Pytanie o zamienniki karoserio
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Pytanie o zamienniki karoserio
Witam, tak się ostatnio zastanawiałem bo wiadomo okular rdzewieje i jak się pomaluje błotnik to i tak to wyjdzie za 2-3 lata albo i za 5 przy odrobinie szczęścia i znalazłem zamienniki błotników zabezpieczone przed korozją i zapodkładowane tylko polakierować, co o tym myślicie ? Według mnie jest to lepsza opcja bo takie coś powinno wytrzymać jakieś 10-15 lat i dopiero będzie korodowało tak mi się wydaje.
Chodzi mi o coś takiego LINK
Chodzi mi o coś takiego LINK
WDB a reszty nie dam
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
gdzie tam masz napisane, że zabezpieczone przed korozją?
A swoją drogą możesz zabezpieczyć każdym dostępnym środkiem na korozję włącznie z hammerite i nic to nie da... ruda wyłazi jak szalona. U siebie zrobiłem lakierowanie+najlepsze środki do konserwacji + dodatkowo hammerite od spodu a korozją i tak po zimie się pokazała.
A swoją drogą możesz zabezpieczyć każdym dostępnym środkiem na korozję włącznie z hammerite i nic to nie da... ruda wyłazi jak szalona. U siebie zrobiłem lakierowanie+najlepsze środki do konserwacji + dodatkowo hammerite od spodu a korozją i tak po zimie się pokazała.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
A nie robi ktoś z włókna?
Tak jak w trabancie
Albo Starym Espace
Jak dobrze pamiętam to taki Espace z 92 roku (bo takowego miałem kiedyś) miał całe poszycie właśnie z włókna...
Może to dobra alternatywa i warto o tym pomyśleć... Wiem że kiedyś ktoś na forum robił (kopiował wręcz) progi, to może i błotniki by się dało...
Tak jak w trabancie
Albo Starym Espace
Jak dobrze pamiętam to taki Espace z 92 roku (bo takowego miałem kiedyś) miał całe poszycie właśnie z włókna...
Może to dobra alternatywa i warto o tym pomyśleć... Wiem że kiedyś ktoś na forum robił (kopiował wręcz) progi, to może i błotniki by się dało...
hunter999, tak
a jeszcze z tymi zamiennikami błotników czasem bywa tak,że są jakoś żle wycięte czy cóś ,bo czasami naprawdę ciężko je dobrze spasować
a jeszcze z tymi zamiennikami błotników czasem bywa tak,że są jakoś żle wycięte czy cóś ,bo czasami naprawdę ciężko je dobrze spasować
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
lipa6 pisze:hunter999, tak
a jeszcze z tymi zamiennikami błotników czasem bywa tak,że są jakoś żle wycięte czy cóś ,bo czasami naprawdę ciężko je dobrze spasować
Dokładnie te błotniki z linku to chinole albo chinolo podobne
Jak trafisz akurat dobrą sztukę to założysz plug&play
Jak trafisz tak jak zwykle się trafia, będą problemy z założeniem tego, bo najczęściej są ciut za duże, źle wycięte i ciężko to spasować.
Nie wspominając już ile k**w będzie rzucał ten który to będzie zakładał Ci .
Zderzaki przednie też takie produkują i kosztują bez listw niecałe 200 zł. a większą popularnością cieszą się używki za 2x tyle.
A teraz jak widzicie montaż takich zderzaków nowych z czego to jest robione ?
http://allegro.pl/mercedes-e-klasa-w210 ... 91672.html
Jest to wytrzymałe ?? Niektórzy mówią że tak ale trzeba uważać na krawężniki bo może się połamać na nich.
http://allegro.pl/mercedes-e-klasa-w210 ... 91672.html
Jest to wytrzymałe ?? Niektórzy mówią że tak ale trzeba uważać na krawężniki bo może się połamać na nich.
WDB a reszty nie dam
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
-
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 lip 2013, o 09:07
- Lokalizacja: Podkarpacie
Ze zderzakami jak się trafi ja wziąłem z tej aukcji http://allegro.pl/zderzak-mercedes-210- ... 39258.html. Do zderzaka spasowały oryginalne pianki, bo styropian który był w zestawie.... porażka. Wszystko spasowało plug and play - oryginalna listwa, hokeje i dolna dokładka. Plastik wydaje się być podobnej wytrzymałości jak oryginalny.
WDB2100171A162249
Re: Pytanie o zamienniki karoserio
Co do błotników znalazłem coś takiego :
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5771116278
Z tego co pisze to są galwanizowane tylko czym ocynk. Jutro zadzwonię wypytam, chyba że ktoś od nas już kupował i wie coś na temat.
http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5771116278
Z tego co pisze to są galwanizowane tylko czym ocynk. Jutro zadzwonię wypytam, chyba że ktoś od nas już kupował i wie coś na temat.
Re: Pytanie o zamienniki karoserio
Rekin, nie lepiej kupić oryginał w dobrym stanie i zabezpieczyć? Na forum przewija się opinia o kiepskim spasowaniu zamienników.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: Pytanie o zamienniki karoserio
zamienniki to syf - szkoda $.
Tylko oryginał + malowidło
Tylko oryginał + malowidło
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Re: Pytanie o zamienniki karoserio
Później zrobię fotkę mojego na Mesiu to zobaczymy co można z tym zrobić.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości