Porysowany lakier przez gąbkę, gdzie polerka w Bdg?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Witam mam kuliste zarysowanie widoczne na sloncu ,co polecacie w takim przypadku?? Ostatnio recznie oblecialem auto pasta lekkoscierna AUTOMAX ,i nastepenie polozylem politure ,poki byla pogoda to bylo najpiekniejsze w210 w okolicy po myjni strach doslownie na to cos patrzec , teraz czekam na pochmura pogode wtedy jestem znow zadowolny ..Nie wiem, moze podajcie konkretne nazwy past ktore kupic i zastosowac , bo opadaja mi rece , a jak to nie pomoze ,to dopiero oddam gdzies ale sam nie wiem gdzie
Mercedes W203 2.2CDI lift 122ps
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
U mnie lakiernicy jak "równają" auto czyli polerują elementy nielakierowanie/oryginalne najpierw jadą stary lakier papierem ściernym 5000 jak stary lub wyższym jak młodszy i mniej zniszczony na wodę a potem używają takiej białej pasty polerskiej której nazwy w tej chwili zapomniałem (jutro zapytam). Kupują to w wiadrach 10kg bo w mniejszych podobno nie występuje.
Nakładane jest to mechanicznie polerką z gąbką moczoną co chwila w wodzie. Po wyschnięciu polerują takim specjalnym dyskiem z grubym miękkim filcem.
Efekt jest wprost oszałamiający - po prostu szkło, klasyczny efekt mokrego lakieru utrzymujący się tak długo jak długo omijamy myjnie bezdotykowe/samoobsługowe i automatyczne gdzie stosowane są bardzo agresywne środki myjące.
W ten sposób np usuwa się z pojazdów widma nalepek jakie miały (po usunięciu nalepek lakier pod jest fabryczny a dookoła matowy i to jedyna metoda aby zrównać cały i pozbyć się śladów przeszłości pojazdu)
Nakładane jest to mechanicznie polerką z gąbką moczoną co chwila w wodzie. Po wyschnięciu polerują takim specjalnym dyskiem z grubym miękkim filcem.
Efekt jest wprost oszałamiający - po prostu szkło, klasyczny efekt mokrego lakieru utrzymujący się tak długo jak długo omijamy myjnie bezdotykowe/samoobsługowe i automatyczne gdzie stosowane są bardzo agresywne środki myjące.
W ten sposób np usuwa się z pojazdów widma nalepek jakie miały (po usunięciu nalepek lakier pod jest fabryczny a dookoła matowy i to jedyna metoda aby zrównać cały i pozbyć się śladów przeszłości pojazdu)
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
U mnie na lakierni korzystają z past 3M o różnej granulacji oraz Farecli. Bez polerki mechanicznej się nie obejdzie, nie osiągniesz wymaganego efektu... namęczysz się, stracisz cały dzień a i tak nie będziesz do końca zadowolony.
Ostatnio zmieniony 26 lip 2013, o 08:49 przez Szrama, łącznie zmieniany 1 raz.
Z Mercedesów:
W164 320 CDI WDC1641221A403837
W220 320 WDB2200651A045613 - ex
W211 270 CDI WDB2110162A311319 - ex
W210 2.9 TD WDB2100171A122998 - mój pierwszy MB
W164 320 CDI WDC1641221A403837
W220 320 WDB2200651A045613 - ex
W211 270 CDI WDB2110162A311319 - ex
W210 2.9 TD WDB2100171A122998 - mój pierwszy MB
Czyli potwierdza się sprawdzony pogląd i ręcznie (bez mechanicznego polerowania) nie jesteś w stanie osiągnąć zamierzonego efektu. Owszem, 5-6h albo i więcej (bo W210 jeszcze w kombi ma parę metrów kw powierzchni do polerowania) da widoczny efekt jednak nie da się uniknąć kół i pomazań.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Te elektryczne (przerabiane z szlifierek kątowych) o kant d... można potłuc. Mają za szybkie obroty. Najlepsze są pneumatyczne bo raz że do nakładania pasty ustawiasz znacznie mniejszą prędkość obrotową (200-300obr) żeby nie rozbryzgiwało pasty wszędzie tylko nie na lakier (no i bezpieczniejsza z użyciem wody) a przy polerowaniu (600-900obr) ustawiasz sobie przedmuch powietrza pod tarczę polerską dzięki czemu drobiny ścierne są wydmuchiwane z pod dysku i nie mażą oraz nie rysują (dlatego taki efekt), dwa ze chłodzi polerowaną powierzchnię co zabezpiecza przez zniszczeniem a trzy że przy dużej prędkości obrotowej bez nadmuchu pod dysk wytwarza się samoczynnie podciśnienie które przysysa dysk ścierny do lakieru i w ten sposób bardzo łatwo zniszczyć lakier.
Te elektryczne mają 3 tyś obrotów !!!!, są ciężkie i nieporęczne, nie posiadają nadmuchu pod tarczę ścierną co powoduje że te popularne futerka polerskie po zrobieniu jednego elementu są całe zakitowane pastą polerską i musiałbyś ich mieć z 15 na całe auto a regulacja obrotów jeżeli takową posiadają odbywa się nie poprzez przekładnie tylko opornik zmniejszając przepływ prądu czyli osłabiając maszynę. Efekt: lekko przyciśniesz do lakieru a tarcza staje.
Te elektryczne mają 3 tyś obrotów !!!!, są ciężkie i nieporęczne, nie posiadają nadmuchu pod tarczę ścierną co powoduje że te popularne futerka polerskie po zrobieniu jednego elementu są całe zakitowane pastą polerską i musiałbyś ich mieć z 15 na całe auto a regulacja obrotów jeżeli takową posiadają odbywa się nie poprzez przekładnie tylko opornik zmniejszając przepływ prądu czyli osłabiając maszynę. Efekt: lekko przyciśniesz do lakieru a tarcza staje.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 349
- Rejestracja: 15 paź 2010, o 19:17
- Lokalizacja: Nakło
kamil9856, na mokro pastę nakładać. Woda potrzebna jest do chłodzenia i poślizgu polerowanej powierzchni bo inaczej można przetrzeć albo przypalić lakier.
Polerujesz już na sucho.
Polerujesz już na sucho.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Porysowany lakier przez gąbkę, gdzie polerka w Bdg?
Jak robię na pastach Menzerna w systemie trzech etapów.:
https://drive.google.com/file/d/0B3L2bi ... cslist_api
https://drive.google.com/file/d/0B3L2bi ... cslist_api
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości