika na nowy typ do którego można w prosty sposób zamocować jeża.
U Ciebie ktoś przerabiał ze starego typu rezystora na jeża, ale nie zmienił mocowania silnika na nowy typ do którego można w prosty sposób zamocować jeża.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości