Zgnite progi, wymieniać?

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

Kozichwost pisze:Po zeszlifowaniu na 90 procent dziury wyjdą. Ja takie rzeczy w oplu usuwałem szczotką na kątówce później podkład. Wytrzymało 3 lata
i chyba tak zrobię, zjadę na równo później Cortaninem potraktuje dam barana i zobaczymy.
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Kozichwost
Posty: 107
Rejestracja: 29 lip 2013, o 09:07
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Kozichwost »

Po potraktowaniu szczotką na kątówce przed podkładowaniem przetrzyj blachę papierem ściernym - niech będzie szorstka żeby farba miała się dobrze do czego złapać.
WDB2100171A162249
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

Jadę dziś do pobliskiego lakiernika zapytać z ciekawości ile by wziął za tej próg :)
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
Adler
Posty: 181
Rejestracja: 29 kwie 2011, o 08:25
Lokalizacja: Swiecie

Post autor: Adler »

Też noszę się z zamiarem wymiany progów. Czy macie jakieś sprawdzone ,polecane?Czy warto kupić te? http://allegro.pl/progi-prog-mercedes-w ... 15701.html Czy to jeden kij jakie kupię?
W210 E300TD 99r WDB 2100251A890702
W124 250D 89r
lancer
Posty: 553
Rejestracja: 18 cze 2011, o 23:14
Lokalizacja: siedlce

Post autor: lancer »

do założyciela tematu. Załamanie się progu nie zawsze jest powodem że wygniło mocowanie lewarka. Brak możliwość podniesienia auta lewarkiem fabrycznym jest już wtedy gdy przegnije poszycie progu w miejscu tej gumy do podnoszenia podnośnikiem warsztatowym. Jeśli zgniła nam w tym miejscu tracimy jeden punkt podparcia i wyłamujemy sobie mocowanie niszcząc resztę poszycia.

poniżej zdjęcie odtworzonego elementu bez poszycia progu.


Obrazek
Obrazek

po takim zabiegu dalej nie podniesiecie auta lewarkiem ani warsztatowym ani fabrycznym. po prostu bez poszycia progu wyłamiecie ten element
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

jeden kij, wszystkie będą rdzewieć
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

ja swojego wczoraj ledwo podniosłem,, dziwne,że z tyłu jest lux
paputek11
Posty: 670
Rejestracja: 6 maja 2008, o 10:33
Lokalizacja: jaworzno

Post autor: paputek11 »

Podepne się pod temat.Otóż złamał mi się jeden próg i zastanawiam się czy nie kupić zamiast normalnych progów progi ocynkowane. Cena ocynkowanego nie jest az tak kosmiczna a zapewne będzie na lata.
Macie jakieś namiary na sklep który sprzedaje najbardziej zbliżony wymiarami do oryginałów?
Dziękuję
w210 2,5 d 1996 r. avangarde
VIN WDB2100101A097747
Beny210
Posty: 68
Rejestracja: 29 sie 2015, o 10:56
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Beny210 »

paputek11 pisze:Podepne się pod temat.Otóż złamał mi się jeden próg i zastanawiam się czy nie kupić zamiast normalnych progów progi ocynkowane. Cena ocynkowanego nie jest az tak kosmiczna a zapewne będzie na lata.
Macie jakieś namiary na sklep który sprzedaje najbardziej zbliżony wymiarami do oryginałów?
Dziękuję
Zalecam kupno progu od klokkerholma. Najlepszy odpowiednik oryginału. :)
paputek11
Posty: 670
Rejestracja: 6 maja 2008, o 10:33
Lokalizacja: jaworzno

Post autor: paputek11 »

Prog wymienony na Klokkerholm i kolejny problem otóż potrzebne zaślepki otworów technologicznych jest ich 6 szt.na stronę.
W aso koszt 1 szt. 4zl :-( na szczęście znalazłem zakład w pobliżu który produkuje podobne zaślepki w cenie 0, 19 zl :-D
Dla zainteresowanych podaje stronę www.e-zaslepki.pl
w210 2,5 d 1996 r. avangarde
VIN WDB2100101A097747
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

paputek11, :padam:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości