Zgnite progi, wymieniać?

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Fikaburi
Posty: 23
Rejestracja: 19 lut 2012, o 16:21
Lokalizacja: M-cz

Zgnite progi, wymieniać?

Post autor: Fikaburi »

Witam. Mam problem ponieważ mam lekko zgnite progi. Zgnita jest część przednia progów 30cm z jednej, jak i z drugiej strony, załamały mi się po podniesieniu auta. Jeżeli chodzi o tylną część progu to jest ok, jest zdrowa. Pytanie: da radę wymienić tę zgnitą część progu, albo jakoś zaspawać abym mógł normalnie podnieść auto na lewarku, czy potrzebna jest wymiana całych progów? Z góry serdeczne dzięki
WDB2100201A163627
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

tak naprawdę to dowiesz się dopiero gdy oczyścisz szczegółowo progi i okolice.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
Fanfara
Posty: 239
Rejestracja: 20 lip 2011, o 00:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Fanfara »

Jeśli jest jak piszesz to można wymienić tylko uszkodzone części, lecz jak złamał się próg w czasie podnoszenia lewarkiem, to będzie "grubsza" robota, musiały wygnić również wzmocnienia na lewarek. Bez dokładnego obejrzenia i oczyszczenia, jak zauważył hammond24, się nie da.
W/S 210 E 300 TD ' 98R AVANTGARDE

WDB2102251A622370
WDB6680031N038176 - jeździ gdzieś po świecie
WDB6790381K286309 - miłe wspomnienia

http://www.redautoserwis.pl
porter
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2013, o 20:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: porter »

Podepnę się pod temat progów, czy ktoś z Was orientuje się czy są dostępne reperaturki wzmocnienia pod lewarek? Rurka w środku jest w proszku, mam u kogo to wspawać ale gość mi powiedział żebym poszukał właśnie tej reperaturki, żeby nie rzeźbić w rurkami i płaskownikami. Pomoże ktoś?
S210 E290TD 1996 Automat
WDB2102171A235500
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

wpisz na allegro "próg w210" tam są dostępne całe progi i kawałki progów, osobiście jak zgnite to bym cały próg robił... za rok wyjdzie z drugiej strony i znowu zabawa - a tak wspawasz cały próg - nowy za 2 paki i bedziesz miał spokój...
:hyhy:
Obrazek
porter
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2013, o 20:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: porter »

sprawdzałem allegro i jest sporo nowych poszyć progów i jeszcze więcej wyciętych używanych, ale czegoś takiego jak wewnętrzna część z rurką - jako nowa część nie znalazłem, a jak kupie używany kawałek wyciętego to w środku mogę mieć to samo co w swoim.
Próbowałem dogadać się z serwisem ale rys jaki mi podesłali (mailem) był dość nieczytelny, poszukuję samego wzmocnienia z rurką pod lewarek
S210 E290TD 1996 Automat
WDB2102171A235500
Awatar użytkownika
radzioll
Posty: 296
Rejestracja: 1 wrz 2008, o 00:29
Lokalizacja: Łódź

Post autor: radzioll »

Kup cały nowy próg za 163 zł i za wspawanie na fabrycznych spawach w Łodzi zapłaciłem 200 zł. Bedziesz miał spokoj bo jak Ci pojdzie dalej to bedzie po podłodze...
Mercedes E 270 cdi GT - 2001 r. - AVANTGARDE - automat
WDB2100161B345096
kudlaty75
Posty: 168
Rejestracja: 23 kwie 2009, o 21:55
Lokalizacja: GOP

Post autor: kudlaty75 »

Ciągle jedno i to samo, koleś chce rodzynki a wy mu proponujecie polewę czekoladową, co mu da wymiana poszycia?? W poszyciu jest co najwyżej otwór.
Musisz popytać w ASO, ale wydaje mi się że jest to razem z progiem wewnętrznym. W moim rzeźbiłem z płaskowników, rurka była ok.
porter
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2013, o 20:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: porter »

spoko, a rurka o której wspominałem, ta pod lewarek jest stałym elementem nowego progu czy jest to dodatkowa część do wspawania? Na zdjęciach wygląda to tak jakby tej rurki nie było w nowym progu
Widziałem w 124 czy 190tce, że próg może zgnić dookoła rurki a ona na wspornikach dalej się trzyma przyspawana do podłużnicy, więc jak to jest w 210 tak samo czy rurka jest stałą częścią progu?
S210 E290TD 1996 Automat
WDB2102171A235500
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

dobra, już chyba wiem o co chodzi... jak kupisz reperaturke progu to są tylko dziury na rurke... a blacharz pewnie powiedział żeby kupić to:
Obrazek i bedzie rzeźbił całością :D potem dospawa do reszty i tyle... tak mi sie wydaje :P po mojemu słaba robota... lepiej oczyścić, wspawać nową rurke, zrobić wzmocnienie i bedzie na 100 lat... no i jak próg pognity to od razu wymienić, bedzie spokój...
:hyhy:
Obrazek
porter
Posty: 13
Rejestracja: 14 kwie 2013, o 20:53
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: porter »

Dokładnie, z tym że on mówił o znalezieniu takiej reperaturki jako nowej. Jak zdążę to podjadę do serwisu i pokaże paluchem co potrzebuję, to może coś się znajdzie
Mailowo z serwisem dostałem propozycję: na rys część 14 i 17 za 171,52zł/szt
ale niestety nie wygląda to na to co jest mi potrzebne, chyba że się mylę
Załączniki
image001.jpg
S210 E290TD 1996 Automat
WDB2102171A235500
kudlaty75
Posty: 168
Rejestracja: 23 kwie 2009, o 21:55
Lokalizacja: GOP

Post autor: kudlaty75 »

Tak, to jest ta część tylko nie jest wyszczególniona na niej rurka na lewarek. Jak za tą kasę to bym to olał i zlecił blacharzowi dorobienie z grubszej blachy.
Ori będą takiej samej jakości co kielichy sprężyn :rotfl:
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

Może zgnite to za dużo powiedziane, ale co z tym zrobić? Zeszlifować, wyczyścić następnie podkład i baranek, czy rzeczywiście wymienić kawałek a może cały?
Obrazek
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
d1tomas
Posty: 792
Rejestracja: 27 gru 2014, o 21:14
Lokalizacja: Wiązów

Post autor: d1tomas »

Zeszlifuj te parchy i będziesz widział na czym stoisz. Jak dziury to bez spawania sie nie obejdzie.
vin WDB2100101A153256
Kozichwost
Posty: 107
Rejestracja: 29 lip 2013, o 09:07
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Kozichwost »

Po zeszlifowaniu na 90 procent dziury wyjdą. Ja takie rzeczy w oplu usuwałem szczotką na kątówce później podkład. Wytrzymało 3 lata
WDB2100171A162249
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości