Klimatronik - cuda

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

dawid512
Posty: 12
Rejestracja: 1 gru 2015, o 17:36
Lokalizacja: KW

Klimatronik - cuda

Post autor: dawid512 »

Witam,

Posiadam w210 przed liftem 3.0TD z klimatronikiem.

Na początku wydawało mi się że wszytsko jest ok ale np. jadąc trasę 100km mam problem z nawiewem ciepłego powietrza. Ok ustalam 22 i niby jest ok ale coś mi tu nie gra. Ciągle parują mi szyby bo nawiew działa chwile i pzrestaje.

Włączam sobie nawiew na szybę i co? Kilak minut grzeje a za chwile cisza. Taka loteria.

Przytrzymuje Reset na panelu i patrze na temp wew. ta wydaje mi się za szybko rosnąć tak jakby dmuchawa waliła prosto na czujnik... W kilka sekund z 20 stopni robi się ponad 30...

Dodam że jak ściągnę osłonę pod schowkiem to leży na niej ten "jeżyk" tak ma być?

Pozdrawiam Dawid
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Kolego regulamin należy do wszystkich , :wstyd:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
dawid512
Posty: 12
Rejestracja: 1 gru 2015, o 17:36
Lokalizacja: KW

Post autor: dawid512 »

Panowie wybaczcie to moj pierwszy post. szukalem na forum podobnych watkow i nic :( pomozcie prosze
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

dawid512, tutej wybaczamy i się witamy : :hyhy:

viewtopic.php?p=361642#361642
dawid512 pisze:Przytrzymuje Reset na panelu i
Chyba REST? To ogrzewanie postojowe....

a tu byłech?

viewtopic.php?t=4804
dawid512
Posty: 12
Rejestracja: 1 gru 2015, o 17:36
Lokalizacja: KW

Post autor: dawid512 »

No tak rest... czyli co jak to to wcisnę to nie jest temp wewnętrzna? Czyżby to jeż? kurcze na moje oko to wszytsko dziala dobrze ale do czasu. Tak jakby klimatronik wyczuwał że jest za ciepło w aucie. Dziwi mnie też fakt że ten cały jeż leży mi na osłonie a nie gdzieś przykręcony.
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

To wersja jeża co wychodzi w nocy na jabłka, dlatego nie jest przykręcony. Przeczytaj regulamin i się do niego zastosuj, koledzy wyżej Cię nakierowali na właściwy tor a Ty dalej swoje.

I jeszcze te pierdoły, że szukałeś podobnych wątków i nic nie znalazłeś...
:hyhy:
Obrazek
dawid512
Posty: 12
Rejestracja: 1 gru 2015, o 17:36
Lokalizacja: KW

Post autor: dawid512 »

Co wy macie z tym regulaminem? Halo. Czytałem, szukałem i co? wszędzie coś o jeżu itd ale nie spotkałem się z przypadkiem takim jak u mnie. Dzięki. Widzę że odrobina chęci swoje kosztuje.

Co mam sprawdzić? Czujnik w lampce? odczyty z czujników? jeża podmienić? Cokolwiek ludzie... Nie mam dwóch lewych rąk i gdybym siedział w MB to bym się tym zajął bez wizyty na forum..
Awatar użytkownika
lipa6
Posty: 563
Rejestracja: 25 lis 2014, o 19:52
Lokalizacja: SZ

Post autor: lipa6 »

Może tam leży MIĘSNY JEŻ :rotfl:
Kolego wszystko wskazuje, że masz uszkodzony regulator obrotów dmuchawy :hyhy: potocznie zwany JEŻ :rotfl:
Na forum jest 1000000 postów i tematów o tym. Wystarczy poszukać :hyhy: Nawet są linki do aukcji zamienników, bo orginał mega drogi.
I nikt tu nie siedzi w MB :cwaniak:
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6

Zawsze pali mi 6 litrów :cwaniak:
Zależy tylko, na ile kilometrów ;)
dawid512
Posty: 12
Rejestracja: 1 gru 2015, o 17:36
Lokalizacja: KW

Post autor: dawid512 »

Jesteś pewny? A czujnik temp wew nie pokazuje głupot czasem?
Awatar użytkownika
lipa6
Posty: 563
Rejestracja: 25 lis 2014, o 19:52
Lokalizacja: SZ

Post autor: lipa6 »

Jeśli dmuchawa Ci "zanika" to 100% jeż :hyhy:
Przerabiałem ;)
Zrób sobie jeszcze test Klimatronika (jest na forum)
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6

Zawsze pali mi 6 litrów :cwaniak:
Zależy tylko, na ile kilometrów ;)
dawid512
Posty: 12
Rejestracja: 1 gru 2015, o 17:36
Lokalizacja: KW

Post autor: dawid512 »

No tak dobrze to ująłeś zanika... Kurcze... bo on u mnie tak wisi w powietrzu. Nie powien być gdzieś na turbinie żeby był chłodozny? Może przez to wariuje co?
Awatar użytkownika
lipa6
Posty: 563
Rejestracja: 25 lis 2014, o 19:52
Lokalizacja: SZ

Post autor: lipa6 »

Jest mocowany na obudowie nagrzewnicy. Jaj wyciagniesz schowek pasażera jest do niego dojście.
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6

Zawsze pali mi 6 litrów :cwaniak:
Zależy tylko, na ile kilometrów ;)
dawid512
Posty: 12
Rejestracja: 1 gru 2015, o 17:36
Lokalizacja: KW

Post autor: dawid512 »

Panowie, rozebrałem to i ni cholery nie wiem gdzie to założyć....

Zerknijcie na zdjęcia.

Dodatkowo dziś byłem na szrocie i znalazłem innego jeżyka, dochodziły do niego dwa grube przewody i jeden cienki..

Obrazek

Obrazek

Może ktoś założył innego jeża? bo kable też jakieś takie sztukowane...
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Jeż jest prawidłowy z jednym płaskim pinem do klimatyzacji automatycznej i powinien być zamocowany na tej obudowie trzymającej silnik. Podobnie jak na tej aukcji z tym, że na tej aukcji jest do klimy manualnej. http://allegro.pl/wentylator-dmuchawa-m ... 27421.html
U Ciebie ktoś przerabiał ze starego typu rezystora na jeża, ale nie zmienił mocowania silnika na nowy typ do którego można w prosty sposób zamocować jeża.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
dawid512
Posty: 12
Rejestracja: 1 gru 2015, o 17:36
Lokalizacja: KW

Post autor: dawid512 »

Ok wszystko wiem. Czyli zatem jeśli wariuje mi wiatrak tj. zanika to muszę wymienić jeża na identycznego tak?
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości